Kursy online

Podczas kursów i szkoleń internetowych, dowiesz się więcej o naszych usługach

Zobacz archiwalne kursy
Konfiguracja Allegro w Sellasist – od ofert po obsługę zamówień
Data i godzina rozpoczęcia: 12-02-2025, 14:00


Integracja Allegro z Sellasist to rozwiązanie, które oferuje wiele korzyści dla sprzedawców internetowych, m.in. automatyzuje proces wystawiania i zarządzania ofertami na Allegro oraz przyspiesza obsługę zamówień i zwrotów w Sellasist. Zapraszamy do uczestnictwa w webinarze, aby prześledzić konfigurację Allegro w Sellasist oraz dowiedzieć się o możliwościach naszego systemu.


Plan spotkania:

  • Podłączenie konta Allegro i wstępna konfiguracja 
  • Szablony ustawień i wysyłanie faktur (w tym pochodzących z systemów ERP)
  • Mapowanie metod dostawy, płatności i cenniki
  • Szablony nadania — dostawy zagranicę 
  • Import ofert Allegro oraz łączenie ich z produktami i zestawami w Sellasist
  • Wystawianie i zarządzanie ofertami
  • Obsługa korespondencji i dyskusji — autoresponder 
  • Akcje automatyczne — przydatne przykłady

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Marketplace’y i Sellasist – kompleksowe rozwiązanie integracyjne
Data i godzina rozpoczęcia: 14-02-2025, 12:00

Na tym webinarze zaprezentujemy, jak Sellasist wspiera współpracę z popularnymi platformami sprzedażowymi. Pokażemy krok po kroku, jak skonfigurować dostępne integracje z takimi marketplace'ami jak EmpikPlace, Erli, eMag, Kaufland i innymi. Omówimy procesy importu oraz wystawiania ofert, pobierania zamówień, a także synchronizacji danych między Sellasist a wybranymi platformami.

Podczas spotkania omówimy:
  • Jak podłączyć konta sprzedażowe do Sellasist
  • Kluczowe ustawienia niezbędne do poprawnego działania integracji
  • Import ofert i łączenie ich z asortymentem w Sellasist
  • Mapowania (dostaw, płatności, statusów) i szablony ustawień
  • Pobieranie zamówień i ich obsługa z wykorzystaniem automatyzacji
  • Synchronizację stanów magazynowych oraz cen
  • Wystawianie ofert bezpośrednio przez Sellasist

Na koniec odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wątpliwości uczestników.

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Integracje z Woocomerce, Prestashop i Shoper w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 19-02-2025, 14:00

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego pokażemy dostępne w Sellasist integracje ze sklepami internetowymi. Przejdziemy przez proces integracji Woocommerce, Prestashop, Shoper, Magento i GOshop. Pozostałe integracje omówimy na oddzielnym webinarze. Wdrożeniowiec Cyprian Narewski przedstawi krok po kroku, jak bezproblemowo podpiąć integrację w Sellasist oraz skonfigurować ją, aby zapewnić płynne pobieranie produktów i zamówień.

Plan wydarzenia:
  • Konfiguracja narzędzia Sellasist.
  • Przygotowanie danych do integracji.
  • Konfiguracja integracji — mapowanie i ustawienia.
  • Włączenie integracji z pobieraniem produktów ze sklepu.
  • Włączenie integracji z produktami już wcześniej dodanymi do Sellasist. 
  • Omówienie synchronizacji zamówień.
  • Omówienie synchronizacji danych produktów.
  • Pytania i odpowiedzi. 
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Integracje z IdoSell i Shopgold w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 21-02-2025, 14:00


Zapraszamy na spotkanie, podczas którego pokażemy dostępne w Sellasist integracje ze sklepami internetowymi. Przejdziemy przez proces integracji IdoSell i shopGold. Przedstawimy także pozostałe integracje, które już wkrótce będą dostępne. Wdrożeniowiec Cyprian Narewski przedstawi krok po kroku, jak bezproblemowo podpiąć integrację w Sellasist oraz skonfigurować ją, aby zapewnić płynne pobieranie produktów i zamówień.


