Mobiltek jest systemem płatności mobilnych. Dzięki integracji z nim, klienci będą mogli płacić w Twoim sklepie online za pomocą telefonu. Kiedy klient będzie chciał zapłacić za towar w Twoim sklepie Sellingo - wystarczy, że wyśle SMS na wskazany numer.
Kiedy masz już konto, zaloguj się na nie. Musisz ustawić adres wysyłania komunikatów o statusie płatności. Adres powinien wyglądać tak:
http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/mobiltek/check
Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat SSL, adres będzie wyglądać:
https://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/mobiltek/check
Następnie skopiuj swój Service ID oraz hasło podpisu. Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji z Sellingo.
Jak skonfigurować integrację w sklepie Sellingo?
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
4. Wybierz metodę Mobiltek.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność metody płatności w Twoim sklepie Sellingo.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym Sellingo.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym sklepu online. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj skopiowane wcześniej dane.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka
- Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz
uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić
pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność
przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.
6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
Aby płatności działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.
POWIĄZANE ARTYKUŁY: