Newsroom

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!

Nie stoimy w miejscu i chcemy się rozwijać na oczach naszych klientów. Właśnie dlatego sporządziliśmy plan działania, który pozwoli nam na płynną realizację zamierzonych celów.

Pomysły i potrzeby naszych klientów skłoniły nas do tego, aby stworzyć listę zmian i aktualizacji, którą będziecie mogli obserwować przez 6 miesięcy do czasu całkowitego ich wdrożenia! Nasza chęć rozwoju nas nie opuszcza, a nasze realizacje przybliżą nas do tego, aby być jeszcze bardziej innowacyjnymi niż do tej pory! Obserwuj nasze poczynania na bieżąco i zapoznaj się ze szczegółowym planem wdrożeń!

Poniżej przedstawiamy niechronologiczną listę zmian i aktualizacji, jakie mamy zamiar wprowadzić w Sellingo oraz w Sellasist w ciągu najbliższego pół roku:

Nowy konfigurator wyglądu skórek sklepów Sellingo
Ta zmiana pozwoli Ci skonfigurować wygląd skórki sklepu jeszcze bardziej elastycznie niż do tej pory. Wybierzesz swoje ulubione sekcje wyświetlane na stronie głównej i poukładasz je dokładnie tak, jak chcesz. Zupełnie nowe układy bannerów oraz możliwość ich użycia w kilku miejscach strony głównej jednocześnie pozwoli Ci na uatrakcyjnienie Twojego sklepu internetowego.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Generowanie tworzenia bannerów w panelu sklepu
W połączeniu z możliwościami nowego konfiguratora wyglądu, w prosty sposób wybierzesz układ bannerów i uzupełnisz go bannerami reklamowymi szybko i efektownie. Od teraz będziesz mógł użyć stworzonych przez siebie bannerów w bardzo prosty sposób, bez zbędnego wysiłku.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Moduł reklamacji
Świetnie zorganizowany proces składania i rozpatrywania reklamacji zaoszczędzi Ci masę czasu, który zwykle musisz poświęcić na zarządzanie tego typu zgłoszeniami. Dotrzymywanie terminów i wysyłania powiadomień o statusie reklamacji to również część procesu reklamacyjnego, który ułatwi Ci nasz dodatek z modułem reklamacji.

Widok czytnika kodów kreskowych, w tym:

  • Tryb przyjmowania na magazyn – Używając czytnika, bardzo szybko zidentyfikujesz produkt i przyjmiesz go na magazyn, uzupełniając jego stan magazynowy.
  • Tryb roznoszenia
  • Tryb zbierania
  • Tryb pakowania – Do wyboru jeden z dwóch trybów zbierania i pakowania zamówień tj. Batch Picking lub Wave Picking, czyli kompletowanie zamówienie po zamówieniu lub kompletowanie kilku zamówień naraz.
  • Tryb podglądu
  • Tryb edycji produktu
  • Tryb zwrotów
Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Rozbudowane zarządzanie magazynem
Ta aktualizacja pozwoli Ci jeszcze lepiej skonfigurować regały dostępne w Twoim magazynie, ustawić szczegółową lokalizację produktów, a także ich objętość. Rozwiązanie sprawi, że dokładniej zlokalizujesz swoje produkty, a to pozwoli Ci na lepszą kontrolę nad fizycznym magazynem.

Integracja z Automater
Dzięki tej integracji w bardzo prosty i wygodny sposób obsłużysz sprzedaż swoich produktów cyfrowych i ich automatyczną wysyłkę do klienta, nie tylko sprzedając w swoim sklepie internetowym, ale również na Allegro, eBay, Arenie czy Amazon.

Ulepszenia dot. Promocji
Karta Promocje zostanie rozbudowana o możliwość dodania daty rozpoczęcia promocji oraz datę jej zakończenia. Stworzysz promocje na zasadzie importu pliku zawierającego informacje o promocjach. To znacznie ułatwi Ci masowe zarządzanie promocjami produktów. Zarządzanie promocjami pojawi się także w Szybkich zmianach.

Zestawy promocyjne
Już niedługo połączysz swoje produkty w zestawy promocyjne! Takie rozwiązanie na pewno wpłynie na Twoją sprzedaż, ponieważ klienci chętniej i częściej dokonają zakupu większych koszyków niż dotychczas. Łączenie produktów zawsze jest mile widziane dla klientów, którzy lubią w ten sposób oszczędzać pieniądze, dzięki niższej, łączonej cenie zestawu.

Możliwość włączenia weryfikacji dwuetapowej do logowania
Weryfikacja dwuetapowa to funkcja, która zapewni bezpieczeństwo Tobie i danym Twoich klientów. Zabezpieczenie te da Ci pewność, że tylko Ty posiadasz dostęp do swojego panelu administracyjnego. Weryfikację dwuetapową włączysz, wybierając jedną z metod, Microsoft lub Google Authenticator.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Znacznie łatwiejsze zarządzanie opcjami i tworzeniem wariantów
Dzięki tej aktualizacji znacznie szybciej i wygodniej dodasz grupy oraz cechy wariantu, ponieważ zrobisz to bezpośrednio z poziomu karty produktu. Stworzysz cechę dla wybranej opcji. Dodasz stan magazynowy do wariantów z poziomu listy. Dodatkowo ustawisz kolejność opcji i wariantów. Pojawi się również zwijanie wariantów, opcji oraz atrybutów.

