Integracja z Google Merchant Center

Integracja Twojego sklepu internetowego w Sellasist z Google Merchant Center otwiera Ci wiele możliwości zareklamowania Twoich produktów lub usług w ekosystemie Google. Promuj swoje produkty i zdobywaj nowych klientów. Dzięki płatnym reklamom w Google znacznie zwiększysz zasięg swojej oferty. Twoje produkty zostaną wyświetlone, gdy klienci będą poszukiwać podobnych produktów w wyszukiwarce, Mapach Google, na YouTube oraz na innych stronach i w aplikacjach należących do Google.

Jak uruchomić integrację z Google Merchant Center?

Czym jest Google Merchant Center?

Google Merchant Center to platforma dla sprzedawców, która umożliwia integrację Twojego sklepu z reklamami w Google Ads. Jest to niezastąpione narzędzie do tworzenia kampanii produktowych, remarketingowych w Google Ads oraz do korzystania z porównywarek cen, takich jak Zakupy Google. Dzięki panelowi Google Merchant Center możesz również diagnozować sprzedawane produkty, co pozwala wykryć wszelkie problemy z nimi związane, włączając w to dostępność.

Jak korzystać z możliwości Google Merchant Center?

 

1. Dodaj produkty do Google Merchant Center

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Merchant Center, zarejestruj się bez opłat i zadbaj o swój sklep. Korzystając z naszej platformy Sellingo, możesz połączyć swój sklep z Merchant Center, aby Twoje produkty były dodawane automatycznie. Możesz również przesłać arkusz kalkulacyjny lub dodawać poszczególne produkty osobno na swoim Merchant Center. Nie zintegrowałeś jeszcze swojego sklepu internetowego z Google Merchant Center?

2. Twoje produkty wyświetlą się w Karcie Zakupy

Gdy klienci poszukują Twoich ofert lub podobnych produktów, istnieje możliwość wyświetlenia Twoich produktów na stronach internetowych i w aplikacjach Google, takich jak wyszukiwarka, Mapy czy YouTube.

3. Gdy zainteresowany użytkownik kliknie Twoje produkty

Google przekieruje potencjalnego klienta na stronę produktu w Twojej witrynie lub aplikacji, a ten będzie mógł zapoznać się z dokładną ofertą Twojego sklepu. Czy wiesz, że użytkownicy robią zakupy w Google ponad miliard razy dziennie? Część z nich, może trafić właśnie do Ciebie.

Twoje oferty zobaczyć będzie można w:

 

Wyszukiwanych Google

 

Mapach Google

 

YouTube

 

Karcie Zakupy

 

Karcie Grafika

 

Co jeszcze możesz wykorzystać w ramach integracji sklepu w Sellasist z Merchant Center?

 

Opinie konsumenckie Google

Opinie konsumenckie Google to bezpłatna usługa, która umożliwia sprzedawcom zbieranie wartościowych opinii od klientów, którzy dokonali zakupów na ich stronie. Poprzez jedno kliknięcie stronie płatności, klienci mają możliwość zgodzić się na udział w ankiecie, w celu oceny ich doświadczeń związanych z Twoim sklepem. Oceny uzyskane z ankiet są brane pod uwagę przy ocenie sprzedawcy lub produktów, decydując o wyświetlaniu oceny na stronie. Kompleksowych odpowiedzi na potencjalne pytania związane z Opiniami znajdziesz tu: 

Remarketing dynamiczny

Strategia marketingowa, która pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową Twojego sklepu lub wykonali określone działania na niej. Jest to możliwe dzięki śledzeniu zachowań użytkowników i wykorzystaniu tych informacji do ukierunkowanego docierania do nich z przekazem reklamowym. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem blogowym:

Zobacz również integrację Google Merchant Center z innymi systemami:

Google Merchant Center + Integracja z Marketplace

Google Merchant Center + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Google Merchant Center + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Google Merchant Center + Integracja z Kurierami

Google Merchant Center + Integracja z Płatnościami

Google Merchant Center + Integracja z Hurtowniami