Aby przypisać rabat procentowy dla wybranego klienta wystarczy:
1. Zalogować się do Panelu Administracyjnego Twojego sklepu.
2. Przejść do edycji wybranego klienta, a następnie w polu Rabat Procentowy uzupełnić wartość procentową rabatu.
3. Zapisać zmiany w karcie klienta.
Widzimy więc, że przypisanie rabatu do klienta jest niezwykle proste. Zaraz przed bądź po przypisaniu rabatu do klienta należy ustawić odpowiednią formę rabatowania cen w sklepie. Należy to zrobić w karcie
Reklama ⇨ Kody Rabatowe ⇨ Ustawienia.
Wystarczy wybrać jedną z dostępnych opcji:
a) Rabaty i promocje nie łączą się
Po zaznaczeniu tej opcji naliczany będzie jedynie korzystniejszy rabat np. klient posiada przypisany rabat 30%, a produkt ma obniżoną cenę o 15% - naliczony zostanie więc rabat 30%. W produktach objętych promocją rabat odliczony zostanie od ceny przed promocją, a jeżeli promocja będzie korzystniejsza to rabat indywidualny nie zostanie uwzględniony.
b) Rabaty i promocje nie łączą się, z wyjątkiem gratisu
Po zaznaczeniu tej opcji naliczany będzie jedynie korzystniejszy rabat, a oprócz tego możliwe będzie wybór gratisu.
c) Rabaty i promocje łączą się
Po zaznaczeniu tej opcji naliczane będą obydwa rabaty, najpierw ten przypisany do klienta, np. 30%, także od ceny promocyjnej, a następnie kod rabatowy podany w koszyku np. na 15%.