Tryb handlowca

Trybem jaki umożliwi Ci stworzenie sieci sprzedaży oraz otwieranie nowych filii Twojej firmy jest tryb handlowca Sellasist WMS. Aplikacja dla przedstawicieli handlowych pozwoli Twoim pracownikom wygodnie obsługiwać zamówienia za pomocą smartfonu, laptopa bądź tabletu i szybką sprzedaż towaru z bazy produktowej Sellasist. Sprzedaż jest możliwa dzięki automatycznej, natychmiastowej synchronizacji danych oraz stanów magazynowych w Sellasist WMS.

Co zyskasz korzystając z trybu handlowca?

Aktualne opisy i cenniki netto oraz brutto towarów

Sprzedaż bezpośrednia produktów

Generowanie dokumentów sprzedażowych online

Przyjmowanie płatności przez mobilnego handlowca

Wysyłka towaru z Twojego magazynu

Szybka realizacja ponownego zamówienia z możliwością modyfikacji

Wyszukiwania produktów lub kategorii po początkowej frazie

Filtrowanie i wyszukiwanie zrealizowanych zamówień

Eksport zamówień do pliku

Elastyczna aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Twój handlowiec może być jednocześnie administratorem Sellasist lub może być to osoba mająca dostęp wyłącznie do przyznanych przez Ciebie modułów. W naszym systemie do zarządzania handlowcami wszystko zależy od potrzeb Twojego biznesu. Aplikację Sellasist WMS możesz dostosować do własnych potrzeb i skonfigurować spersonalizowany system obsługi klienta. Nasza aplikacja działa na systemie Android - wystarczy, że handlowiec mobilny pobierze ją za pomocą kodu QR oraz zaloguje się.

Tryb handlowca jako mobilny CRM w Twojej firmie

W systemie zarządzania handlowcami, kluczowymi uprawnieniami pracowników mobilnych, które istotnie wpływają na efektywne zarządzanie procesami w firmie, są między innymi:

Handlowiec jest przypisany do danej grupy klientów - widzi on tylko swoich klientów wraz z ich zamówieniami oraz własne zamówienia

Klienci handlowca są automatycznie przypisywane do jego grupy podczas dodawania ich do aplikacji

Przy zakładaniu konta dla nowego handlowca automatycznie tworzona jest grupa jego klientów, która jest zabezpieczona przed usunięciem lub zmianą przypisanego handlowca

Istnieje możliwość przynależenia handlowca do więcej niż jednej grupy klientów

Administrator ma prawo przypisać handlowca do użytkowników, co umożliwia mu zobaczenie zamówień i klientów wszystkich użytkowników przypisanych do niego

Po zalogowaniu się do sklepu B2B, handlowcy widzą stany magazynowe na listingu i stronie produktu

Dostęp handlowca do bazy produktów

Twój handlowiec, dzięki pracy na mobilnym systemie sprzedaży Sellasist WMS, zyska możliwość przeglądania katalogu produktów z całej bazy produktów Sellasist lub wyłącznie z udostępnionej mu kategorii produktowej. Udostępnisz mu dane takie jak: nazwę produktu, zdjęcia, kody EAN, numery katalogowe, symbole, stany magazynowe, lokalizacje oraz obecnie zamówione sztuki i datę ich planowanej dostawy, a także cenniki netto i brutto asortymentu. Ponadto handlowiec może dokonać pełnego eksportu tabeli produktów z panelu handlowca i przesłać w postaci oferty produktowej klientowi.

Handlowiec może przeglądać stany magazynowe, w tym:

Wyświetlać listę produktów wraz z informacją taką jak zdjęcie, tytuł, wariant, stan magazynowy, lokalizacja i EAN

Korzystać z dynamicznej wyszukiwarki dla produktów i kategorii

Włączyć podgląd, podobny do tego w trybie sprzedaży bezpośredniej

W aplikacji WMS znajdziesz historię zamówień!

