Poradnik sprzedawcySkuteczna sprzedaż online

Otrzymuj powiadomienia o zamówieniach w Sellasist

Otrzymuj powiadomienia
o zamówieniach w Sellasist

W Sellasist możesz zautomatyzować wysyłkę powiadomień o zmianie statusu zamówienia dla klientów. Również powiadomienia o statusie opłacenia zamówienia oraz z podsumowaniem zamówienia na jeden wskazany adres e-mail możesz skonfigurować w Panelu Administracyjnym Sellasist.

Automatyczne powiadomienia pozwolą Twojej firmie na skuteczne przyspieszenie obsługi klienta oraz spersonalizowaną komunikację z nim. Jeśli chcesz wysłać wiadomość e-mail – o opłaconym zamówieniu i podsumowaniem złożonego zamówienia – na jeden, wskazany przez Ciebie adres skrzynki, to również możesz to zrobić bezpośrednio z Panelu Administracyjnego Sellasist.

Zarządzanie powiadomieniami w Sellasist

Dzięki naszemu integratorowi sprzedaży możesz samodzielnie przygotować spersonalizowaną treść powiadomień oraz ich tytuły.

Zrobisz to, gdy ustalisz odpowiednie statusy zamówień, które będą korespondowały z przebiegiem procesów w Twoich usługach online. Możesz w trakcie konfiguracji statusów zaznaczyć opcję wysyłki powiadomienia do klienta oraz administratora. To wystarczy, aby wiadomości przesyłane były automatycznie z Panelu Administracyjnego na adresy klientów, których zamówienia są rejestrowane w systemie. Z łatwością również napiszesz tekst powiadomienia, jaki Sellasist uzupełni o wybrane przez Ciebie zmienne, aby wiadomość była spersonalizowana dla klienta.

Konfiguracja powiadomień związanych ze zmianą statusu zamówienia w Sellasist

Po zapisaniu zmian możesz przejść do ustawienia automatyzacji związanej z ustaleniem szczegółów wysyłki skonfigurowanego powiadomienia. Dzięki ustaleniu akcji automatycznej dla zamówień w Sellasist i dodaniu warunku – Status płatności zmieni się na np. Gotowe do wysyłki – efektem będzie wysłanie powiadomienia na konkretny adres e-mail. Jeśli nie znajdziesz odpowiedniego powiadomienia możesz dodać własne.

Akcja automatyczna w panelu Sellasist

Wykorzystanie automatyzacji do obsługi powiadomień w Sellasist

Dzięki zastosowaniu automatyzacji możesz ustalić również automatyczne wysyłanie powiadomień na adres klientów, których zamówienia zmieniły status na zaznaczony przez Ciebie podczas ustawiania automatyzacji. Automatyzacja pozwoli Ci na ustalenie pewnych akcji, które znacznie przyspieszą działanie sklepu internetowego i usprawnią funkcjonowanie biznesu. Tobie jako właścicielowi sklepu pozwolą na scedowanie pewnych powtarzalnych czynności na oprogramowanie, co pozwoli zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu, który możesz przeznaczyć na inne procesy w firmie.

Jak wykorzystać powiadomienia do skutecznej obsługi klienta?

Oprogramowanie Sellasist oferuje wiele możliwości wykorzystania powiadomień do obsługi klienta. Oto kilka sposobów, w jakie można wykorzystać powiadomienia w Sellasist:

Powiadomienia o statusie zamówienia

Możesz skonfigurować powiadomienia, które automatycznie informują klienta o zmianach w statusie jego zamówienia, na przykład o potwierdzeniu zamówienia, wysłaniu przesyłki czy dostarczeniu zamówienia.

Powiadomienia o nowych produktach lub promocjach

Możesz wysyłać powiadomienia o nowych produktach, promocjach lub wyprzedażach do klientów, co może zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie klientów.

Powiadomienia o terminie ważności

Możesz ustawić powiadomienia, które przypominają klientom o zbliżającym się terminie ważności ich abonamentu, kuponu rabatowego lub punktów lojalnościowych.

Powiadomienia o zakończonym koszyku

Możesz wysyłać powiadomienia do klientów, którzy dodali produkty do koszyka, ale nie dokonali zakupu, zachęcając ich do dokończenia transakcji. Będą to wiadomości przypominające o zakupach, które w efekcie mogą zwiększyć konwersje.

Powiadomienia o wsparciu klienta

Możesz używać powiadomień do informowania klientów o odpowiedziach na ich zgłoszenia czy prośby o wsparcie, co może poprawić obsługę klienta i zwiększyć zaufanie do marki.

Powiadomienia w Sellasist mogą być wykorzystane do automatyzacji komunikacji z klientami, zwiększenia zaangażowania oraz poprawy obsługi klienta. Dzięki nim można utrzymać stały kontakt z klientami i dostarczać im istotne informacje związane z zakupami i obsługą.

5/5 - (1 vote)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *