Gotowe rozwiązania

Kontroluj produkty z zamówienia dzięki numerom seryjnym! – Pola dodatkowe w Sellasist

Kontroluj produkty z zamówienia dzięki numerom seryjnym! – Pola dodatkowe w Sellasist

Kontrola nad asortymentem to podstawa efektywnego zarządzania biznesem i budowania relacji z klientami. Zobacz nasze rozwiązania!

Dzięki zastosowaniu pól dodatkowych w Panelu Administracyjnym Sellasist możesz stworzyć powiązania między procesami, niezbędne do prawidłowego zarządzania produktami z zamówienia, ich zwrotami oraz reklamacjami. 

Jak wykorzystać pola cenowe, aby efektywniej zarządzać produktem?

Każdemu sprzedawcy zależy na efektywnym zarządzaniu danym produktem. Mamy skuteczne podpowiedzi dla Was jak tego dokonać, przy najmniejszym nakładzie finansowym. Zastanówmy się wspólnie, jak pola dodatkowe mogą wpłynąć na postrzeganie produktu przez klientów, ale też jak wpłynąć pozytywnie na optymalizację procesów, jakie dzieją się w Twoim przedsiębiorstwie. Wykorzystaj do tego aplikację do obsługi zamówień Sellasist WMS. 

Pola dodatkowe, takie jak numer seryjny, numer partii lub pochodzenie produktu, mogą być wykorzystywane do śledzenia produktów, kontrolowania jakości lub celowania w klientów. Poza tym konfiguracja i przechowywanie specyficznych danych na temat produktu stanowi wartość dodaną i może znacznie uprościć zarządzanie produktami w Twojej bazie.

Numery seryjne produktów pozwalają na identyfikację produktu zarówno w procesie produkcji, jak i w trakcie późniejszych ewentualnych zwrotów i reklamacji. Zabezpieczają one prawidłowy przebieg procesów związanych z próbą zareklamowania czy zwrotu towaru niepochodzącego z Twojego źródła sprzedaży. Zastosowanie numerów seryjnych sprawia, że ewidencja Twojej sprzedaży oraz zwrotów i reklamacji jest przejrzysta. Jest to przydatne między innymi w branży technologicznej, elektronicznej.

Numery partii są niezwykle przydatne dla producentów, wytwarzających produkty w partiach. Przykładami takich produktów są żywność, kosmetyki, suplementy czy leki. W Sellasist możesz utworzyć pole dodatkowe, które pozwoli na śledzenie danej partii w magazynie oraz podczas ekspozycji w sklepach stacjonarnych lub online, a także u klientów końcowych. W razie potrzeby kontroli jakości lub wycofania produktu numer partii jest rzeczywiście bardzo przydatny.

Pole dodatkowe takie jak Pochodzenie produktu możesz wykorzystać do obsługi produktów importowanych z różnych części świata, np. kawy. Dzięki skonfigurowaniu tego pola możesz określić dokładną lokalizację pochodzenia produktu, taką jak plantacja lub region. W zależności od branży, w jakiej sprzedajesz to pole dodatkowe może okazać się kluczowe w obsłudze towarów z branży FMCG. Ponadto polecamy zastosowanie alertów magazynowych mówiących o zbliżającym się terminie ważności towaru.

Precyzyjnie zarządzaj asortymentem z Sellasist

Platforma Sellasist oferuje funkcje pól dodatkowych, które pozwalają na precyzyjne zarządzanie asortymentem. Tylko dzięki naszej pomocy masz szansę na śledzenie każdego produktu od momentu produkcji po sprzedaż oraz ewentualną reklamację i zwrot. Poza tym zyskasz pewność co do autentyczności zwracanych produktów i całkowicie wyeliminujesz ryzyko podmiany towaru przez klienta. Dzięki naszym rozwiązaniom możesz skutecznie usprawnić procesy magazynowe i logistyczne – wystarczy użyć funkcji pól dodatkowych.

Precyzyjnie zarządzaj asortymentem z Sellasist

W Sellasist możesz zaprojektować własne pola dodatkowe, wystarczy, że wejdziesz w menu Treści > Pola danych. Stworzysz pola dodatkowe, jakie użytkownik może wyświetlić w zamówionych produktach. Wymóg uzupełnienia pola dodatkowego jest możliwy, dopiero gdy w kategorii produktu wybierzesz dane pole dodatkowe jako wymagane. Wtedy jego uzupełnienie będzie wymagane przy pakowaniu w Sellasist WMS.

Funkcja została stworzona po to, aby stworzyć nasze oprogramowanie jeszcze bardziej elastycznym i odpowiadającym na Twoje potrzeby. Możesz ustalić uzupełnienie pól dodatkowych jako wymagane przy dokonywaniu pakowania – dzięki czemu danemu zamówieniu nadamy np. numer seryjny lub wewnętrzny kod.

Zwroty z wykorzystaniem obsługi pól dodatkowych

Dodatkowo przy dokonywaniu zwrotów lub reklamacji danego towaru, z wykorzystaniem aplikacji do obsługi magazynu i zamówień Sellasist WMS, ze wpisanym polem dodatkowym, po identyfikacji zwrotu będzie możliwe ponowne odczytanie pól dodatkowych jako dodatkowych informacji o produkcie, wypełnionych przy pakowaniu danego zamówienia.

Zwroty z wykorzystaniem obsługi pól dodatkowych

Numery identyfikacyjne pozwalają nam lepiej orientować się w bazie produktowej, poza tym wiemy lepiej co dzieje się z naszymi produktami w magazynie. Klienci mogą nam w pełni zaufać, co wpływa na odbiór naszych usług i przejrzystość prezentowanego asortymentu. W dobie XXI wieku klienci mają większą świadomość, jeśli chodzi o zakupy, stąd gdy postarasz się ich edukować i udostępnisz szczegółowe informacje na temat sprzedawanego towaru, bardziej są w stanie zaufać Twojej marce.

Dzięki wprowadzeniu numerów seryjnych sam będziesz bardziej świadomy, co dzieje się z Twoimi produktami w magazynie. Klienci też bardziej Ci zaufają, bo wszystko w Twoich ofertach będzie jasne i przejrzyste.

Jeśli chcesz skonfigurować pola dodatkowe w Twoim Sellasist zapraszamy Cię do przeczytania artykułu w naszej Pomocy >>> KLIKNIJ TUTAJ <<<.

1.1/5 - (119 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *