Kursy online

Podczas kursów i szkoleń internetowych, dowiesz się więcej o naszych usługach

Zobacz archiwalne kursy
Plany Sellasist na najbliższą przyszłość
Data i godzina rozpoczęcia: 23-10-2024, 12:00


Zapraszamy Was serdecznie na wyjątkowe spotkanie online, podczas którego przedstawimy nasze plany na najbliższą przyszłość. Niezależnie od tego, czy jesteście naszymi stałymi klientami, nowymi użytkownikami, czy dopiero rozważacie współpracę z nami – to wydarzenie jest dla Was! Opowiemy, co udało nam się osiągnąć w tym roku, jakie wyzwania stoją przed nami oraz dlaczego niektóre integracje zajęły więcej czasu, niż pierwotnie zakładaliśmy. Spotkanie będzie okazją, aby poznać nasze oprogramowanie i ludzi, którzy za nim stoją, oddamy także głos naszym dotychczasowym klientom.

:soon: Zanotujcie datę 23.10 w swoich kalendarzach.

Poniżej znajdziecie szczegółowy plan spotkania:

:arrow_right: 12:00-13:30

Panel I: Dokąd zmierza Sellasist

Spotkanie z właścicielem Grupy eSprzedaż, Łukaszem Sadłowskim, oraz kluczowymi osobami z naszego zespołu. Dowiecie się, kim jesteśmy, co już zrobiliśmy, co planujemy, a przede wszystkim – jak możemy pomóc Wam w rozwoju Waszej sprzedaży.

:arrow_right: 13:30-14:00

Panel II: Opinie naszych klientów

Przedstawimy opinie naszych klientów oraz zewnętrznych wdrożeniowców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami z korzystania z Sellasist. Ta część pomoże odpowiedzieć na pytanie: „Czy Sellasist to dobra alternatywa dla przenoszących się klientów?”.

:arrow_right: 14:00-14:30

Przerwa

:arrow_right: 14:30-16:00

Panel III: Pytania i odpowiedzi

Sesja Q&A, podczas której odpowiemy na Wasze pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące naszych narzędzi oraz integracji. Już teraz możecie je zadawać wypełniając tę ankietę:  https://docs.google.com/forms/d/1Be42bzrq_t-xCsinitDBXt6fma8PYtjgvNoynwEXKZs/viewform, abyśmy mogli lepiej się przygotować i zmieścić w przewidzianym czasie.


Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Czym jest Sellasist i jak może Ci pomóc?
Data i godzina rozpoczęcia: 29-10-2024, 14:00


Zapraszamy na pierwszy webinar z serii „Przenieś się z nami na Sellasist”. Podczas pierwszego spotkania wyjaśnimy, jak działa nasze oprogramowanie. Przedstawimy jego możliwości, opowiemy o różnicach względem innych podobnych platform. Pokażemy, jak wykonać pierwsze kroki i czym się posiłkować po założeniu usługi.


Agenda:

  • Przedstawienie menadżera sprzedaży Sellasist
  • Omówienie możliwości, jakie daje praca na naszym oprogramowaniu
  • Pokazanie panelu, przejście przez wszystkie zakładki
  • Ustawienia podstawowe – dane firmy, metody płatności itd.
  • Konfiguracja poczty oraz powiadomień
  • Statusy – do czego służą, i jak je poprawnie utworzyć
  • Filtrowanie zamówień oraz inne przydatne funkcje 
  • Pytania i odpowiedzi od uczestników

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Import zamówień i produktów z różnych źródeł w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 30-10-2024, 14:00


Podczas spotkania omówimy jak stworzyć bazę asortymentową w Sellasist, przedstawimy jak wyglądają produkty, warianty, zestawy czy oferty w naszym systemie. Nasz specjalista opowie o różnych metodach importu, pokaże jak go wykonać i na co zwrócić uwagę podczas tego procesu. Dzięki szkoleniu unikniesz błędów podczas tworzenia bazy produktów, niezbędnej do prawidłowego wystawiania ofert.


Co będzie tematem rozmów?

  • Import danych z innego OMS
  • Import produktów i zestawów z pliku .csv w Sellasist
  • Import produktów i ofert w integracjach z marketplace’ami i sklepami
  • Import połączeń zestawów z produktami
  • Import połączeń zestawów Sellasist z ofertami (zestawami) Allegro
  • Warianty produktów i ich obsługa w Sellasist
  • Tworzenie opisów ofert na różnych kanałach sprzedaży
  • Akcje automatyczne dla asortymentu 

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Metody dostaw w Sellasist – poradnik krok po kroku
Data i godzina rozpoczęcia: 31-10-2024, 14:00


Zapraszamy na webinar, podczas którego nasz specjalista zaprezentuje efektywne zarządzania dostawami w Sellasist! Paweł Ciesielski, ekspert od wdrożeń oprogramowania Sellasist w dużych firmach, przeprowadzi Cię przez cały proces integracji kurierów oraz konfiguracji szablonów dostaw. Opowie także o akcjach automatycznych, które usprawnią obsługę zamówień. 


