Integracja z EmpikPlace

Funkcje integracji: 

  • Łatwe podłączenie konta w Sellasist.
  • Wystawianie ofert na podstawie zasobów magazynowych Sellasist.
  • Możliwość automatycznego wystawiania ofert Empik Marketplace.
  • Obsługa wielu kont EmpikPlace w Sellasist.
  • Zarządzanie ustawieniami ofert z poziomu Sellasist.
  • Powiązywanie parametrów utworzonych produktów w EmpikPlace za pomocą kodu EAN.
  • Pobieranie zamówień i informacji o płatności i wysyłce.
  • Synchronizacja stanów magazynowych i cen Empik Marketplace.
  • Możliwość automatycznego wznawiania ofert po zaktualizowaniu stanów magazynowych.

Sprawdź, jak uruchomić integrację z Empik Marketplace.

Wygodna obsługa Empik Marketplace z panelu Sellasist

Sellasist pozwala na łatwe podłączenie konta i jego integrację z EmpikPlace tak, abyś swoją ofertę mógł wystawić na dowolnym koncie Empik Marketplace bezpośrednio z Sellasist. W ten sposób cały swój asortyment możesz mieć w jednym miejscu, ze wspólnym stanem magazynowym, jednocześnie oferując go na Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl i oczywiście w swoich sklepach internetowych. Synchronizacje produktów i informacji o nich z ofertami EmpikPlace to nieoceniona wygoda pracy.

Takie rozwiązanie nie tylko ułatwi Ci pracę przy pilnowaniu stanów magazynowych czy cen - dodatkowo zautomatyzujesz proces realizacji zamówień i zaoszczędzisz swój czas.

 

Automatyczne wystawianie ofert

Twoje produkty mogą zostać automatycznie wystawione z Sellasist jako oferty na Empik Marketplace. Parametry i inne informacje o produktach są automatycznie dobierane na podstawie kodu EAN z bazy ofert Empik Marketplace. Oferty będą również automatycznie zamykane i wznawiane na podstawie stanów magazynowych dostępnych w Sellasist. Zobacz, jak wystawić oferty i ustawić automatyzację. 


Zarządzanie wielokanałową sprzedażą w Sellasist

Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, Shopee, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać ofertami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!


Dostęp do kilkuset integracji

W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!

 

  • Kurierzy
  • Płatności
  • Marketplace
  • Sklepy internetowe
  • Hurtownie
  • Systemy magazynowo-księgowe

 

Synchronizacja i aktualizacja stanów magazynowych oraz cen produktów

Synchronizacja magazynu z kanałami sprzedaży, hurtowniami i systemami ERP zapewnia bezpieczne zarządzanie produktami i ofertami w Sellasist. Pełna kontrola pozwala na szybkie i wygodne umieszczanie ofert np. w Empik Marketplace bez ryzyka rozbieżności ilościowych i cenowych. Twoje oferty zostaną automatycznie zamknięte przy braku produktu w magazynie. Ceny możesz zmieniać masowo oraz dodawać do nich marżę, jeśli produkty pozyskujesz ze zintegrowanej hurtowni.

 

Aplikacja do zbierania i pakowania zamówień

Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

 

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji

Sellasist umożliwia masowe dokonywanie zmian w ofertach oraz wystawianie ich na Empik i innych zintegrowanych z Sellasist platform. Z kolei automatyczne akcje ułatwiają obsługę zamówień oraz komunikację z klientem.


  • Automatyczne aktualizacje informacji o produktach
  • Automatyczna zmiana statusu płatności
  • Automatyczne drukowanie faktur
  • Automatyczne generowanie listów przewozowych
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane do klienta
  • Automatyczne wystawianie i zamykanie ofert

Zobacz również integrację EmpikPlace z innymi systemami:

EmpikPlace + Integracja ze Sklepami Internetowymi

EmpikPlace + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

EmpikPlace + Integracja z Kurierami

EmpikPlace + Integracja z Płatnościami

EmpikPlace + Integracja z Hurtowniami

EmpikPlace + Pozostałe Integracje