Zapraszamy Was serdecznie na wyjątkowe spotkanie
online, podczas którego przedstawimy nasze plany na najbliższą
przyszłość. Niezależnie od tego, czy jesteście naszymi stałymi
klientami, nowymi użytkownikami, czy dopiero rozważacie współpracę
z nami – to wydarzenie jest dla Was! Opowiemy, co udało nam się
osiągnąć w tym roku, jakie wyzwania stoją przed nami oraz dlaczego
niektóre integracje zajęły więcej czasu, niż pierwotnie
zakładaliśmy. Spotkanie będzie okazją, aby poznać nasze
oprogramowanie i ludzi, którzy za nim stoją, oddamy także głos
naszym dotychczasowym klientom.
Zanotujcie datę 23.10 w swoich kalendarzach.
Poniżej znajdziecie szczegółowy plan spotkania:
12:00-13:30
Panel I: Dokąd zmierza Sellasist
Spotkanie z właścicielem Grupy eSprzedaż, Łukaszem Sadłowskim, oraz kluczowymi osobami z naszego zespołu. Dowiecie się, kim jesteśmy, co już zrobiliśmy, co planujemy, a przede wszystkim – jak możemy pomóc Wam w rozwoju Waszej sprzedaży.
13:30-14:00
Panel II: Opinie naszych klientów
Przedstawimy opinie naszych klientów oraz zewnętrznych wdrożeniowców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami z korzystania z Sellasist. Ta część pomoże odpowiedzieć na pytanie: „Czy Sellasist to dobra alternatywa dla przenoszących się klientów?”.
14:00-14:30
Przerwa
14:30-16:00
Panel III: Pytania i odpowiedzi
Sesja Q&A, podczas której odpowiemy na Wasze pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące naszych narzędzi oraz integracji. Już teraz możecie je zadawać wypełniając tę ankietę: https://docs.google.com/forms/d/1Be42bzrq_t-xCsinitDBXt6fma8PYtjgvNoynwEXKZs/viewform, abyśmy mogli lepiej się przygotować i zmieścić w przewidzianym czasie.
Zapraszamy na pierwszy webinar z serii „Przenieś się z nami na Sellasist”. Podczas pierwszego spotkania wyjaśnimy, jak działa nasze oprogramowanie. Przedstawimy jego możliwości, opowiemy o różnicach względem innych podobnych platform. Pokażemy, jak wykonać pierwsze kroki i czym się posiłkować po założeniu usługi.
Agenda:
Podczas spotkania omówimy jak stworzyć bazę asortymentową w Sellasist, przedstawimy jak wyglądają produkty, warianty, zestawy czy oferty w naszym systemie. Nasz specjalista opowie o różnych metodach importu, pokaże jak go wykonać i na co zwrócić uwagę podczas tego procesu. Dzięki szkoleniu unikniesz błędów podczas tworzenia bazy produktów, niezbędnej do prawidłowego wystawiania ofert.
Co będzie tematem rozmów?
Zapraszamy na webinar, podczas którego nasz specjalista zaprezentuje efektywne zarządzania dostawami w Sellasist! Paweł Ciesielski, ekspert od wdrożeń oprogramowania Sellasist w dużych firmach, przeprowadzi Cię przez cały proces integracji kurierów oraz konfiguracji szablonów dostaw. Opowie także o akcjach automatycznych, które usprawnią obsługę zamówień.
Podczas spotkania dowiesz się:
Podczas sesji Q&A odpowiemy także na wszystkie Twoje pytania.
Integracja Allegro z Sellasist to rozwiązanie, które oferuje wiele korzyści dla sprzedawców internetowych, m.in. automatyzuje proces wystawiania i zarządzania ofertami na Allegro oraz przyspiesza obsługę zamówień i zwrotów w Sellasist. Zapraszamy do uczestnictwa w webinarze, aby prześledzić konfigurację Allegro w Sellasist oraz dowiedzieć się o możliwościach naszego systemu.
Plan spotkania:
Zapraszamy na spotkanie, podczas którego pokażemy dostępne w
Sellasist integracje ze sklepami internetowymi. Przejdziemy
przez proces integracji Woocommerce, Prestashop, Shoper, Idosell,
Shopgold czy Magento. Wdrożeniowiec Cyprian Narewski
przedstawi krok po kroku, jak bezproblemowo podpiąć integrację w
Sellasist oraz skonfigurować ją, aby zapewnić płynne pobieranie
produktów i zamówień.
Plan wydarzenia:
Na tym webinarze zaprezentujemy, jak Sellasist wspiera współpracę z popularnymi platformami sprzedażowymi. Pokażemy krok po kroku, jak skonfigurować dostępne integracje z takimi marketplace'ami jak EmpikPlace, Erli, eMag, Kaufland i innymi. Omówimy procesy importu oraz wystawiania ofert, pobierania zamówień, a także synchronizacji danych między Sellasist a wybranymi platformami.
Podczas spotkania nasz doświadczony wdrożeniowiec, Marcin Ganiszewski omówi:
Na koniec odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wątpliwości uczestników.
Zapraszamy na webinar, podczas którego nasz doświadczony specjalista opowie o tym, czym jest automatyzacja w Sellasist oraz pokaże, jak można ją wykorzystać do usprawnienia procesów w Twojej firmie.
W trakcie spotkania online Łukasz Sadłowski poprowadzi Cię krok po kroku przez proces właściwej konfiguracji funkcji automatycznych, pozwalając Ci skorzystać w pełni z możliwości obsługi ofert i zamówień. Na spotkaniu pokażemy zarówno podstawowe akcje automatyczne, jak i te bardziej skomplikowane — niezbędne dla większych biznesów.
Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)
W naszym oprogramowaniu wykonasz wszystkie procesy sprzedażowe, od wystawienia ofert po rozliczenie wszystkich faktur! W Sellasist wystawisz automatycznie dokumenty, wygenerujesz pliki JPK i automatycznie wydrukujesz faktury, sfiskalizujesz paragony czy prześlesz e-paragony w mailu. Jeśli posiadasz już program ERP, możesz zintegrować go z Sellasist, aby zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji! O tym wszystkim, a także o zwrotach i reklamacjach opowiemy na dedykowanym webinarze.
Agenda:
Podczas spotkania nasz specjalista zaprezentuje na żywo proces realizacji zamówienia z wykorzystaniem aplikacji Sellasist WMS. Tryb zbierania i pakowania znacząco optymalizują pracę, ograniczają liczbę pomyłek do zera, a także trzykrotnie przyspieszają nadawanie przesyłek!
Łukasz Sadłowski pokaże w praktyce jak skonfigurować prawidłowo
aplikacje i w jaki sposób za pomocą trybu zbierania i pakowania
szybciej oraz łatwiej obsługiwać zamówienia (również te z
produktami nieposiadającymi kodów kreskowych).
Plan spotkania: