Integracja z Opineo

Opineo to serwis pozwalający klientom oceniać sklepy internetowe oraz produkty. Jest to porównywarka sklepów oraz ofert pod względem opinii i ocen innych konsumentów.

Integracja sklepu internetowego z Opineo.pl w Sellasist

Opineo.pl to niezależna platforma internetowa, która zajmuje się zbieraniem recenzji dotyczących jakości obsługi klienta w sklepach online. Aby zapewnić autentyczność opinii, Opineo.pl opracowało własne narzędzia do zbierania komentarzy od klientów sklepów internetowych.

System Wiarygodne Opinie

Opineo.pl dysponuje Systemem Wiarygodne Opinie, który po zakończeniu transakcji w sklepie wysyła e-maile do klientów, pytając o ich doświadczenia związane z różnymi etapami procesu zakupowego. To obejmuje opinię na temat samego produktu, czasu dostawy zamówienia, jakości obsługi klienta oraz usług dostawy. Komentarze zbierane przez ten system pochodzą wyłącznie od klientów, którzy faktycznie dokonali zakupów w danym sklepie.

Program Słucham Swoich Klientów

Sklepy, które aktywnie uczestniczą w zbieraniu opinii, otrzymują Certyfikat Słucham Swoich Klientów od Opineo.pl, który mogą wyeksponować na swojej stronie internetowej. To rozpoznawalne logo stanowi dowód na uczciwość i wiarygodność sklepu. Warunkiem przyznania tego certyfikatu jest aktywne uczestnictwo w procesie gromadzenia opinii. Ponadto, sklepy uczestniczące w Programie Słucham Swoich Klientów są promowane na stronie Opineo.pl, co stanowi cenne źródło informacji dla klientów, zapewniając im bezpieczne zakupy i szybką realizację zamówień.

Jak uruchomić integrację sklepu internetowego z Opineo?

 

Zobacz również integrację Opineo z innymi systemami:

Opineo + Integracja z Marketplace

Opineo + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Opineo + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Opineo + Integracja z Kurierami

Opineo + Integracja z Płatnościami

Opineo + Integracja z Hurtowniami