Sellasist pozwala na łatwe podłączenie konta i jego integrację z EmpikPlace tak, abyś swoją ofertę mógł wystawić na dowolnym koncie Empik Marketplace bezpośrednio z Sellasist. W ten sposób cały swój asortyment możesz mieć w jednym miejscu, ze wspólnym stanem magazynowym, jednocześnie oferując go na Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl i oczywiście w swoich sklepach internetowych. Synchronizacje produktów i informacji o nich z ofertami EmpikPlace to nieoceniona wygoda pracy.
Twoje produkty mogą zostać automatycznie wystawione z Sellasist jako oferty na Empik Marketplace. Parametry i inne informacje o produktach są automatycznie dobierane na podstawie kodu EAN z bazy ofert Empik Marketplace. Oferty będą również automatycznie zamykane i wznawiane na podstawie stanów magazynowych dostępnych w Sellasist. Zobacz, jak wystawić oferty i ustawić automatyzację.
Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, Shopee, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać ofertami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!
W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!
Synchronizacja magazynu z kanałami sprzedaży, hurtowniami i systemami ERP zapewnia bezpieczne zarządzanie produktami i ofertami w Sellasist. Pełna kontrola pozwala na szybkie i wygodne umieszczanie ofert np. w Empik Marketplace bez ryzyka rozbieżności ilościowych i cenowych. Twoje oferty zostaną automatycznie zamknięte przy braku produktu w magazynie. Ceny możesz zmieniać masowo oraz dodawać do nich marżę, jeśli produkty pozyskujesz ze zintegrowanej hurtowni.
Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.
Sellasist umożliwia masowe dokonywanie zmian w ofertach oraz wystawianie ich na Empik i innych zintegrowanych z Sellasist platform. Z kolei automatyczne akcje ułatwiają obsługę zamówień oraz komunikację z klientem.