ePrint umożliwia przypisanie do różnych typów wydruków różne drukarki. Dostępne są następujące typy wydruków:
- Wydruk listu przewozowego
- Wydruk dokumentu sprzedaży
- Wydruk zamówienia
- Wydruk zamówienia (A6)
- Wydruk kodu kreskowego
- Wydruk pozostałych dokumentów
Wydruki możesz skonfigurować z dowolnym modelem drukarki. Dzięki tej funkcji dostosujesz stanowisko pracy do konkretnych potrzeb. Każdemu użytkownikowi możesz przypisać inną drukarkę, co zdecydowanie przyspieszy pracę i procesy związane z drukowaniem dokumentów. Przypisywania użytkowników do stanowiska, pozwala również uniknąć błędów związanych z drukowaniem. Osoba przypisana do stanowiska nie musi zajmować się wyborem drukarki, ponieważ wszystkie dokumenty będą drukowane, tak jak je wcześniej skonfigurujesz.
Dodatkowo, do każdego stanowiska możesz przypisać odpowiednie uprawnienia dla innych użytkowników.
Jak skonfigurować ePrint drukowanie online?
1. Przejdź do zakładki Integracje ⇨ ePrint drukowanie online.
2. Kliknij Dodaj drukarkę.
3. Wpisz nazwę stanowiska, a następnie wygeneruj klucz API, który pojawi się w polu Klucz do Sellasist Cloud Print. W sekcji Dostęp do stanowiska przypisz dostęp wybranym administratorom lub wszystkim.
4. Kliknij Zapisz.
5. Po zapisaniu pojawi się nowa sekcja Wybór drukarek, będziesz mógł przypisać każdy typ wydruku do innej drukarki.
6. Zainstaluj aplikację Sellasist Cloud Print i wpisz wygenerowany klucz API. Więcej o aplikację możesz przeczytać
tutaj ⇨
7. Kliknij Połącz i odśwież stronę w panelu Sellasist.
Status połączenia powinien podświetlać się na kolor zielony Połączono
8. Z rozwijanej listy możesz przypisać każdy typ wydruku do innej drukarki. Po skonfigurowaniu kliknij Zapisz.
9. W zakładce ePrint drukowanie online pojawią się wszystkie utworzone drukarki. Jeżeli chcesz pracować tylko na jednym stanowisku zaznacz checkbox Domyślne przy wybranym stanowisku.
Jeżeli zależy Ci na pracy na kilku stanowiskach nie zaznaczaj opcji domyślnej.
Jeżeli nie zaznaczysz drukarki domyślnej, system za każdym razem będzie pytał w jaki sposób chcesz wydrukować.
Drukowanie z listingu zamówień
1. Przejdź do zakładki Zamówienia ⇨ Zamówienia.
2. Wybierz zamówienie, które chcesz wydrukować i z rozwijanej listy wybierz np. Jedno na stronie (z notatkami).
3. Wybierz Wydrukuj z Sellasist Cloud Print, zaznacz wybrane stanowisko i kliknij Drukuj.
Drukarka domyślna działa dla konkretnego użytkownika. Zaznaczając drukarkę jako domyślną, wszystkie dokumenty będą drukowane na zaznaczonej drukarce.
PWIĄZANE ARTYKUŁY