Gotowe rozwiązaniaOferty Allegro

Autoresponder oraz obsługa Dyskusji i korespondencji Allegro

Automatyczne odpowiedzi na Dyskusje i Wiadomości

Co zrobić gdy jakość sprzedaży na Twoim koncie Allegro wymaga poprawy? Zacznij efektywnie zarządzać korespondencją na Allegro!

Serwis mierzy pięć obszarów, które powinny trzymać odpowiedni poziom, aby jakość świadczonych przez Ciebie usług była zadowalająca dla Kupujących. Należą do nich: 

  • Oceny od kupujących
  • Realizacja zamówień
  • Obsługa kupującego
  • Atrakcyjność oferty
  • Przestrzeganie regulaminu

Narzędzia do komunikacji z klientami na Allegro

W tym artykule skupimy się na Obsłudze klienta, na którą głównie wpływają terminowe odpowiedzi. Masz 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy) na reakcje na Dyskusje i Wiadomości od kupujących. Za nieutrzymanie przynajmniej 95% terminowych odpowiedzi nie otrzymasz punktów, co może się przełożyć na utratę statusu Super Sprzedawcy. W efekcie Twoje oferty nie będą pokazywane użytkownikom w pierwszej kolejności, co może w znaczący sposób obniżyć Twoją sprzedaż. → Czytaj więcej na ten temat

Jak więc pilnować tego krótkiego terminu w natłoku zamówień i prowadzenia sprzedaży też przez inne kanały? Poniżej prezentujemy Ci funkcjonalne narzędzia, które rozwiążą Twój problem i pozwolą zoptymalizować komunikację na Allegro.

W tym artykule skupimy się na Obsłudze klienta, na którą głównie wpływają terminowe odpowiedzi.

Dodaliśmy wyczekiwaną obsługę Allegro Dyskusje. Nasze narzędzie umożliwia zarządzanie dyskusjami, wysyłanie wiadomości i załączników, a co najważniejsze pozwala na udzielanie automatycznych odpowiedzi na wiadomości od Kupujących. W panelu administracyjnym swojego sklepu możesz odbierać i wysyłać maile i załączniki. Powiadomienia o nowych wiadomościach pojawiają się w Komunikatach na stronie głównej Twojego sklepu.

Jak wykorzystać autoresponder i obsługę dyskusji?

Dzięki temu możesz na bieżąco reagować na problemy Kupujących za pomocą automatycznych odpowiedzi i obsłudze klienta na Allegro, dzięki czemu jesteś w stanie nawiązać relacje z większą liczbą klientów i w sposób zaawansowany zarządzać bazą klientów. Dyskusje powiązane są z zamówieniami, więc łatwo odnajdziesz, czego dotyczy dana sytuacja. Największą jednak zaletą naszej funkcjonalności jest zdecydowanie możliwość włączenia automatycznych odpowiedzi w dyskusjach. 

Dyskusje Allegro

Dyskusje Allegro

Autoresponder to bardzo pożądana przez Sprzedawców funkcja, ponieważ, aby zachować status Super Sprzedawcy, należy udzielić odpowiedzi na rozpoczętą dyskusję w ciągu 24 godzin. Dzięki nam nie stracisz swojej renomy przez natłok pracy! Treść wiadomości z łatwością dostosujesz do swojej komunikacji z klientem. W ustawieniach możesz zaznaczyć, aby autoresponder był wysyłany tylko w odpowiedzi na pierwszą wiadomość klienta. Możesz także ustawić osobne szablony wiadomości w godzinach pracy Twojego sklepu i poza nimi. 

Jak działają Dyskusje Allegro Sellasist?

Więcej na temat możliwości i konfiguracji narzędzia znajdziesz tutaj: Jak działają Dyskusje Allegro Sellasist?

Korespondencja Allegro

Korespondencja Allegro to narzędzie działające na takiej samej zasadzie jak Dyskusje, tylko przypisane do zwykłej komunikacji z klientami, którzy zazwyczaj mają po prostu pytania odnośnie Twojej oferty. Allegro również monitoruje czas odpowiedzi na Wiadomości i obniża punkty za brak terminowego kontaktu z klientem. Statystyki dotyczące Jakości sprzedaży powinny być dla Ciebie bardzo istotne. Zasada jest prosta: Im lepsze opinie i wyższy poziom obsługi, tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży. Dlatego w sekcji Wiadomości możesz również wykorzystać autoresponder i ustawić dedykowane treści.

Jak działa Korespondencja Allegro w sklepie Sellasist?

Jakie korzyści niesie za sobą obsługa Dyskusji i Korespondencji w Sellasist?

  • Zarządzanie korespondencją i realizacją zamówień w jednym panelu
  • Szybsza i bardziej profesjonalna obsługa klienta
  • Powiązanie wiadomości automatycznie z zamówieniem
  • Możliwość ustawienia automatycznych odpowiedzi w Dyskusjach i Wiadomościach
  • Indywidualne ustawienie treści i godzin wysyłki autorespondera
  • Brak utraty punktów potrzebnych do statusu Super Sprzedawcy

Nasze narzędzia są całkowicie bezpłatne. Jeśli nie korzystasz z menadżera sprzedaży Sellasist i nadal zastanawiasz się, czy ułatwi on obsługę Twojego konta Allegro, przetestuj nasze oprogramowanie już dziś!

3.7/5 - (6 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *