Integracja z Fakturownia

Fakturownia to prosty i wygodny program do wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentami finansowymi. Dzięki Fakturowni przedsiębiorcy mogą szybko tworzyć faktury, monitorować płatności, zarządzać klientami i produktami. To narzędzie usprawnia procesy księgowe i pomaga w prowadzeniu biznesu. 

Integracja Sellasist z Fakturownią pozwala na automatyczne przesyłanie wystawionych przez Sellasist faktur do Fakturowni w celu zaksięgowania ich i lepszego zarządzania obiegiem płatności. Oznacza to, że jeśli wszystkie dane w zamówieniu są poprawne, faktura po wystawieniu powinna znaleźć się w programie Fakturownia. Co więcej, system automatycznie ponowi wysyłkę dokumentów, jeśli pierwsza próba się nie powiodła.

Integracja z Fakturownią dostępna jest na razie w funkcjach eksperymentalnych. 

Jak uruchomić integrację z Fakturownią?

Zintegruj Fakturownie z Sellasist

 

Funkcje integracji

Z Sellasist oprócz przesyłania faktury do systemu Fakturownia przekazujemy również, takie dane jak:

  • dane kupującego – m.in. adres e-mail, numer telefonu, informacje o kraju wysyłki oraz walucie,
  • dane osobowe adresata – miasto, ulice, e-mail, czy numer telefonu,
  • metody płatności, za pomocą której zrealizowano fakturę,
  • jednostkę miary na fakturze przyjętą jako sztuka.

Już wkrótce!

 

Manualne wysyłanie faktur

 

Możliwość pobierania plików PDF