Cały Twój e-commerce w jednym miejscu!
Wszystkie zamówienia, nieważne czy pochodzą ze sklepu internetowego, czy Allegro, zrealizujesz w funkcjonalnym panelu Sellasist. Odkryj możliwości naszego oprogramowania i obsługuj wszystkie kanały sprzedaży w Sellasist! Ujednolicenie realizacji zamówień przy pomocy automatyzacji, przyspieszy Twoją pracę, a przede wszystkim sprawi, że stanie się ona wygodniejsza i łatwiejsza.
Automatyzacja pracy i obsługi zamówień
Masowe zmiany dla zamówień
Zarządzanie statusami i powiadomieniami
Błyskawiczna synchronizacja danych
Gotowe integracje z kurierami
Efektywne zbieranie i pakowanie zamówień
Kontrola nad procesem realizacji zamówień
Bezprzewodowe drukowanie dokumentów
Zarządzanie marketplace’ami
Dwukierunkowa integracja z Allegro
Obsługa reklamacji i zwrotów
Wsparcie posprzedażowe klienta
Trzykrotnie przyspiesz realizację zamówień
Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera kodów kreskowych zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. Dzięki możliwości przypisania produktom lokalizacji w magazynie aplikacja do kompletacji zamówień wyznacza najszybszą, optymalną trasę zbierania towarów potrzebnych do wysyłki. W trybie pakowania następuje kolejna weryfikacja zamówienia, a po zeskanowaniu ostatniego produktu z koszyka, automatycznie i bezprzewodowo zostaje wydrukowany list przewozowy oraz dokument handlowy. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.
Obsługa skanera kodów kreskowych
Lokalizowanie produktów w magazynie
Optymalna ścieżka zbierania produktów
Tryb pakowania zamówień
Kontrola jakościowa i ilościowa zamówień
Automatyczne drukowanie dokumentów
Wygodny panel zamówień
Zamówienia to panel stworzony tak, aby dzięki automatycznym ustawieniom maksymalnie ułatwić Ci pracę. Wszystkie informacje znajdują się w jednym module, dzięki czemu błyskawicznie możesz sprawdzić nowe zamówienia, zrealizować je, nadać listy przewozowe, sprawdzić, czy paczka dotarła do klienta i przyjąć ewentualną reklamację.
Akcje masowe
Jednym kliknięciem wykonasz czynność dla wszystkich zamówień, tj. zmienisz status zamówień, wygenerujesz list przewozowy, poprosisz o wystawienie opinii, wystawisz paragony oraz wiele innych.
Zaawansowane filtrowanie
Wygodne filtry umożliwiają wyszukanie konkretnego zamówienia, ale także odnalezienie tych np. pochodzących z konkretnego kanału sprzedaży, dodanych w danych dniach, opłaconych lub wysłanych.
Wygodny kreator
Sellasist skonfigurujesz tak, aby był dla Ciebie jak najbardziej funkcjonalny i dostosowany do Twojej specyfiki pracy. W panelu administracyjnym wybierzesz dane, które mają się wyświetlać na liście zamówień.
Pobieranie zamówień
Sellasist umożliwia eksport zamówień do pliku CSV oraz programu ERP, zamówienia możesz swobodnie drukować, jeśli preferujesz taką formę ich realizacji.
Import wpłat
Dla zamówień oznaczonych jako „płatność przelewem” możesz pobrać dane z banku, aby zweryfikować płatność i automatycznie zmienić ich status na opłacone.
Ręczna zmiana statusu
Zmienisz status dla jednego zamówienia lub masowo dla zamówień np. złożonych tego samego dnia, oczywiście zmiany te mogą dokonywać się również automatycznie.
Wyświetlanie reklamacji
Zamówienia, do których zostanie złożona reklamacja przez zautomatyzowany formularz, zostaną wyświetlone na samej górze, dzięki czemu możesz się od razu nimi zająć.
Bezkonfliktowe przesyłanie zamówień
Zamówienie z platform sprzedażowych takich jak Allegro czy Amazon pobierane są do panelu zamówień w Sellasist, abyś mógł je zrealizować w ten sam, zautomatyzowany sposób. W naszym oprogramowaniu możesz zarządzać również sprzedażą ze sklepu internetowego lub innego systemu, np. ERP. Przekazywanie zamówień następuje automatycznie, od razu po ich złożeniu, wraz ze zmianą stanu magazynowego zakupionych produktów. Statusy zamówień również są automatycznie przekazywane do podłączonych w Sellasist sklepów internetowych, programów magazynowo-księgowych i marketplace.
Szybka synchronizacja danych
W Sellasist możesz liczyć na błyskawiczne przesyłanie informacji pomiędzy zintegrowanymi z systemem programami, sklepami internetowymi i marketplace'ami. Dzięki temu stany magazynowe, opisy i ceny produktów, a także statusy zamówień są synchronizowane na bieżąco. Synchronizacja w oprogramowaniu Sellasist jest w pełni zautomatyzowana, dzięki czemu unikniesz pomyłek i zaoszczędzisz swój czas. Usługa jest bezpłatna, i niezależna od pakietu abonamentowego, jaki wybierzesz!
Integracje z kurierami i płatnościami
Masowo i automatycznie nadawaj przesyłki kurierskie oraz do paczkomatu bezpośrednio z panelu Sellasist. System pozwoli Ci również na zarządzanie płatnościami i statusami.
- Bezprzewodowe drukowanie etykiet.
- Automatyczne zamawianie podjazdu kuriera.
- Automatyczne przekazywanie numeru listu przewozowego do marketplace i sklepu internetowego.
- Przesyłanie linku do śledzenia przesyłki.
- Automatyczna zmiana statusu płatności.