Podczas spotkania dowiesz się:

  • jak krok po kroku dodać i skonfigurować metody dostawy w Sellasist;
  • po co są szablony nadania i jak je prawidłowo stworzyć;
  • jak zmapować wysyłki, aby bezproblemowo generować listy przewozowe od przewoźnika lub pośrednika (np. WzA czy Furgonetka);
  • jak masowo oraz w pełni automatycznie generować i drukować listy przewozowe;
  • jak wykorzystać automatyczne akcje, Sellasist WMS oraz szablony nadania do wygodnego wyboru gabarytu paczki dla wybranych przewoźników.


Podczas sesji Q&A odpowiemy także na wszystkie Twoje pytania.


Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Integracja Allegro w Sellasist — konfiguracja, obsługa zamówień i ofert
Data i godzina rozpoczęcia: 05-11-2024, 14:00


Integracja Allegro z Sellasist to rozwiązanie, które oferuje wiele korzyści dla sprzedawców internetowych, m.in. automatyzuje proces wystawiania i zarządzania ofertami na Allegro oraz przyspiesza obsługę zamówień i zwrotów w Sellasist. Zapraszamy do uczestnictwa w webinarze, aby prześledzić konfigurację Allegro w Sellasist oraz dowiedzieć się o możliwościach naszego systemu.


Plan spotkania:

  • Podłączenie konta Allegro i wstępna konfiguracja 
  • Szablony ustawień i wysyłanie faktur (w tym pochodzących z systemów ERP)
  • Mapowanie metod dostawy, płatności i cenniki
  • Szablony nadania — dostawy zagranicę 
  • Import ofert Allegro oraz łączenie ich z produktami i zestawami w Sellasist
  • Wystawianie i zarządzanie ofertami
  • Obsługa korespondencji i dyskusji — autoresponder 
  • Akcje automatyczne — przydatne przykłady

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Integracje ze sklepami internetowymi w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 06-11-2024, 14:00


Zapraszamy na spotkanie, podczas którego pokażemy dostępne w Sellasist integracje ze sklepami internetowymi. Przejdziemy przez proces integracji Woocommerce, Prestashop, Shoper, Idosell, Shopgold czy Magento. Wdrożeniowiec Cyprian Narewski przedstawi krok po kroku, jak bezproblemowo podpiąć integrację w Sellasist oraz skonfigurować ją, aby zapewnić płynne pobieranie produktów i zamówień.


Plan wydarzenia:

  • Konfiguracja narzędzia Sellasist.
  • Przygotowanie danych do integracji.
  • Konfiguracja integracji — mapowanie i ustawienia.
  • Włączenie integracji z pobieraniem produktów ze sklepu.
  • Włączenie integracji z produktami już wcześniej dodanymi do Sellasist. 
  • Omówienie synchronizacji zamówień.
  • Omówienie synchronizacji danych produktów.
  • Pytania i odpowiedzi.

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Integracje z marketplace’ami w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 07-11-2024, 14:00


Na tym webinarze zaprezentujemy, jak Sellasist wspiera współpracę z popularnymi platformami sprzedażowymi. Pokażemy krok po kroku, jak skonfigurować dostępne integracje z takimi marketplace'ami jak EmpikPlace, Erli, eMag, Kaufland i innymi. Omówimy procesy importu oraz wystawiania ofert, pobierania zamówień, a także synchronizacji danych między Sellasist a wybranymi platformami. 


Podczas spotkania nasz doświadczony wdrożeniowiec, Marcin Ganiszewski omówi:

  • Jak podłączyć konta sprzedażowe do Sellasist
  • Kluczowe ustawienia niezbędne do poprawnego działania integracji
  • Import ofert i łączenie ich z asortymentem w Sellasist
  • Mapowania (dostaw, płatności, statusów) i szablony ustawień
  • Pobieranie zamówień i ich obsługa z wykorzystaniem automatyzacji
  • Synchronizację stanów magazynowych oraz cen
  • Wystawianie ofert bezpośrednio przez Sellasist

Na koniec odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wątpliwości uczestników.


Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Automatyzacja w Sellasist — jak skutecznie obsłużyć swoją sprzedaż?
Data i godzina rozpoczęcia: 08-11-2024, 14:00


Zapraszamy na webinar, podczas którego nasz doświadczony specjalista opowie o tym, czym jest automatyzacja w Sellasist oraz pokaże, jak można ją wykorzystać do usprawnienia procesów w Twojej firmie. 


W trakcie spotkania online Łukasz Sadłowski poprowadzi Cię krok po kroku przez proces właściwej konfiguracji funkcji automatycznych, pozwalając Ci skorzystać w pełni z możliwości obsługi ofert i zamówień. Na spotkaniu pokażemy zarówno podstawowe akcje automatyczne, jak i te bardziej skomplikowane — niezbędne dla większych biznesów.

 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

  • Rozmowa o automatyzacji — czym jest automatyzacja i jak działa w oprogramowaniu Sellasist?
  • Statusy zamówień — budowa automatyzacji w oparciu o prawidłowo skonfigurowany fundament. 
  • Przyciski akcji automatycznych — do czego służą i jak ułatwią Ci życie?
  • Efektywna realizacja zamówień — jak stworzyć efektywny proces realizacji zamówienia przy użyciu narzędzi automatyzacji?
  • Drukowanie paragonów, faktur i etykiet przewozowych — jak automatyzacja pozwoli uwolnić Twój cenny czas.
  • Akcje automatyczne dla asortymentu — co przyda Ci się przy szybszej obsłudze ofert?
  • Zaawansowane akcje automatyczne dla wtajemniczonych. 


Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)


Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Obsługa dokumentów sprzedażowych w Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 12-11-2024, 14:00


W naszym oprogramowaniu wykonasz wszystkie procesy sprzedażowe, od wystawienia ofert po rozliczenie wszystkich faktur! W Sellasist wystawisz automatycznie dokumenty, wygenerujesz pliki JPK i automatycznie wydrukujesz faktury, sfiskalizujesz paragony czy prześlesz e-paragony w mailu. Jeśli posiadasz już program ERP, możesz zintegrować go z Sellasist, aby zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji! O tym wszystkim, a także o zwrotach i reklamacjach opowiemy na dedykowanym webinarze. 


Agenda:

  • Jak wystawiać paragony i faktury za pomocą Sellasist.
  • Przesyłanie niezbędnych dokumentów do innych systemów.
  • Wystawianie faktur OSS, WDT wraz z niestandardową serią numeracji
  • Zmiana stawki VAT wybranych faktur za pomocą akcji automatycznych
  • Integracja z Inspigo — prezentacja możliwości.
  • Integracja z Fakturownią, InFakt i wFirmą .
  • Integracje z systemami ERP w Sellasist.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji w Sellasist oraz w aplikacji WMS.
  • Pytania i odpowiedzi od uczestników.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Szybkie zbieranie i pakowanie zamówień dzięki Sellasist
Data i godzina rozpoczęcia: 13-11-2024, 14:00


Podczas spotkania nasz specjalista zaprezentuje na żywo proces realizacji zamówienia z wykorzystaniem aplikacji Sellasist WMS. Tryb zbierania i pakowania znacząco optymalizują pracę, ograniczają liczbę pomyłek do zera, a także trzykrotnie przyspieszają nadawanie przesyłek!


Łukasz Sadłowski pokaże w praktyce jak skonfigurować prawidłowo aplikacje i w jaki sposób za pomocą trybu zbierania i pakowania szybciej oraz łatwiej obsługiwać zamówienia (również te z produktami nieposiadającymi kodów kreskowych).


Plan spotkania:

  • Aktywacja trybu zbierania i pakowania zamówień
  • Konfiguracja aplikacji Sellasist WMS oraz ustawień trybów
  • Zbieranie po zamówieniach i produktach
  • Zbieranie koszyków i przygotowanie regału koszyków
  • Konfiguracja Sellasist Cloud Print oraz stanowisk do drukowania
  • Pakowanie zamówień oraz automatyczne nadawanie przesyłek
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Sellasist WMS — jak dopasować rozwiązanie do Twojego magazynu?
Data i godzina rozpoczęcia: 14-11-2024, 14:00

Podczas spotkania online Łukasz Sadłowski wyjaśni jak WMS może przyczynić się do poprawy wydajności Twojego magazynu oraz omówi, co należy wziąć pod uwagę, planując wdrożenie takiego systemu we własnej firmie. 

Webinar skierowany jest do osób, które chcą zoptymalizować proces zbierania i pakowania zamówień oraz pracę magazynu. Niezależnie od tego jak duży magazyn posiadasz, czy produkty mają kody kreskowe oraz w jaki sposób realizujesz teraz zamówienia, pomożemy Ci wdrożyć usprawnienia w Twojej firmie. Przedstawimy wszystkie możliwości aplikacji Sellasist WMS (m.in. przyjęcie i rozlokowanie dostaw, tryb inwentaryzacji czy sprzedaży bezpośredniej), co ułatwi podjęcie decyzji, które z funkcji najbardziej pasowałyby do Twojego biznesu. 

Na spotkaniu odpowiemy na wszystkie pytania oraz spróbujemy dobrać indywidualne rozwiązania do podanych przez Państwa przykładów.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk:
Konsultacje z Sellasist — panel Q&A
Data i godzina rozpoczęcia: 15-11-2024, 14:00

Organizujemy to spotkanie dla wszystkich sprzedawców, a w szczególności dla osób, które dopiero zaczynają korzystać z naszego oprogramowania. Celem jest odpowiedzenie na nurtujące Was pytania. Nie mamy ustalonego planu wydarzenia, ponieważ chcemy poświęcić cały czas na Wasze pytania. 

Trzy dni przed webinarem wyślemy do zapisanych osób ankietę, w której poprosimy o zadanie pytań, abyśmy mogli jak najlepiej przygotować się do spotkania.
Rozwiń opis
Wciskając ten przycisk wyrażasz zgodę na przesłanie powyższych informacji do organizatora eventu i kontakt w sprawie tego eventu jak również innych jego usług.

Aby dołączyć przy użyciu przeglądarki, w dniu spotkania kliknij w poniższy przycisk: