Łatwiejsze zarządzanie wiadomościami w panelu Sellasist
Łatwiejsze zarządzanie wiadomościami w panelu Sellasist
Sprzedaż wielokanałowa składa się z wielu kluczowych procesów, jednym z nich jest szybka i klarowna komunikacja z kontrahentami. Każdy element zarządzania zamówieniami może być usprawniony przy pomocy intuicyjnego działania, które zapewnia menadżer sprzedaży Sellasist.
Jak zyskać pełną kontrolę nad komunikacją w wielokanałowej sprzedaży?
W tym miesiącu pojawiła się nowa karta o nazwie Skrzynka nadawcza, można ją znaleźć w panelu administracyjnym Sellasist w zakładce Poczta. Aktualizacja ta umożliwia podgląd wiadomości email i SMS wysyłanych przez Twoją usługę, wyświetla ona również informację o poprawnym funkcjonowaniu oraz ewentualnych problemach, którym zapobiec może odpowiednio skonfigurowany menadżer sprzedaży. Ta wyżej wspomniana dodatkowa funkcja w Sellasist umożliwia efektywne zarządzanie i monitorowanie wysyłanych wiadomości, zapewniając jednocześnie łatwy dostęp do szczegółowych informacji na ich temat.
Jak obsługiwać Skrzynkę nadawczą?
W zakładce Poczta ⇨ Skrzynka nadawcza ukaże się tabela z następującymi kolumnami.
- Rodzaj wysyłki: Typ wiadomości (email lub SMS).
- Nadawca/Błąd wysyłki: Konto, z którego wiadomości zostały wysłane.
- Odbiorcy: Adresaci wiadomości.
- Zawartość: Tytuł maila i nazwa załącznika.
- Zamówienie: Numer zamówienia powiązanego z wiadomością.
- Status: Status wiadomości – WYSŁANO (kolor zielony) lub BŁĄD (kolor czerwony). Znajdują się tu także dwie daty i godziny – zlecenia oraz wykonania.
- Akcje: Opcja usunięcia wiadomości z panelu.
W momencie gdy wiadomość oczekuje na wysłanie, lub pojawia się jakiś błąd w kolumnie-Akcje wyświetli się ikona informująca o wymuszeniu ponownego jej wysłania. Po naprawieniu błędu można kliknąć ikonę koperty w celu ponownego wysłania wiadomości.
Filtracja wiadomości
Skrzynka odbiorcza wyposażona jest w możliwość filtrowania wiadomości, znajdziesz je po kliknięciu opcję Pokaż filtry (W prawym górnym rogu).
Rodzaj wyświetlanych wiadomości dzieli się na trzy opcje:
- Wszystkie
- SMS
W zakładce Skrzynka nadawca wiadomości możemy również określić ramy czasowe dotyczące wysyłki oraz wpisać email lub numer telefonu odbiorcy.
Ważne!
Po upływie tygodnia wiadomości są usuwane, nie dzieje się to jednak automatycznie, do takiego procesu dochodzi wyłącznie gdy po upływie siedmiu dni od wysłania kontynuujemy korespondencję mailową. W chwili gdy nie wysyłamy nowych maili, stan skrzynki nadawczej nie ulegnie zmianie.
Dodatkowe informacje
Domyślnie wyłącznie główny administrator posiada dostęp do nowej zakładki, może on jednak nadać uprawnienia do jej użytku innym.
W celu zoptymalizowania procesów dotyczących poprawnego działania rozmaitych interakcji związanych ze sprzedażą wielokanałową menadżer sprzedaży zadbał o to, aby w logach zamówień dodano także informację o wysłanych wiadomościach SMS.