Integracja z Comarch ERP Optima

Integracja Comarch Optima ze sklepem internetowym przez Sellasist - Sellasist to program do połączenia sklepu internetowego z programem magazynowym Comarch Optima.

Comarch Optima to integracja sklepu internetowego, Allegro, eBay, Amazon oraz Arena pośrednio przez Sellasist z programem magazynowym.

Integracja pozwala na import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Comarch Optima, a także dodawanie nowych produktów do asortymentu lub Comarch Optima.

Funkcje modułu integracji

Najważniejsze funkcje integracji:


Import produktów Z Sellasist do Comarch Optima

Automatyczne dodawanie nowych produktów w integracji z Comarch Optima po dodaniu ich w Sellasist

  • Import informacji o produktach tj. Symbolu, nazwy, opisu, kodu dostawcy oraz EAN
  • Obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów
  • Obsługa automatycznego tworzenia producentów
  • Automatyczny import zdjęć produktu
  • Obsługa wielowariantowych produktów (np. rozmiary, kolorystyka itp.)

Istnieje możliwość włączenia automatycznego importu produktów z Sellasist do Comarch Optima w momencie kiedy produkt po raz pierwszy pojawi się w zamówieniu.

Eksport produktów z Comarch Optima do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Comarch Optima.

  • Eksport informacji o produktach tj. Numeru ID, symbolu, nazwy, kodu dostawcy, opisu, EAN
  • Obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii
  • Obsługa automatycznego tworzenia producentów
  • Automatyczny eksport zdjęć produktów
  • Obsługa wielowariantowych produktów (np. rozmiary, kolorystyka itp.)

Synchronizacja produktów

  • Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiednich, odpowiadających sobie pól w Sellasist i Comarch Optima. może to być np. pole symbol, kod EAN, lub inne własne pole.
  • Produkty, które nie zostały zidentyfikowane wspólnym polem zapisywane będą jako usługi jednorazowe.

Import zamówień do Comarch Optima

  • Zapisywanie zamówień jako Rezerwacje Odbiorcy dla wybranego magazynu
  • Określania kasjera wystawiającego dokument
  • Wskazanie czy nowe zamówienia mają rezerwować stan magazynowy
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy

Import klientów do bazy kontrahentów Comarch Optima

  • Automatyczne dodawanie i aktualizacje danych adresowych klientów z Sellasist do Comarch Optima.
  • Tworzenie powiązań kontrahenta z kontem klienta w Sellasist - zamówienia są zapisywane w jednej kartotece, a dane osobowe klienta aktualizowane
  • Definiowanie typu kontrahentów jako osoba fizyczna lub firma
  • Definiowania grup cenowych kontrahentów, do których będą przypisywani klienci

Automatyczne aktualizacje informacji o produktach w Sellasist

  • Aktualizowanie w Sellasist informacji dot. aktualnego stanu magazynowego produktów z rozróżnieniem magazynów
  • Aktualizowanie cen produktów w Sellasist
  • Aktualizacje stanów magazynowych, cen sprzedaży oraz cen zakupu
  • Aktualizowanie statusów zamówień

Synchronizacja danych

  • Wymiana informacji z Sellasist zabezpieczona jest kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL (https)
  • Elastyczna częstotliwość automatycznej synchronizacji danych dzięki usłudze systemowej
  • Obsługa ręcznej synchronizacji wykonywanej na życzenie
  • Raporty ewentualnych błędów pojawiających się w komunikacji
  • Intuicyjny interfejs pozwalający na łatwą obsługę
  • Inteligentny mechanizm synchronizacji odciążający łącze i przyśpieszający pracę - synchronizacja zawiera tylko zmiany powstałe od ostatniej udanej synchronizacji