Integracja z eMAG

Sellasist - integracja z eMAG
Do końca IV kwartału planujemy wdrożyć integrację naszego oprogramowania z platformą zakupową eMAG, która da Ci możliwość obsługi zamówień i ofert bezpośrednio z Sellasist. Już teraz możesz przetestować podstawowe funkcje integracji z platformą eMAG, które dostępne są na platformie Sellasist. 
 
eMAG to znakomicie ugruntowana i dynamicznie rozwijająca się platforma e-commerce, obecna na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Jest to miejsce, w którym konsumenci dokonują zakupów online, a przedsiębiorcy mają dostęp do ogromnego rynku sprzedażowego w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.
 
Integrację zamierzamy wdrożyć dwuetapowo. W pierwszej kolejności użytkownikom Sellasist umożliwione zostało pobieranie zamówień wraz z synchronizacją cen i stanów magazynowych, co skutkować będzie znacznym usprawnieniem procesów związanych z obsługą zamówień i dostaw. Możliwy jest również import ofert z platformy eMAG wraz z ich powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Funkcje te mamy obecnie w fazie beta. W drugim etapie wdrożenia pojawi się możliwość wystawiania ofert z poziomu Sellasist wraz z automatyzacją tego procesu. Planowana jest także integracja z usługami Nowekolory.pl. 

Główne funkcje integracji eMAG z Sellasist

 

Obsługa wielu kont jednocześnie

 

Import ofert eMAG do Sellasist

 

Pobieranie zamówień

 

Szybka synchronizacja stanów i cen

 

Szybka aktualizacja zamówień

 

Filtry na liście zamówień

 

Przesyłanie dokumentów handlowych

 

Przesyłanie listów przewozowych

 

Automatyczna obsługa zamówień

 

Obsługa voucherów

 

Obsługa programu Genius, umożliwiającego wysyłki EasyBox

 

Integracja z usługami Nowekolory.pl - DOSTĘPNE WKRÓTCE

 

Jak Sellasist pomoże Ci w zarządzaniu sprzedażą na eMAG?

 

Inteligentna analiza Twojego konta

Nasza integracja rozpoczyna się od inteligentnej analizy konta klienta. Po wprowadzeniu danych system automatycznie identyfikuje wykorzystywane metody wysyłek i płatności, co pozwala na precyzyjne dostosowanie usługi do indywidualnych potrzeb każdego sprzedawcy.

Zaawansowane mapowanie i import

Oferujemy zaawansowane mapowanie dostaw, płatności i statusów zamówień, co znacząco ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży. System umożliwia także płynne pobieranie i importowanie produktów oraz ofert, automatycznie tworząc powiązania między platformami Sellasist i eMAG.

Szczegółowe raportowanie

Zapewniamy pełną kontrolę nad procesem integracji poprzez szczegółowe raporty z synchronizacji, importów ofert i produktów. Użytkownicy mogą łatwo filtrować oferty według nazwy, identyfikatora czy statusu, co gwarantuje szybki dostęp do kluczowych informacji i ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych.

Automatyzacja procesów

Integracja wspiera automatyzację kluczowych procesów poprzez inteligentne akcje automatyczne, bazujące na źródle zamówienia. Ta funkcjonalność znacząco przyspiesza i upraszcza obsługę sprzedaży. Pozwól Sellasist zautomatyzować zmianę cen ofert, wysyłkę powiadomień, wystawianie faktur czy generowanie listów przewozowych, a sam skup się na strategicznych aspektach Twojego biznesu.

Elastyczna synchronizacja

Nasza integracja wyróżnia się elastycznym zarządzaniem synchronizacją. Umożliwiamy aktualizację cen, stanów magazynowych. Unikalną cechą jest możliwość kontrolowania każdego aspektu synchronizacji oddzielnie, dając użytkownikom pełną swobodę w zarządzaniu swoją ofertą.

Efektywne zarządzanie produktami

System oferuje przejrzysty podgląd niepowiązanych produktów oraz umożliwia ich ręczne powiązanie bezpośrednio z poziomu karty zamówienia lub produktu. Dodatkowo zapewniamy możliwość ręcznego zarządzania stanami magazynowymi i cenami dla każdego konta, co przekłada się na pełną kontrolę nad ofertą w obu systemach.

Kompleksowe monitorowanie

Bezpieczeństwo i transparentność stanowią fundament naszej integracji. Każda operacja i czynność są skrupulatnie rejestrowane w logach, umożliwiając pełne monitorowanie działań systemu i zapewniając spokój ducha naszym klientom.

Zarządzanie wielokanałową sprzedażą w Sellasist

Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać ofertami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!

Dostęp do kilkuset integracji

W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!

  • Kurierzy
  • Płatności
  • Marketplace
  • Sklepy internetowe
  • Hurtownie
  • Systemy magazynowo-księgowe

Aplikacja do zbierania i pakowania zamówień

Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

W kolejnym etapie!

Cały czas rozwijamy nasze oprogramowanie, więc wciąż pracujemy nad wdrożeniem dodatkowych funkcji w integracji z eMAG dla Ciebie.

  • Masowe wystawianie ofert
  • Szablony ustawień i opisów
  • Automatyczne zarządzanie ofertami

Zobacz również integrację eMAG z innymi systemami:

eMAG + Integracja ze Sklepami Internetowymi

eMAG + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

eMAG + Integracja z Kurierami

eMAG + Integracja z Płatnościami

eMAG + Integracja z Hurtowniami

eMAG + Pozostałe Integracje