Integracja z Empik Marketplace

Sellasist pozwala na łatwe podłączenie konta i jego integrację z EmpikPlace tak, abyś swoją ofertę mógł wystawić na dowolnym koncie Empik Marketplace bezpośrednio z Sellasist. W ten sposób cały swój asortyment możesz mieć w jednym miejscu, ze wspólnym stanem magazynowym, jednocześnie oferując go na Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl i oczywiście w swoich sklepach internetowych. Synchronizacje produktów i informacji o nich z ofertami EmpikPlace to nieoceniona wygoda pracy.


Takie rozwiązanie nie tylko ułatwi Ci pracę przy pilnowaniu stanów magazynowych czy cen - dodatkowo zautomatyzujesz proces realizacji zamówień i zaoszczędzisz swój czas. 

 

Sprawdź, jak uruchomić integrację z Empik Marketplace.

 

Funkcje integracji

 

Automatyczne zatwierdzanie zamówień

 

Przesyłanie listów przewozowych

 

Doliczanie prowizji do ofert

 

Łatwe podłączenie konta w Sellasist

 

Wystawianie ofert na podstawie zasobów magazynowych Sellasist

 

Możliwość masowego wystawiania ofert Empik Marketplace

 

Obsługa wielu kont EmpikPlace w jednym panelu

 

Zarządzanie ustawieniami ofert z poziomu Sellasist

 

Powiązywanie parametrów utworzonych produktów w EmpikPlace za pomocą kodu EAN

 

Pobieranie zamówień i informacji o płatności oraz wysyłce

 

Synchronizacja stanów magazynowych i cen EmpikPlace

 

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych

 

Masowe wystawianie ofert

Możesz masowo wystawić swoje produkty w Sellasist jako oferty na Empik Marketplace. Parametry i inne informacje o produktach dobierzesz na podstawie kodu EAN z bazy ofert Empik Marketplace. Wystaw dowolną liczbę ofert za pomocą kilku kliknięć w Sellasist!

Masowo zarządzaj ofertami Empik w Sellasist!

W panelu Sellasist masz możliwość wykonywania akcji masowych dla wszystkich wyfiltrowanych lub indywidualnie wybranych ofert z listy ofert Empik! Dzięki temu możesz w łatwy sposób zarządzać synchronizacją, czyli włączać lub wyłączać następujące opcje:

Szablon ustawień

Możesz stosować określone ustawienia dla grupy ofert jednocześnie, co ułatwia zarządzanie produktami.

Opis produktu

Masowo edytuj lub aktualizuj opisy produktów dla wielu ofert, co oszczędza czas i zapewnia spójność treści.

Cena produktu

Zmieniaj ceny produktów dla wybranych ofert na raz, aby dostosować oferty do zmieniających się warunków rynkowych.

Stan magazynowy

Włączaj lub wyłączaj stan magazynowy dla grupy ofert, aby uniknąć zamieszania związanego z brakami towarów.

Zarządzanie polityką cenową dla każdego konta osobno

Zintegruj kilka kont Empik w Sellasist i skonfiguruj oferty w jednym miejsc. Ustaw również prowizje dla wybranych kategorii lub szablonu.

Automatyczne akceptowanie zamówień

Sprzedając na Empikplace musisz potwierdzić przyjęcie zamówienia. Opcja jest dostępna w ustawieniach integracji.

Wszystkie te funkcje pozwalają na szybką i wydajną obsługę ofert na platformie Empik, ułatwiając Ci zarządzanie swoim sklepem online i dostosowanie ofert do aktualnych potrzeb rynkowych.

Automatyczne zatwierdzanie zamówień

Zamówienia złożone przez klienta w Empiku najpierw w panelu administracyjnym Sellasist zyskują status "Oczekujący na akceptację" i wymagają ręcznego zatwierdzenia. Dzięki zaprojektowanej przez nas opcji automatycznego zatwierdzania w ustawieniach integracji, nowe zamówienia są natychmiast akceptowane, co znacznie przyspiesza i usprawnia proces obsługi.

Zarządzanie wielokanałową sprzedażą w Sellasist

Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać ofertami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!

Dostęp do kilkuset integracji

W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!
  • Kurierzy
  • Płatności
  • Marketplace
  • Sklepy internetowe
  • Hurtownie
  • Systemy magazynowo-księgowe

Aplikacja do zbierania i pakowania zamówień

Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji

Sellasist umożliwia masowe dokonywanie zmian w ofertach oraz wystawianie ich na Empik i innych zintegrowanych z Sellasist platform. Z kolei automatyczne akcje ułatwiają obsługę zamówień oraz komunikację z klientem.

 

  • Automatyczne aktualizacje informacji o produktach
  • Automatyczna zmiana statusu płatności
  • Automatyczne drukowanie faktur
  • Automatyczne generowanie listów przewozowych
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane do klienta

 

Zobacz również integrację Empik Marketplace z innymi systemami:

Empik Marketplace + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Empik Marketplace + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Empik Marketplace + Integracja z Kurierami

Empik Marketplace + Integracja z Płatnościami

Empik Marketplace + Integracja z Hurtowniami

Empik Marketplace + Pozostałe Integracje