Integracja Automater.pl z DHL PARCEL

+

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Automater.pl oraz podłączenie kuriera DHL PARCEL jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi zautomatyzujesz realizację zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży oraz przyspieszysz obsługę wysyłek. Funkcje automatyczne pozwalają na szybsze i wygodniejsze zarządzanie przesyłkami DHL PARCEL. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Integracja Sellasist z DHL PARCEL

Integracje systemów kurierskich są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży internetowej i do obsługi Automater.pl. Podłączenie konta DHL PARCEL do menadżera Sellasist da Ci możliwość pełnego wykorzystywania API kuriera. Dzięki Sellasist w znaczący sposób oszczędzisz czas i pieniądze. Menadżer sprzedaży posiada pełną automatyzację z przewoźnikiem DHL PARCEL, która pozwoli Ci na szybkie zarządzanie wysyłkami i powiadomieniami do klientów, nadawanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera po odbiór przesyłek.

Tryb zbierania i pakowania zamówień

Nadawaj szybko przesyłki bez Twojego udziału! Aplikacja WMS pozwoli Ci na bezbłędną i w pełni automatyczną realizację zamówień. Wystarczy, że w trybie pakowania zeskanujesz kod produktu, a Sellasist automatycznie wydrukuje etykietę adresową. Czynność ta spowoduje automatyczne wysłanie powiadomienia z listem przewozowym do klienta. Nieważne, czy zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego, czy z marketplace, użytkownik zostanie poinformowany o statusie swojej przesyłki.

Zautomatyzuj sprzedaż cyfrowych produktów w Sellasist

Zarządzaj sprzedażą wielu sklepów internetowych i kont marketplace jednocześnie w oprogramowaniu Sellasist. Z Sellasist możesz zintegrować również system do automatyzacji sprzedaży i wysyłki towarów cyfrowych Automater.pl.

Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do nowych kanałów sprzedaży. Dzięki naszej integracji powiążesz produkty znajdujące się w asortymencie Sellasist z tymi stworzonymi w systemie Automater.pl. Po odnotowaniu płatności po zakupie w Twoich sklepach internetowych lub zintegrowanych marketplace’ach (eBay Allegro, Arena czy Amazon) automatycznie stworzysz transakcję w Automater.pl i wyślesz produkt w kilka minut do swojego klienta.

Połącz Sellasist z Automater!

Automater.pl to niezawodny system do automatyzacji sprzedaży i wysyłki cyfrowych towarów m.in. na Allegro, eBay i w sklepie online. Integracja Sellasist z Automater.pl pozwoli Ci zautomatyzować wysyłkę wirtualnych produktów dostarczanych do klientów w formie cyfrowej w wiadomości e-mail.

Sprzedaż kluczy licencyjnych

Dzięki integracji managera sprzedaży Sellasist z Automater.pl możesz sprzedawać na Twoich stronach internetowych i zintegrowanych marketplace’ach klucze licencyjne systemów operacyjnych i programów na przykład Microsoft Windows, Microsoft Office itp.; do gier na platformach Steam, Uplay, Origin, Epic itp.; kody doładowania telefonów, Google Play, PlayStation Plus itp. oraz kody promocyjne.

Sprzedaż produktów cyfrowych

Dzięki integracji Sellasist z Automater.pl możesz w zautomatyzowany sposób sprzedawać eBooki w formacie .pdf, .mobi lub .epub, zdjęcia, pliki mp3, kursy wideo, formularze, wzory pism,tutoriale i przewodniki, arkusze excel, szablony graficzne ulotek, stron www, wizytówek oraz akcje do Photoshopa oraz wiele innych usług.

Pozostałe korzyści integracji Sellasist z Automater.pl

  • Prosty schemat sprzedaży kodów i plików.
    Automater.pl wykryje zakup, a po płatności wyśle produkt do klienta docelowego. Automatyczna sprzedaż kodów to dla Ciebie niezwykłe ułatwienie i oszczędność czasu!
  • Zabezpieczenie plików oraz transakcji.
    Kody oraz pliki są przechowywane w zaszyfrowanych bazach, które możesz podłączyć do dowolnego monitoringu. Wszystkie dane oraz transakcje są ściśle chronione i zabezpieczone w bazie danych Automater.pl, a Twoje konto użytkownika jest objęte dwuetapową weryfikacją.
  • Wysyłka i śledzenie wiadomości z produktem elektronicznym.
    Dzięki współpracy Automater.pl z operatorami poczt elektronicznych masz pewność, że wszystkie wiadomości e-mail wysyłane do klienta znajdą się w głównej karcie skrzynki odbiorczej. System poinformuje Cię, gdy klient otworzy wiadomość z produktem oraz gdy nie dotrze ona do adresata, przykładowo z powodu błędu w podanym adresie e-mail lub zapchanej skrzynki pocztowej.
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości do klienta.
    Treść wiadomości wysyłanych automatycznie do klienta możesz dowolnie modyfikować.

Gdzie sprzedaż produkty, które zintegrujesz w Sellasist z Automater.pl?

Połączenie z Automater.pl daje Ci możliwość zautomatyzowania sprzedaży w sklepie internetowym, Allegro, eBay, Arena.pl, a także w Amazon. Po zarejestrowaniu transakcji kod zostanie automatycznie wysłany do klienta. Sprzedaż międzynarodowa odbywa się na tej samej zasadzie.

Niezależnie czy posiadasz sklep w Sellingo.pl, Woocommerce czy Prestashop, swoje zamówienia odbierzesz w Sellasist i wyślesz je automatycznie do swoich klientów po włączeniu integracji z Automater.pl.

Jak zintegrować Automater.pl z Sellasist?

Aby zintegrować usługę Automater.pl, podaj wymagane dane, które znajdziesz w swoim panelu Automater.pl. Niezbędne jest podanie indywidualnie wygenerowanych kluczy API Key oraz API Secret w Sellasist.

Po udanym połączeniu obu usług w karcie produktu pojawi się możliwość powiązania produktu znajdującego się w sklepie z produktem utworzonym wcześniej w Automater.pl.

O czym należy pamiętać?

Aby automatyczna wysyłka kodów działała prawidłowo, wystarczy, że status płatności zamówienia zostanie zmieniony na „Opłacone”. Zmiana statusu sprawi, że zamówienie zostanie wysłane. Jeżeli zmiana statusu zostanie zmieniona po raz drugi na „Opłacone”, produkt cyfrowy nie wyśle się ponownie, chyba że wysyłka nie powiodła się za pierwszym razem, wtedy próba wysłania kodu zostanie ponowiona.

Zobacz również integrację Automater.pl z innymi systemami:

Automater.pl + Integracja z Marketplace

Automater.pl + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Automater.pl + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Automater.pl + Integracja z Kurierami

Automater.pl + Integracja z Płatnościami

Automater.pl + Integracja z Hurtowniami