Wsparcie

Rozbudowany dział pomocy

Kontakt e-mail

Darmowe webinary

Opieka indywidualna

Sellasist pod klucz

Dedykowany serwer

Opieka serwisowa

Opieka serwisowa to usługa, w ramach której opiekun Sellasist będzie monitorował Twój system i w razie potrzeby wprowadzał niezbędne poprawki. Opieka serwisowa jest dostępna za dodatkową opłatą.

Kto powinien korzystać z opieki serwisowej?

Firmy, które nie mają czasu na rozwiązywanie problemów technicznych, a chcą mieć pewność, że ich system jest zawsze sprawny i dostosowany do najnowszych wymagań.

Jak skorzystać z opieki serwisowej?

Aby skorzystać z opieki serwisowej należy skonsultować się z zespołem Sellasist - wycena usługi jest uzależniona od Twoich potrzeb.

Gdzie znajdę kontakt do opiekuna?

Kontakt telefoniczny i mailowy do Twojego opiekuna znajdziesz w Panelu Administracyjnym Sellasist.

Z dedykowaną opieką serwisową zyskujesz:

Możliwość indywidualnego kontaktu z naszymi specjalistami oraz dostęp do naszego autorskiego systemu nCRM, w którym możesz zgłaszać błędy bezpośrednio i nadawać im priorytety.
Realizację Twoich zgłoszeń z pierwszeństwem w stosunku do otrzymywanych zgłoszeń przyjmowanych przez Biuro Obsługi Klienta oraz comiesięczne raportowanie działań wykonanych na stronie sklepu internetowego.
Dedykowanego Projekt Managera sklepu internetowego oraz zarezerwowaną pulę godzin pracy programisty w miesiącu wyłącznie nad Twoim sklepem.
Natychmiastową reakcję na błędy krytyczne, które uniemożliwiają działanie Twojego sklepu internetowego.
Pakiet SLA Natychmiastowe – kontakt z programistą 24 godziny na dobę przez cały tydzień.

Dedykowany serwer dla Twojego Sellasist

Rozwijaj swój biznes na pełnych obrotach z dedykowanym serwerem Sellasist! Oferujemy nie tylko niezależne miejsce na Twoje dane, ale i gwarantowaną wydajność, niezawodność oraz pełną kontrolę nad środowiskiem online. Jeśli obsługujesz powyżej 30 tysięcy zamówień w miesiącu, warto rozważyć zakup VPS, aby:
  • zyskać szybkość i efektywność, nawet w najbardziej intensywnym okresie sprzedażowym,
  • zapomnieć o przestojach - dedykowany serwer to 100% dostępności,
  • mieć pewność, że Twoje dane są bezpieczne, dzięki zaawansowanym protokołom zabezpieczeń.

Możliwość spersonalizowania systemu za dodatkową opłatą

Oznacza to, że możemy jeszcze bardziej spersonalizować usługi dla Twoich indywidualnych potrzeb i wymagań. Skontaktuj się z nami jeśli chcesz:

  • dodać nowe funkcje i integracje,
  • zmienić układ strony internetowej,
  • dostosować treści lub dostępne opcje.

Sellasist pod klucz

Gdy nie czujesz się pewnie podczas konfiguracji systemu Sellasist, a chcesz wprowadzić integratora sprzedaży w Twojej firmie, nasi Certyfikowani Wdrożeniowcy chętnie Ci w tym pomogą. Nasz Wdrożeniowiec przyjedzie do Twojej firmy osobiście i przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces konfiguracji. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń do naszego działu handlowego w celu omówienia szczegółów.

Wdrożenie Sellasist WMS w Twojej firmie!

Oferujemy kompleksowe wdrożenie systemu Sellasist WMS ze wszystkimi jego trybami działania lub - w firmach o mniejszym zapotrzebowaniu - sam tryb zbierania i pakowania zamówień. Umów się na prezentację naszej autorskiej aplikacji do zarządzania zamówieniami i magazynem i zyskaj asystenta obsługi magazynu!

Zapytaj nas w wiadomości e-mail

Potrzebujesz informacji na temat indywidualnej integracji lub współpracy? Nasze Biuro Obsługi Klienta Sellasist odpowie na Twoje wiadomości e-mail w możliwie najkrótszym czasie! Napisz do nas przez formularz kontaktowy i stwórzmy razem oprogramowanie, które pozwoli kompleksowo zarządzać Twoim e-commerce w jednym miejscu. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, a odpowiemy na Twoje wątpliwości!

Program partnerski

Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zapraszamy kontaktu wszystkie firmy, które chcą zoptymalizować swoje działania e-commerce dzięki Sellasist oraz chcą rozpocząć współpracę na zasadzie programu partnerskiego. Jeśli masz problemy techniczne nie obawiaj się - nasi Specjaliści ds. technicznych pomogą Ci we wdrożeniu oprogramowania dla Twojej firmy.

Praktyczne instrukcje w Pomocy

Znajdź wszelkie wskazówki nawigacyjne dla naszego oprogramowania Sellasist w naszym rozbudowanym dziale Pomocy. W zakładce Pomoc znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania (FAQ) oraz przewodnik pozwalający na dokonanie łatwych integracji oraz całościowej konfiguracji oprogramowania Sellasist. W razie potrzeby zorganizujemy również płatne szkolenie z oferowanych przez nas usług. 

Spotkanie osobiste

Zapraszamy również do naszego biura przy ul. Trawiastej 58 w Warszawie! Chcemy poznać Twoje oczekiwania, pomóc i doradzić Ci oraz zaprezentować jak działa Sellasist w praktyce. Zapraszamy od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 17.00 po wcześniejszym umówieniu terminu.

Bezpłatne Webinary

Zapisz się na nasz bezpłatny Webinar, by poznać bliżej Sellasist. Nasze cykliczne Webinary są doskonałym źródłem wiedzy o naszym oprogramowaniu i oferowanych przez nas usługach. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania, które dotyczą poruszania się po naszym oprogramowaniu. Zadaj pytanie na czacie na żywo, a prowadzący kurs w trakcie jego trwania odpowie na Twoje zapytanie i z pewnością rozwieje wszystkie wątpliwości.

Baza wiedzy o Sellasist

Nasze Webinary są nagrywanie, dzięki czemu tworzymy bazę wiedzy o Sellasist, do której możesz zaglądać o każdej porze. Zobacz jakie tematy były poruszane na naszych internetowych kursach i przewertuj nasze archiwum nagranych kursów!