Sellasist.pl | Darmowe oprogramowanie do zarządzania sprzedażą w sklepach internetowych i na aukcjach.

Pomoc Sellasist

wybierz odpowiedni dział lub skorzystaj z wyszukiwarki

Wyszukaj w pomocy
Jak zintegrować Sendego ze sklepem Sellingo lub Sellasist?
1. Aby zintegrować usługę należy w pierwszej kolejności zalogować się do Panelu Administracyjnego sklepu, przejść przez Ustawienia -> Dostawa -> Ustawienia (czarny przycisk po prawej stronie) lub po prostu kliknąć w link http://DOMENASKLEPU/admin/shipments/settings po zalogowaniu.
Dla Sellasista ta ścieżka wygląda tak: Administracja -> Dostawa -> Ustawienia, reszta ustawień jest identyczna

2. Wszystkie dane należy uzupełnić - dane do Integracji Sendego to login i hasło identyczne z tym dla konta na panel.esprzedaz.com. Należy tu wpisać login i hasło, którym logują się Państwo na panel.esprzedaz.com (jeżeli nie pamiętają Państwo hasła - można skorzystać z przypomnienia na stronie panel.esprzedaz.com)  Zapominałem hasła, co robić?
 


3. Po wprowadzeniu wszystkich danych ZAPISZ zmiany.


Jak uzupełnić portfel usługi?
Po zalogowaniu do panel.esprzedaz.com należy przejść do usługi Sendego i zasilić portfel Sendego.


Jak nadać paczkę przez sklep?
Po prawidłowym uzupełnieniu loginu i hasła włączy się integracja, a po przejściu do karty zamówienia pojawi się ikonka kuriera w boksie "Dane do wysyłki"- wystarczy ją kliknąć, sprawdzić dane i kliknąć nadaj, a później już tylko wydrukować list przewozowy.

1. Aby nadać przesyłkę dla danego zamówienia wystarczy kliknąć w Zamów kuriera.




2. Po kliknięciu w Zamów kuriera otworzy się formularz nadawczy, w którym wystarczy już tylko sprawdzić zaimportowane z zamówienia dane, kliknąć Sprawdź cenę, następnie Wyślij i wydrukować list przewozowy.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Kontakt
Infolinia: 501 681 935
pracujemy od pon-pt 8 - 16 

Grupa Esprzedaż

Warszawa 05-075 
ul. Wilanowska 39A

O programie
  • O sellasist
  • Znajdź nas
  • facebook