Plan wydarzenia:

  • Konfiguracja narzędzia Sellasist.
  • Przygotowanie danych do integracji.
  • Konfiguracja integracji — mapowanie i ustawienia.
  • Włączenie integracji z pobieraniem produktów ze sklepu.
  • Włączenie integracji z produktami już wcześniej dodanymi do Sellasist. 
  • Omówienie synchronizacji zamówień.
  • Omówienie synchronizacji danych produktów.
  • Pytania i odpowiedzi. 

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Automatyzacja sprzedaży z Sellasist – proste i skuteczne rozwiązania
Data i godzina rozpoczęcia: 26-02-2025, 14:00


Zapraszamy na webinar, podczas którego nasz doświadczony specjalista opowie o tym, czym jest automatyzacja w Sellasist oraz pokaże, jak można ją wykorzystać do usprawnienia procesów w Twojej firmie. 


W trakcie spotkania online Łukasz Sadłowski poprowadzi Cię krok po kroku przez proces właściwej konfiguracji funkcji automatycznych, pozwalając Ci skorzystać w pełni z możliwości obsługi ofert i zamówień. Na spotkaniu pokażemy zarówno podstawowe akcje automatyczne, jak i te bardziej skomplikowane — niezbędne dla większych biznesów.

 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

  • Rozmowa o automatyzacji — czym jest automatyzacja i jak działa w oprogramowaniu Sellasist?
  • Statusy zamówień — budowa automatyzacji w oparciu o prawidłowo skonfigurowany fundament. 
  • Przyciski akcji automatycznych — do czego służą i jak ułatwią Ci życie?
  • Efektywna realizacja zamówień — jak stworzyć efektywny proces realizacji zamówienia przy użyciu narzędzi automatyzacji?
  • Drukowanie paragonów, faktur i etykiet przewozowych — jak automatyzacja pozwoli uwolnić Twój cenny czas.
  • Akcje automatyczne dla asortymentu — co przyda Ci się przy szybszej obsłudze ofert?
  • Zaawansowane akcje automatyczne dla wtajemniczonych. 


Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)


Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Zarządzanie dokumentami sprzedażowymi w Sellasist – poradnik
Data i godzina rozpoczęcia: 28-02-2025, 14:00


W naszym oprogramowaniu wykonasz wszystkie procesy sprzedażowe, od wystawienia ofert po rozliczenie wszystkich faktur!

W Sellasist wystawisz automatycznie dokumenty, wygenerujesz pliki JPK i automatycznie wydrukujesz faktury, sfiskalizujesz paragony czy prześlesz e-paragony w mailu. Jeśli posiadasz już program ERP, możesz zintegrować go z Sellasist, aby zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji! O tym wszystkim, a także o zwrotach i reklamacjach opowiemy na dedykowanym webinarze. 


Agenda:

  • Jak wystawiać paragony i faktury za pomocą Sellasist.
  • Przesyłanie niezbędnych dokumentów do innych systemów.
  • Wystawianie faktur OSS, WDT wraz z niestandardową serią numeracji
  • Zmiana stawki VAT wybranych faktur za pomocą akcji automatycznych
  • Integracja z Inspigo — prezentacja możliwości.
  • Integracja z Fakturownią, InFakt i wFirmą.
  • Integracje z systemami ERP w Sellasist.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji w Sellasist oraz w aplikacji WMS.
  • Pytania i odpowiedzi od uczestników.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Usprawnij proces zbierania i pakowania zamówień z Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 05-03-2025, 14:00


Podczas spotkania nasz specjalista zaprezentuje na żywo proces realizacji zamówienia z wykorzystaniem Asystenta pakowania i aplikacji Sellasist WMS. Tryb zbierania i pakowania znacząco optymalizują pracę, ograniczają liczbę pomyłek do zera, a także trzykrotnie przyspieszają nadawanie przesyłek! 


