Pakowanie zamówień

Pakowanie zamówień z Sellasist WMS jest proste i znacznie ułatwia proces przygotowania zamówień do wysyłki. Wystarczy, że pakowacz zeskanuje dany produkt, a aplikacja automatycznie skojarzy i znajdzie zamówienie, do którego jest on przypisany. Ponadto aplikacja umożliwia automatyczną zmianę statusu oraz wysyłanie klientom powiadomień z linkiem do śledzenia przesyłki.

Co zyskasz, korzystając z trybu pakowania?

Proste skanowanie produktów

Zastosowanie nowych technologii pozwala na skanowanie kodu kreskowego danego produktu skanerem, kolektorem, a nawet smartfonem!

Szybkie generowanie dokumentów

Jednym kliknięciem: wygenerujesz elektroniczny dokument sprzedażowy, wyślesz go w wiadomości e-mail klientowi oraz wydrukujesz lub prześlesz go do systemu ERP.

Video relacja
z pakowania zamówień

Dzięki nagrywaniu filmów z procesu pakowania i wysyłaniu ich w powiadomieniach dla klientów Twoja firma wzbudzi większe zaufanie.

Konfigurator widoku pakowania

Interfejs pakowania dostosujesz do swoich potrzeb, aby zamówienia wyświetlane były w wygodny sposób, a podczas pakowania pojawiały się naistotniejsze informacje. 

Monitorowanie procesów magazynowych

Zautomatyzowana synchronizacja stanów magazynowych oraz obsługa stanowisk pakowaczy umożliwia podgląd procesów i monitorowanie pracy personelu w magazynie.

Brak pomyłek podczas pakowania

Skanowanie produktów podczas pakowania zamówień gwarantuje poprawność przygotowania ich do wysyłki i wyklucza ryzyko popełnienia błędów.

Oszczędność czasu i środków

Większość procesów wymagających pracy ludzi zostaje zautomatyzowana lub wielokrotnie przyspieszona, dzięki czemu swoje zasoby będziesz mógł przeznaczyć w inny sposób. 

Podgląd statystyk

Tryb podglądu pozwala obserwować, jak w czasie rzeczywistym przebiega praca pakowaczy na magazynie. Możesz zaimplementować systemy motywacyjne oraz obserwować ich skuteczność.

Wykorzystaj Sellasist WMS w Twojej firmie!

Pracownicy bez problemu obsłużą zamówienia spływające od oczekujących klientów skanując kolektorem, skanerem, a nawet aparatem smartfonu kody kreskowe produktów. Dzięki wykorzystaniu trybu pakowania w Twoim magazynie wielokrotnie przyspieszysz obsługę zamówień. Obsługuj klientów razem z Sellasist WMS!

Szybkie pakowanie zamówień!

Tryb pakowania dostosujesz do pracy w Twoim magazynie. Dzięki prostej konfiguracji możesz sprawić, by po zeskanowaniu kodu kreskowego ostatniego produktu z danego zamówienia został utworzony dokument handlowy i list przewozowy. Dokumenty mogą zostać automatycznie wydrukowane i/lub wysłane do klienta e-mailem.

Konfigurator widoku pakowania

Zarządzanie zamówieniami może być jeszcze sprawniejsze. Konfigurator widoku pakowania pozwala na dopasowanie interfejsu według potrzeb pakowacza.  Dzięki tej funkcji użytkownik może dostosować wygląd i funkcjonalność panelu do sposobu pracy magazynu. Konfigurator pozwala na zarządzanie informacjami wyświetlonymi w interfejsie pakowania, tak aby pracownik widział tylko istotne dane. 

Spakuj zamówienia z Sellasist WMS!

Błyskawiczne skanowanie produktów

Weryfikacja poprawności zamówienia

Automatyczne generowanie
dokumentów handlowych

Przesyłanie danych
i drukowanie z chmury

Obsługa wielu stanowisk

Automatyzacja procesów

Automatyczna zmiana statusów

Gdy pakowacz spakuje zamówienia, jego status zmieni się np. na „Spakowane”, co spowoduje automatyczny wydruk dokumentów sprzedażowych oraz listu przewozowego. W tym momencie aplikacja może również wysłać informacje o przesyłce do klienta. Masz możliwość edycji statusów zamówienia oraz modernizacji kolorystycznej w panelu administracyjnym w każdej chwili.

Automatyczne powiadomienia dla klientów

Dzięki naszej aplikacji możesz skonfigurować powiadomienia dla klientów o spakowaniu zamówienia z załączonym numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Jeśli zamówienie pochodzi z Allegro, informacje o realizacji wraz z numerem przesyłki oraz ewentualną fakturą są przesyłane do serwisu. Nasza aplikacja wspiera zarządzanie Twoją firmą oraz przyspiesza proces sprzedaży w integracjach z platformami sprzedażowymi.

Obsługa stanowisk pakowaczy

Aby uporządkować pracę, każdemu pracownikowi możesz zorganizować własne stanowisko pracy z wyposażeniem: skanerem, kolektorem lub smartfonem oraz drukarką. Personel czuje się komfortowo i nie musi wykonywać zbędnych czynności przy pakowaniu, ponieważ skonfigurowane akcje są automatyczne. Dzięki obsłudze stanowisk możliwe jest również monitorowanie pracy każdego pakowacza w systemie.

Produkty bez kodów kreskowych

W przypadku identycznych produktów, które nie mogą być pojedynczo oznaczone kodem kreskowym, możesz wykorzystać kontenerki lub inną przestrzeń i na niej umieścić wygenerowany w Sellasist kod kreskowy produktu. W ten sposób pakowacz będzie miał szansę w bardzo szybki sposób obsłużyć wielokrotnie więcej zamówień, w krótszym czasie.

Video relacja z pakowania zamówienia

Kamera, umieszczona nad stanowiskiem pakowacza rejestruje materiał video, który możesz wykorzystać w powiadomieniach dla klientów o spakowanym zamówieniu. W ten sposób poinformujesz klienta, że paczka z jego zamówieniem została prawidłowo spakowana w Twoim magazynie. Integracja z kamerą umożliwia nagrywanie pakowania od momentu zeskanowania produktu – czas końcowy nagrywania możesz samodzielnie ustalić w Sellasist. 

Automatyczny wydruk dokumentów sprzedażowych

Z łatwością sprawisz, że po zeskanowaniu ostatniego towaru z zamówienia automatycznie, w ciągu zaledwie kilku sekund, zostanie wydrukowany list przewozowy i dokument handlowy. Statusy zamówienia oraz opcja wydruku jest edytowalna w Sellasist. Gdy zamówienie wymaga rozdzielenia na dwie przesyłki, pakowacz ustawi w aplikacji wydruk dwóch etykiet.

Drukuj automatycznie dokumenty w chmurze!

Dzięki konfiguracji Sellasist Cloud Print Twoje, wygenerowane w Sellasist, dokumenty zostaną automatycznie przesłane do drukarki i wydrukowane. Dzięki drukowaniu dokumentów w chmurze pakowacze mają do dyspozycji dokumenty sprzedażowe oraz etykietę wysyłkową, które są przypisane do konkretnego zebranego zamówienia. Nie muszą więc kłopotać się ręcznym wyszukiwaniem i drukowaniem dokumentów. Wykorzystanie przez pakowacza bezprzewodowej drukarki oraz połączenie trybu zbierania z trybem pakowania pozwoli dodatkowo na zaoszczędzenie cennego czasu!

Zarządzaj pakowaniem zamówień wieloelementowych!

Podczas pakowania zamówień wieloelementowych aplikacja przewiduje sytuacje napotykane często przez pakowaczy. Przytoczymy niektóre z nich.

Produkty nie mieszczą się w jednej paczce

Pakowacz może dodać do zamówienia więcej paczek i wygenerować do nich dodatkowe listy przewozowe z poziomu aplikacji – zalecamy integrację z bezprzewodową drukarką, aby oszczędzić cenny czas.

Brak jednego produktu w zamówieniu przeznaczonym do pakowania

Pakowacz ma opcję zaznaczenia w aplikacji braku produktu oraz dodania notatki do zamówienia. Status zamówienia ulegnie zmianie na skonfigurowany przez Ciebie, a dalsze postępowanie dotyczące zamówienia będzie przebiegało sprawniej.

Niemożność określenia skrytki w paczkomacie

Po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, przeznaczonego do spakowania, pakowacz ma możliwość określić gabaryt, który zostanie uwzględniony przy generowaniu listu przewozowego.

Zamówienia bez kodów kreskowych

Pakowacz pakuje zamówienie z danej lokalizacji (np. pojemnika) oznaczonej wygenerowanym wcześniej kodem kreskowym.

Zintegruj Sellasist z ERP!

Zintegruj Sellasist z wybranym programem magazynowo-księgowym, aby móc eksportować wygenerowane w Sellasist dokumenty sprzedażowe do księgowości oraz korzystaj z rozbudowanych konfiguracji.

Zacznij pracę z Sellasist WMS!

Szybka i automatyczne
pakowanie zamówień

Uporządkowany magazyn

Zarządzanie statusami zamówień

Automatyczne
powiadomienia dla klientów

Ekspresowy wydruk dokumentów

Automatyzacja procesów

Wypróbuj Sellasist WMS przez 30 dni za darmo!

Oferujemy pomoc online przy wdrożeniu naszej aplikacji do Twojego magazynu. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów – z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy innowacyjne rozwiązania dla Twojego magazynu. Możemy również przyjechać do Ciebie i na miejscu zaprezentować działanie naszej aplikacji w praktyce oraz pomóc stworzyć wirtualny magazyn, aby jak najlepiej zoptymalizować pracę w magazynie.

Sprawdź, jakie inne korzyści posiada Sellasist WMS!

Sprawniejsze przyjęcie dostawy

Ustawienie najszybszej ścieżki kompletowania zamówień

Zwiększenie wydajności pracowników

Wykluczenie ewentualnych pomyłek

Natychmiastowa synchronizacja stanów magazynowych

Wielokrotnie szybsze
i prostsze w obsłudze procesy sprzedażowe

Szybki druk dokumentów sprzedażowych dzięki integracji z drukarką fiskalną i e-print

Połączenie z księgowością dzięki integracji z ERP

Inne tryby, które posiada Sellasist WMS

Dzięki zastosowaniu wszystkich trybów oferowanych przez naszą aplikację skonfigurujesz system kompleksowo obsługujący zamówienia w magazynie od początkowej fazy, czyli przyjęcia towaru, aż po fazę końcową, czyli wysyłkę produktu do klienta.
Szybkie przyjmowanie towaru z dostaw na magazyn. Dowiedz się więcej!
Przydzielanie lokalizacji do danego produktu przez jego skanowanie. Dowiedz się więcej!
Optymalizacja trasy zbieracza i zbieranie towaru w trzech trybach. Dowiedz się więcej!
Przygotowanie zamówień do wysyłki przez pakowaczy. Dowiedz się więcej!
Monitorowanie i kontrola zamówień przez koordynatora. Dowiedz się więcej!
Moduł umożliwiający szybkie przyjmowanie zwrotów oraz reklamacji. Dowiedz się więcej!
Sprzedaż w sklepie stacjonarnym, punkcie handlowym lub hurtowni. Dowiedz się więcej!
Szybka ewidencja towaru przy użyciu skanera. Dowiedz się więcej!