- Gotowe, edytowalne powiadomienia ze zmiennymi.
Statusy zamówień
Zarządzaj statusami zamówień, konfigurując je w Sellasist za pomocą zaproponowanych przez system ustawień i zmiennych lub twórz własne statusy. Otrzymuj powiadomienia o nowych zamówieniach i przypisuj wiadomości wysyłane klientom w zależności od ich źródła pochodzenia.
Komunikacja z klientem
Odbieraj i wysyłaj wiadomości do klienta w panelu zamówień. Stwórz własne szablony i wysyłaj zapytania lub automatyczne powiadomienia, informujące o procesie realizacji zamówienia. Logi czynności pozwolą Ci na odnalezienie danych dotyczących postępowania z zamówieniem.
Wystawianie dokumentów
Automatycznie generuj dokumenty sprzedaży (paragony, faktury, proformy, korekty) i wysyłaj je bezpośrednio klientom lub przekazuj do marketplace. Sellasist Cloud Print umożliwi Ci bezprzewodowe drukowanie dokumentów, również na podłączonej do systemu drukarce fiskalnej.
Automatyzuj sprzedaż i zwiększaj zyski!
Akcje automatyczne przygotowane w Sellasist pozwolą Ci na nadanie przesyłki, wystawienie dokumentu sprzedaży, wysłanie powiadomienia lub podziękowania za pozytywną opinię, zmianę statusu zamówienia czy zwrot prowizji z Allegro bez Twojego bezpośredniego udziału! Dzięki automatyzacji nie musisz pamiętać o tych wszystkich czynnościach i za każdym razem ręcznie generować faktury czy pisać e-maile do klientów. Akcje przystosujesz do swoich potrzeb, poprzez samodzielny wybór warunków oraz konfigurowanych ustawień. Pozwól Sellasist na perfekcyjną obsługę zamówień!
Ułatwienia dla sprzedawców Allegro
Wiemy, jak duży odsetek osób sprzedaje produkty na tej platformie, więc stworzyliśmy wyspecjalizowane narzędzia, które pozwolą Ci zaoszczędzić pieniądze, utrzymać Status Sprzedawcy i zautomatyzować obsługę zamówień.
- Szybka synchronizacja stanów magazynowych pomiędzy Allegro a Sellasist.
- Automatyczne przesyłanie do Allegro informacji o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego.
- Autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, który ustawisz z poziomu panelu Sellasist.
- Integracja z dostawcami Allegro oraz synchronizacja cenników dostaw.
- Automatyczna prośba o zwrot prowizji wysyłana do Allegro np. po nieopłaceniu zamówienia.
- Wysyłanie podziękowania za wystawiona opinię.
Ręczne dodawanie zamówień
Jeśli prowadzisz sprzedaż telefoniczną bądź e-mailową w Sellasist możesz ręcznie wprowadzić zamówienie do systemu, dodać produkty oraz nowego klienta. Zamówienia, również te przesłane z innych źródeł, podlegają pełnej edycji danych.
- Obsługa zamówień telefonicznych i e-mailowych.
- Możliwość edycji dodanych zamówień.
- Dodawanie i kasowanie produktów złożonych w sklepie.
- Import wpłat z banku.
- Łączenie i kopiowanie zamówień.
Moduł reklamacji i zwrotów
Składanie reklamacji i zwrotów odbywa się przez wbudowany formularz, którego pola są edytowalne, dzięki czemu możesz go dostosować do swoich potrzeb. Przekierowanie do formularza dodasz również w dowolnym miejscu na stronie sklepu, a link wyślesz swoim klientom z Allegro lub innych marketplace.
- Możliwość wysyłki załącznika i pobrania dokumentów w PDF.
- Automatyczne powiązanie reklamacji z numerem zamówienia.
- Konfiguracja statusów reklamacji i powiadomień wysyłanych klientowi.
- Łatwa wymiana informacji z klientami.
- Automatyczne powiadomienia e-mail o zbliżającym się terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Wprowadzanie modyfikacji przez edycję złożonych reklamacji.
- Obniżenie kosztów związanych z obsługą.
Wygodne filtrowanie zamówień
Panel boczny w Sellasist pozwala na wygodne filtrowanie zamówień według statusów realizacji. Dzięki temu zamówienia zostaną automatycznie posegregowane na karcie zamówień, co usprawni ich obsługę, a tym samym przyspieszy realizację.
Dropshipping
Współpracujemy z hurtowniami dropshippingowymi, które umożliwiają przekazywanie zamówień do hurtowni. W Sellasist masz pełną kontrolę nad procesem realizacji tych zamówień, ponieważ nasz system gwarantuje dwustronne przesyłanie informacji o statusie zamówienia.
Sprzedaż transgraniczna
Waluty
Obsługa wielu walut oraz automatyczne przeliczanie kursów w dowolnie ustawionych odstępach czasu według aktualnego kursu NBP. Modyfikacja kursu, czyli zaokrąglanie cen, aby nie stracić na wymianie w banku.
Języki
Aktywacja języków obcych w Sellasist oraz integracja z transgranicznymi marketplace, takimi jak Amazon czy eBay. Możliwość podłączenia szybkich płatności międzynarodowych np. PayPal, Worldpay czy Klarna.
Wysyłki
Ustawianie różnych cen dla wysyłek w zależności od wagi, kraju wysyłki i liczby paczek. Przypisywanie kwoty dostawy na podstawie automatycznie wyliczonej ceny, wagi i liczby przesyłek do produktów wielkogabarytowych.
Funkcjonalny omnichannel
Sellasist to nie tylko wygodny system do realizacji zamówień. Z naszym oprogramowaniem zdziałasz znacznie więcej! Kompleksowa obsługa sprzedaży jest na wyciągnięcie ręki!