Automatyzacja procesów

Sprzedawaj szybciej, sprawniej, lepiej z Sellasist!

Automatyzacja w Sellasist pozwoli Ci na zarządzanie sprzedażą bez Twojego udziału. Oddeleguj swoje obowiązki programowi i ciesz się szybkością wykonywanych zadań.

Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień. Dzięki nim zminimalizujesz także ryzyko przypadkowych pomyłek, które zdarzają się często przy wykonywaniu powtarzalnych, monotonnych czynności. Z automatyzacją zyskasz czas, który wykorzystasz na rozbudowę e-biznesu!

Szybsza obsługa wysyłek

Oszczędność czasu pracy

Wygodniejsza obsługa klientów

Kontrola nad stanami i cenami

Monitoring zamówień

Eliminacja błędów ludzkich

Pozytywne opinie od klientów

Brak dodatkowych kosztów

Skorzystaj z Sellasist i wprowadź swój biznes na nowy poziom sprzedaży!

Dobrze usystematyzowany magazyn to klucz do sukcesu. Porządek zachowasz dzięki automatyzacji, która będzie na bieżącą dokonywała zmian i wywoływała procesy związane z całościową obsługą klienta. Zobacz, co możesz zrobić z pomocą automatyzacji!

Wystawianie ofert w marketplace

Zarządzanie stanami magazynowymi

Doliczanie marży do produktów

Zmiany statusów zamówienia

Powiadomienia dla klientów

Nadawanie przesyłek

Monitoring paczek

Obsługa wariantów produktów

Przypisywanie parametrów po EAN

Autoresponder wiadomości

Bezprzewodowe drukowanie dokumentów

Wystawianie i wysyłanie faktur

Uporządkuj swój magazyn

Pozyskujesz produkty z hurtowni? W Sellasist ustawisz akcję, która spowoduje automatyczne wystawienie oferty na Allegro czy w sklepie internetowym, zgodnie z wcześniej przypisanym szablonem ustawień. Jeśli pojawi się nowy produkt w hurtowni (lub jednej z kategorii asortymentowej), może on zostać automatycznie pobrany do Twojego magazynu wraz ze specyfikacją i wszystkimi danymi. Możesz także automatycznie wyłączyć produkty z niskim stanem magazynowym u dostawców. Te same akcje dostosujesz do sprzedaży własnych wyrobów, globalnie lub z wyłączeniem konkretnych produktów.

Poukładane kartoteki towarów w magazynie

Synchronizacja stanów magazynowych i cen

Dopasowanie contentu do kanału sprzedaży

Dostosowanie produktu do wymagań rynku

Łatwiejsze tworzenie zestawów produktowych

Wygodniejsza weryfikacja zamówień

Zoptymalizuj proces pakowania

Wypróbuj aplikację do kompletacji zamówień obsługiwaną przez kolektory i smartfony. Dzięki niej za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Obsługa skanera kodów kreskowych

Optymalna ścieżka zbierania produktów

Lokalizowanie produktów w magazynie

Aplikacja dostosowana do pracy na smartfonie

Kontrola jakościowa i ilościowa zamówień

Automatyczne drukowanie dokumentów

Sellasist Cloud Print

Tryb automatycznego drukowania pozwala na bezprzewodowe wygenerowanie dokumentów handlowych. Korzystanie z Sellasist Cloud Print jest bezpłatne, wystarczy wygenerować klucz do API i skonfigurować aplikację. W ten sposób wydrukujesz listy przewozowe, faktury oraz paragony fiskalne najszybciej, jak to możliwe! Wydruk trwa tylko kilka sekund, a w trybie pakowania dokumenty przypisane do zamówienia drukują się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia.

Zintegruj się z eparagony.pl i bądź eko!

Drukowanie paragonów może mieć negatywny wpływ na środowisko, przyczyniając się do wycinki drzew i zanieczyszczenia powietrza. Gdy nie chcesz drukować paragonów i obniżyć koszty fiskalizacji do zera skorzystaj z naszej integracji z eparagony.pl! Stwórz nowoczesny wizerunek firmy i spraw, aby klienci otrzymywali dokument sprzedażowy jak najszybciej jak jest to możliwe po dokonaniu zakupu.  Ponadto wygodnie zarchiwizujesz paragony.  Dzięki automatyzacji Sellasist jest to możliwe!

Czym jest automatyzacja?

Automatyzacja to narzędzie, które po samodzielnym skonfigurowaniu, wykonuje określone akcje w odpowiedzi na ustalone zmiany w Sellasist. Pozwala na znaczne przyspieszenie procesu obsługi klienta. Dodając odpowiedni warunek, możesz uzyskać wybrany przez siebie efekt. Działanie takiego zdarzenia może następować z opóźnieniem, w trybie ciągłym lub w wybranych dniach czy godzinach. Poniżej przedstawiamy przykładowe konfiguracje, które są dostępne w Sellasist.

Automatyczne zmiany statusów

Wygodne akcje uporządkowują Twoje zamówienia! Status może zostać zmieniony automatycznie po spełnieniu jednego, lub kilku warunków np.:
  • Po opłaceniu zamówienia status zmieni się na "Opłacone”.
  • Po zebraniu produktów z zamówienia dostanie ono status "Zebrane”, aby mogło się pojawić w aplikacji Pakowaczowi.
  • Po spakowaniu zamówienia automatycznie zostanie nadany list przewozowy.
  • Nadanie przesyłki spowoduje "Wysłanie” zamówienia.
  • Zamówienie zostanie anulowane po nieopłaceniu go przez 30 dni.
  • Ustawienie statusu "Anulowane” spowoduje wysłanie prośby do Allegro o zwrot prowizji.

Automatyczne powiadomienia

Stwórz szablony wiadomości skierowanych do klientów i pozwól, aby Sellasist wysyłał je za Ciebie np. gdy płatność spłynie do systemu albo wygenerowany zostanie list przewozowy. Przystosowaliśmy dla Ciebie zmienne (takie jak imię użytkownika), których możesz użyć, aby e-mail miał indywidualny charakter.

Potwierdzenie otrzymania zamówienia

Prośba o opłacenie zamówienia

Wysłanie linku do śledzenia paczki

Wystawienie faktury lub proformy

Wiadomość o rozpatrzonej reklamacji

Informacja o dostępnym produkcie

Funkcjonalny omnichannel

Automatyzacja pozwala na zarządzanie całą sprzedażą w Twoim e-commerce. Z naszym oprogramowaniem zdziałasz znacznie więcej! Kompleksowa obsługa sprzedaży jest na wyciągnięcie ręki!

Obsługa zamówień

Zarządzanie produktami

Obsługa magazynu

Zarządzanie wysyłkami

Obsługa sklepów internetowych

Obsługa dokumentów sprzedażowych

Integracje z hurtowniami

Wsparcie