Korespondencja Allegro to narzędzie, które pozwala na łatwą komunikację z klientami. Dzięki integracji z Sellasist możesz zarządzać wiadomościami bezpośrednio z panelu Sellasist, a także korzystać z autorespondera, który automatycznie odpowiada na wiadomości od klientów. Sellasist oferuje pełną integrację z Korespondencja Allegro. Dzięki naszemu autoresponderowi już nie musisz się martwić, że przegapisz jakieś maile. Wystarczy włączyć automatyczne odpowiedzi w dyskusjach i wpisać treść wiadomości.
59:20 Obsługa korespondencji i dyskusji - autoresponder
Co zyskasz dzięki integracji?
Wszystkie wiadomości i zamówienia w jednym miejscu.
Profesjonalna i szybka obsługa klienta.
Możliwość ustawienia autorespondera z własnymi wiadomościami.
Indywidualne ustawienie godzin wysyłki autorespondera.
Zachowanie pełnej liczby punktów dla Statusu Sprzedawcy.
Do poprawnego działania funkcji może być konieczne przedłużenie ważności kont Allegro, aby system uzyskał dostęp do korespondencji. Możesz to zrobić w Integracje ⇨ Allegro.
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. Przejdź do Poczta ⇨ Korespondencja Allegro.
3. Przejdziesz do listy wiadomości. Na liście zobaczysz wiadomości z wszystkich kont Allegro, które masz zintegrowane z Sellasist. Możesz je dowolnie filtrować, aby wyświetlić tylko wybrane. Aby odczytać wiadomość, wystarczy ją kliknąć.
Na stronie głównej panelu administracyjnego będą wyświetlane powiadomienia o nowych wiadomościach.
Jak włączyć autoresponder?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. Przejdź do Poczta ⇨ Korespondencja Allegro.
3. Kliknij Ustawienia.
4. Zaznacz pole Włącz automatyczną odpowiedź.
5. Wpisz treść wiadomości. Jeśli nie masz zaznaczonych dni pracy, automatyczna odpowiedź będzie wysyłana zawsze. Treść automatycznej odpowiedzi będzie jednakowa przez cały czas.
Automatyczna odpowiedź tylko do pierwszej wiadomości - jeżeli zdecydujesz się używać autorespondera i zaznaczyłeś "Włącz automatyczna odpowiedź" to zalecamy zaznaczyć również ten checkbox.
Możesz ustawić wysyłanie innej wiadomości w godzinach pracy. Wystarczy, że zaznaczysz pole Inna treść odpowiedzi w godzinach pracy i wpiszesz treść wiadomości w pole poniżej.
Jeśli chcesz, aby automatyczna odpowiedź nie była wysyłana w godzinach pracy, zaznacz opcję Wyłącz automatyczną odpowiedź w godzinach pracy.