Łukasz Sadłowski przedstawi różnice między Asystentem pakowania a Sellasist WMS. Pokaże w praktyce jak skonfigurować prawidłowo aplikacje i w jaki sposób za pomocą trybu zbierania i pakowania szybciej oraz łatwiej obsługiwać zamówienia (również te z produktami nieposiadającymi kodów kreskowych).


Plan spotkania:

  • Asystent pakowania — omówienie funkcji
  • Aktywacja trybu zbierania i pakowania zamówień
  • Konfiguracja aplikacji Sellasist WMS oraz ustawień trybów
  • Zbieranie po zamówieniach i produktach
  • Zbieranie koszyków i przygotowanie regału koszyków
  • Konfiguracja Sellasist Cloud Print oraz stanowisk do drukowania
  • Pakowanie zamówień oraz automatyczne nadawanie przesyłek
  • Odpowiedzi na pytania uczestników
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Sellasist WMS – idealne rozwiązanie dla Twojego magazynu
Data i godzina rozpoczęcia: 07-03-2025, 14:00

Podczas spotkania online Łukasz Sadłowski wyjaśni jak WMS może przyczynić się do poprawy wydajności Twojego magazynu oraz omówi, co należy wziąć pod uwagę, planując wdrożenie takiego systemu we własnej firmie. 

Webinar skierowany jest do osób, które chcą zoptymalizować proces zbierania i pakowania zamówień oraz pracę magazynu. Niezależnie od tego jak duży magazyn posiadasz, czy produkty mają kody kreskowe oraz w jaki sposób realizujesz teraz zamówienia, pomożemy Ci wdrożyć usprawnienia w Twojej firmie. Przedstawimy wszystkie możliwości aplikacji Sellasist WMS (m.in. przyjęcie i rozlokowanie dostaw, tryb inwentaryzacji czy sprzedaży bezpośredniej), co ułatwi podjęcie decyzji, które z funkcji najbardziej pasowałyby do Twojego biznesu. 

Na spotkaniu odpowiemy na wszystkie pytania oraz spróbujemy dobrać indywidualne rozwiązania do podanych przez Państwa przykładów.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Skuteczna obsługa zwrotów w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 12-03-2025, 14:00

Podczas webinaru dowiesz się, jak zminimalizować nakład pracy związany z obsługą zwrotów i jednocześnie zapewnić klientom sprawny proces. Poznasz praktyczne wskazówki oraz funkcje Sellasist, które usprawniają codzienną pracę.

O czym porozmawiamy?
  • Jak działa moduł zwrotów w Sellasist?
  • Konfiguracja ustawień zwrotów – krok po kroku.
  • Obsługa zwrotów z różnych kanałów sprzedaży.
  • Automatyzacja procesu zwrotów: statusy i powiadomienia.
  • Zwroty płatności i prowizji z Allegro.
  • Obsługa zwrotów przez Sellasist WMS.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Konsultacje z Sellasist vol 3 — panel Q&A
Data i godzina rozpoczęcia: 14-03-2025, 14:00

Organizujemy to spotkanie dla wszystkich sprzedawców, a w szczególności dla osób, które dopiero zaczynają korzystać z naszego oprogramowania. Ostatnim razem panel Q & A cieszył się dużym powodzeniem, więc postanowiliśmy kontynuować serię. Nie mamy ustalonego planu wydarzenia, ponieważ chcemy poświęcić cały czas na Wasze pytania. Trzy dni przed webinarem wyślemy do zapisanych osób ankietę, w której poprosimy o zadanie pytań, abyśmy mogli jak najlepiej przygotować się do spotkania. Podczas spotkania będzie możliwość zadania również pytań na żywo. Na wszystkie postaramy się udzielić satysfakcjonującej odpowiedzi. 

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk: