Loader image

Jak uruchomić integrację Sellasist z InspigoFiscal?

  • Jak uruchomić integrację Sellasist z InspigoFiscal?
    InspigoFiscal to aplikacja desktopowa, która integruje się z systemem Sellasist, oferując automatyczne i niemal natychmiastowe przesyłanie danych o wystawionych paragonach do drukarki fiskalnej. 
    Aplikacja ta jest szczególnie przydatna dla firm, które potrzebują zautomatyzować proces drukowania paragonów fiskalnych. 

    Korzyści integracji InspigoFiscal z Sellasist: 
    • Automatyzacja drukowania paragonów: InspigoFiscal umożliwia automatyczne i szybkie drukowanie paragonów z oprogramowania Sellasist w podłączonej drukarce fiskalnej.
    • Obsługa różnych drukarek: Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, w wersji offline oraz online, obsługującymi protokoły komunikacyjne takie jak Posnet (COM/IP), Elzab (COM/IP), Novitus (COM) i Thermal (COM).
    • Wielofunkcyjność: Umożliwia obsługę kilku serii paragonów na maksymalnie czterech podpiętych drukarkach, drukowanie NIP nabywcy na paragonie, drukowanie numeru zamówienia w postaci kodu kreskowego, a także wywoływanie raportu dobowego z menu aplikacji. 

    Jak uruchomić integrację Sellasist z InspigoFiscal?


    KROK 1: Zakup licencji i pobranie aplikacji InspigoFiscal 

     Aby rozpocząć integrację Sellasist z InspigoFiscal, pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z firmą Inspigo w celu zakupu licencji. Po nawiązaniu współpracy otrzymasz klucz licencyjny oraz informacje potrzebne do pobrania aplikacji. 


    KROK 2: Wygenerowanie klucza API Sellasist

    Aby uruchomić integrację, musisz mieć wygenerowany klucz API Sellasist. Jeśli nie masz, musisz go najpierw wygenerować zgodnie z instrukcją⇨. Kiedy masz klucz API, możesz przystąpić do integracji.


    KROK 3: Konfiguracja aplikacji InspigoFiscal 

    1. Uruchom pobraną w kroku 1 aplikację InspigoFiscal.
    2. Uzupełnij pierwsze pole Klucz licencyjny Inspigo Fiscal i kliknij Sprawdź licencję.
    Klucz licencyjny otrzymałeś od firmy Inspigo.




    3. Następnie w polu Twój Token API wpisz klucz API Sellasist, który wygenerowałeś w kroku 2. 
    Jeżeli nie wiesz, gdzie znajdziesz klucz API Sellasist kliknij jak pobrać?.



    4. W polu Adres sklepu wpisz adres Twojego sklepu Sellasist
    Aby sprawdzić adresu sklepu kliknij  jaki mam adres?

    Prawidłowy format to: https://TWÓJSKLEP.sellasist.pl/




    5. Po uzupełnieniu tych pól kliknij Sprawdź token.



    Jeśli wszystko się zgadza, przechodzimy już do dalszej konfiguracji i ustawiamy ją względem swoich preferencji.



    6. Po ustawieniu swoich preferencji klikamy Uruchom.


    Inspigo drukuje paragony w kolejności, w jakiej zostały wystawione. Zamówienie może zostać złożone jako najświeższe, ale jeśli w nim paragon zostanie wystawiony jako pierwszy to pierwszy zostanie w kolejności wydrukowany.


    Uwaga!
    Dla Sellasist WMS - Tryb sprzedaży bezpośredniej
    Funkcja automatycznego drukowania dokumentów w Sellasist to wygodne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić czas po finalizacji zamówienia. Po zaznaczeniu odpowiedniego pola wyboru, system automatycznie wydrukuje potrzebne dokumenty sprzedażowe, co pozwala na bardziej płynny przebieg procesu realizacji zamówienia.  

    1. Z zakładki Magazyn wybierz Sellasist WMS
    2. Zjedź do sekcji TRYB SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ i zaznacz opcję Drukuj dokumenty po złożeniu zamówienia




    3. Kliknij Zapisz.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY: 

    Oceń tę informację:

    - +