  • Lista zamówień w trybie handlowca zawiera informacje, takie jak: numer zamówienia, dane klienta, kwota i status
  • Nadrzędny handlowiec ma możliwość filtrowania zamówień według daty i przypisanego mu handlowca
  • Handlowiec może wyświetlić szczegółowe informacje o zamówieniu oraz złożyć zamówienie ponownie
  • Użytkownik w szybki sposób wyeksportuje z aplikacji wyniki filtrowania do pliku Excel
  • Handlowiec korzysta z estetycznie przedstawionej stronicowanej listy zamówień

Dodawanie i zapis nowych klientów do bazy

Dzięki możliwości zapisywania nowych klientów do bazy, handlowiec może wspierać rozwój biznesu i efektywnie poszerzać udział przedsiębiorstwa w rynku. Ponadto handlowiec może przydzielać indywidualne rabaty klientom, zarówno jeśli chodzi o poszczególne produkty jak i o całe zamówienie.

W aplikacji do zarządzania zespołem jest dostępna lista klientów handlowca

Wyświetlanie listy klientów wprowadzonych do Sellasist WMS handlowcom

Możliwość przeglądania i edycji danych klientów w dowolnym momencie

Możliwość dodawania nowych klientów do aplikacji w dowolnym momencie, na podobnych zasadach jak w przypadku sprzedaży bezpośredniej

Struktura handlowców

W systemie do zarządzania handlowcami możesz ustalić hierarchię handlowców i udostępnić im w ten sposób podgląd na zamówienia podległych im sprzedawców. W ten sposób stworzysz dobrze zorganizowaną strukturę sprzedawców, którzy kontrolują siebie nawzajem oraz zwiększają zasięg Twojej oferty. W ten sposób stworzysz narzędzie online, które stanie się systemem CRM, pozwalającym na kontrolowanie procesów w przedsiębiorstwie.

Sprawdź tryb sprzedaży bezpośredniej w Twoim sklepie stacjonarnym!

Przekonaj się, dlaczego tryb sprzedaży bezpośredniej w Sellasist WMS to klucz do szybkiej i efektywnej obsługi klientów detalicznych i hurtowych. Dodawaj nowych klientów bezpośrednio do bazy i wygodnie rejestruj zamówienia w systemie. Optymalizuj pracę, obsługując klientów i zarządzając magazynem z jednego oprogramowania. Sprawdź funkcje trybu, takie jak priorytet obsługi zamówień, wygodne formy płatności i automatyczne tworzenie dokumentów sprzedażowych. Wykorzystaj aplikację do bezpośredniej obsługi klienta i zapewnij swoim klientom efektywną obsługę już dziś!

Wypróbuj Sellasist WMS przez 30 dni za darmo!

Oferujemy pomoc online przy wdrożeniu naszej aplikacji do Twojego magazynu. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów – z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy innowacyjne rozwiązania dla Twojego magazynu. Możemy również przyjechać do Ciebie i na miejscu zaprezentować działanie naszej aplikacji w praktyce oraz pomóc zorganizować magazyn, aby jak najlepiej zoptymalizować pracę w magazynie.

Inne tryby, które posiada Sellasist WMS

Dzięki zastosowaniu wszystkich trybów oferowanych przez naszą aplikację skonfigurujesz system kompleksowo obsługujący zamówienia w magazynie od początkowej fazy, czyli przyjęcia towaru, aż po fazę końcową, czyli wysyłkę produktu do klienta.
Szybkie przyjmowanie towaru z dostaw na magazyn. Dowiedz się więcej!
Przydzielanie lokalizacji do danego produktu przez jego skanowanie. Dowiedz się więcej!
Optymalizacja trasy zbieracza i zbieranie towaru w trzech trybach. Dowiedz się więcej!
Przygotowanie zamówień do wysyłki przez pakowaczy. Dowiedz się więcej!
Monitorowanie i kontrola zamówień przez koordynatora. Dowiedz się więcej!
Moduł umożliwiający szybkie przyjmowanie zwrotów oraz reklamacji. Dowiedz się więcej!
Sprzedaż w sklepie stacjonarnym, punkcie handlowym lub hurtowni. Dowiedz się więcej!
Szybka ewidencja towaru przy użyciu skanera. Dowiedz się więcej!
Koordynacja pracy handlowca i struktura przedstawicieli. Dowiedz się więcej!