Możliwość wybrania więcej niż jednego kanału sprzedaży w filtrach na Sellasist
Dzięki temu odfiltrujesz dokładnie te kanały sprzedaży, które chcesz i wprowadzisz dla nich masowe zmiany jednocześnie. Jeżeli masz więc kilka kont Allegro, eBay lub kilka sklepów internetowych – ta funkcja sprawi, że łatwiej dokonasz zmian dotyczących tylko wybranych kanałów sprzedaży.

Nowe pola i kolumna w liście zamówień z adresem dostawy w Sellasist
W zamówieniach znajdziesz możliwość dodania nowych pól, które wyświetlisz również w liście zamówień w postaci tekstu lub wybranej ikonki. Do wyboru kolumn aktualnie dostępnych w tabeli zamówień dodana zostanie również kolumna zawierająca adres dostawy klienta. Wyświetlenie tej kolumny w tabeli zamówień ułatwi Ci dostęp do danych adresowych Twoich klientów. Znajdziesz je w tabeli zamówień.

Nowa masowa akcja dot. przeniesienia produktów do archiwum w Sellasist
Masowa akcja przeniesienia produktów do archiwum znacznie przyśpieszy proces archiwizowania nieużywanych już w sprzedaży produktów. Zrobisz to dzięki nowej akcji masowej!

Uruchomienie Dodatków w Sellingo
Dodatki pozwolą Ci znacznie rozszerzyć funkcje Twojego sklepu. Wystarczy, że aktywujesz te dodatki, na których Ci zależy. Rozszerzenia i dodatki dostępne do uruchomienia to m.in.:

  • Moduł reklamacji,
  • Pop-up z formularzem kontaktowym,
  • Edytowalny Pop-up,
  • Pop-up wyskakujący po dodaniu produktu do koszyka,
  • Pop-up wyskakujący z zapisem do listy odbiorców Newslettera,
  • Uploader plików w karcie produktu,
  • Komentarze do produktów (załączane przez klienta do zamówienia),
  • WhiteLabel,
  • Regulamin i polityka prywatności,
  • Adres IP Premium,
  • Obsługa B2B,
  • Zaawansowana wyszukiwarka produktów,
  • Banner nad stroną główną.

Dokumenty kosztowe
Obsługa dokumentów kosztowych rozszerzy nasz moduł zarządzania dokumentami firmy. Pozwala on na prowadzenie dokumentacji kosztowej, która będzie używana do księgowania kosztów firmy.

Integracja z programami fakturowo-magazynowymi
Wprowadzimy integrację z m.in. takim oprogramowaniem jak enova365, wFirma, iFirma oraz innymi podobnymi. Te integracje pozwolą Ci korzystać z dwóch narzędzi jednocześnie lub znacznie szybciej przenieść dotychczasową sprzedaż na Sellasist.

Udostępnimy API Sellasist
API Sellasist oraz dokumentacja do niego pozwoli Ci na zintegrowanie Sellasist z Twoim oprogramowaniem w indywidualny sposób.

Opinie Konsumenckich Google dostępne w Sellingo
Dzięki integracji z opiniami Google, na stronie sklepu wyświetlisz plakietkę z logo Google i swoją oceną sprzedawcy. Ocenę uzyskasz dzięki oddanym głosom swoich klientów, a po spełnieniu odpowiednich warunków wykorzystasz ją również w swoich reklamach Google Ads.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Rejestracja i logowanie klienta kontem Facebook i Google
Aktualizacja wprowadzi możliwość rejestracji konta oraz zalogowanie się nim w Twoim sklepie internetowym przy użyciu konta na Facebooku lub Google.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Eksport zestawienia złożonych reklamacji
Wyeksportowane dane dot. złożonych reklamacji w Twoim sklepie użyjesz np. podczas oceny awaryjności poszczególnych produktów. Dane te posłużą Ci jako statystyki do dalszej obróbki.

Masowa zmiana cen i innych parametrów produktów w listingu
Masowa zmiana cen oraz innych parametrów pozwoli jeszcze lepiej zarządzać całym asortymentem. Dzięki takiemu rozwiązaniu zmiana cen, jej podniesienie lub modyfikacja dla całego, lub jedynie wybranej części asortymentu zajmie zaledwie chwilę.

Ustawienie marży dla produktów
Marżę ustawisz dla wybranych produktów, wybranego producenta, kategorii, kanału sprzedaży czy wersji językowej. Możliwość zaokrąglenia przeliczonych cen z marżą. Dostępne będą także aktualizacje marży i cen, na zasadzie eksportu i importu plików CSV.

Grupy powiązań produktów
Poza dostępnymi dotychczas powiązaniami jednostronnymi i krzyżowymi dodane zostaną grupy powiązań pozwalające na wygenerowanie powiązań w zależności od grupy, w której znajdzie się produkt.

Nowy projekt wyglądu pustego koszyka
Puste koszyki w darmowych skórkach sklepu Sellingo zyskają stronę z komunikatem o pustym koszyku.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Kopia produktu otwierana w nowej karcie
Podczas kopiowania produktów, nowy, skopiowany produkt zostanie od razu otwarty w kolejnej karcie przeglądarki, co znacznie ułatwi Ci wprowadzenie w nim zmian.

Optymalizacja galerii zdjęć produktów pod SEO
Galerie zdjęć będą jeszcze lepiej zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek wg nowych wytycznych specjalistów SEO.

Śledź wprowadzane zmiany w oknie changelog “Zobacz co nowego”, z informacjami w Twoim Sellingo i Sellasist. Znajdziesz tam bieżące informacje o dostępnych nowościach, aktualizacjach i poprawkach, jakie niemal codziennie wprowadzamy do oprogramowania.

Poznaj nasze plany na najbliższą przyszłość!, Blog Sellasist

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *

seven + five =