Sprzedawaj szybciej, sprawniej, lepiej z Sellasist!
Automatyzacja w Sellasist pozwoli Ci na zarządzanie sprzedażą bez Twojego udziału. Oddeleguj swoje obowiązki programowi i ciesz się szybkością wykonywanych zadań.
Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień. Dzięki nim zminimalizujesz także ryzyko przypadkowych pomyłek, które zdarzają się często przy wykonywaniu powtarzalnych, monotonnych czynności. Z automatyzacją zyskasz czas, który wykorzystasz na rozbudowę e-biznesu!
Szybsza obsługa wysyłek
Oszczędność czasu pracy
Wygodniejsza obsługa klientów
Kontrola nad stanami i cenami
Monitoring zamówień
Eliminacja błędów ludzkich
Pozytywne opinie od klientów
Brak dodatkowych kosztów
Skorzystaj z Sellasist i wprowadź swój biznes na nowy poziom sprzedaży!
Dobrze usystematyzowany magazyn to klucz do sukcesu. Porządek zachowasz dzięki automatyzacji, która będzie na bieżącą dokonywała zmian i wywoływała procesy związane z całościową obsługą klienta. Zobacz, co możesz zrobić z pomocą automatyzacji!
Wystawianie ofert w marketplace
Zarządzanie stanami magazynowymi
Doliczanie marży do produktów
Zmiany statusów zamówienia
Powiadomienia dla klientów
Nadawanie przesyłek
Monitoring paczek
Obsługa wariantów produktów
Przypisywanie parametrów po EAN
Autoresponder wiadomości
Bezprzewodowe drukowanie dokumentów
Wystawianie i wysyłanie faktur
Uporządkuj swój magazyn
Pozyskujesz produkty z hurtowni? W Sellasist ustawisz akcję, która spowoduje automatyczne wystawienie oferty na Allegro czy w sklepie internetowym, zgodnie z wcześniej przypisanym szablonem ustawień. Jeśli pojawi się nowy produkt w hurtowni (lub jednej z kategorii asortymentowej), może on zostać automatycznie pobrany do Twojego magazynu wraz ze specyfikacją i wszystkimi danymi. Możesz także automatycznie wyłączyć produkty z niskim stanem magazynowym u dostawców. Te same akcje dostosujesz do sprzedaży własnych wyrobów, globalnie lub z wyłączeniem konkretnych produktów.
Poukładane kartoteki towarów w magazynie
Synchronizacja stanów magazynowych i cen
Dopasowanie contentu do kanału sprzedaży
Dostosowanie produktu do wymagań rynku
Łatwiejsze tworzenie zestawów produktowych
Wygodniejsza weryfikacja zamówień
Zoptymalizuj proces pakowania
Wypróbuj aplikację do kompletacji zamówień obsługiwaną przez kolektory i smartfony. Dzięki niej za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.
Obsługa skanera kodów kreskowych
Optymalna ścieżka zbierania produktów
Lokalizowanie produktów w magazynie
Aplikacja dostosowana do pracy na smartfonie
Kontrola jakościowa i ilościowa zamówień
Automatyczne drukowanie dokumentów
Sellasist Cloud Print
Tryb automatycznego drukowania pozwala na bezprzewodowe wygenerowanie dokumentów handlowych. Korzystanie z Sellasist Cloud Print jest bezpłatne, wystarczy wygenerować klucz do API i skonfigurować aplikację. W ten sposób wydrukujesz listy przewozowe, faktury oraz paragony fiskalne najszybciej, jak to możliwe! Wydruk trwa tylko kilka sekund, a w trybie pakowania dokumenty przypisane do zamówienia drukują się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia.
Zintegruj się z eparagony.pl i bądź eko!
Drukowanie paragonów może mieć negatywny wpływ na środowisko, przyczyniając się do wycinki drzew i zanieczyszczenia powietrza. Gdy nie chcesz drukować paragonów i obniżyć koszty fiskalizacji do zera skorzystaj z naszej integracji z eparagony.pl! Stwórz nowoczesny wizerunek firmy i spraw, aby klienci otrzymywali dokument sprzedażowy jak najszybciej jak jest to możliwe po dokonaniu zakupu. Ponadto wygodnie zarchiwizujesz paragony. Dzięki automatyzacji Sellasist jest to możliwe!
Czym jest automatyzacja?
Automatyzacja to narzędzie, które po samodzielnym skonfigurowaniu, wykonuje określone akcje w odpowiedzi na ustalone zmiany w Sellasist. Pozwala na znaczne przyspieszenie procesu obsługi klienta. Dodając odpowiedni warunek, możesz uzyskać wybrany przez siebie efekt. Działanie takiego zdarzenia może następować z opóźnieniem, w trybie ciągłym lub w wybranych dniach czy godzinach. Poniżej przedstawiamy przykładowe konfiguracje, które są dostępne w Sellasist.
Automatyczne zmiany statusów
Wygodne akcje uporządkowują Twoje zamówienia! Status może zostać zmieniony automatycznie po spełnieniu jednego, lub kilku warunków np.:
- Po opłaceniu zamówienia status zmieni się na "Opłacone”.
- Po zebraniu produktów z zamówienia dostanie ono status "Zebrane”, aby mogło się pojawić w aplikacji Pakowaczowi.
- Po spakowaniu zamówienia automatycznie zostanie nadany list przewozowy.
- Nadanie przesyłki spowoduje "Wysłanie” zamówienia.
- Zamówienie zostanie anulowane po nieopłaceniu go przez 30 dni.
- Ustawienie statusu "Anulowane” spowoduje wysłanie prośby do Allegro o zwrot prowizji.
Automatyczne powiadomienia
Stwórz szablony wiadomości skierowanych do klientów i pozwól, aby Sellasist wysyłał je za Ciebie np. gdy płatność spłynie do systemu albo wygenerowany zostanie list przewozowy. Przystosowaliśmy dla Ciebie zmienne (takie jak imię użytkownika), których możesz użyć, aby e-mail miał indywidualny charakter.
Potwierdzenie otrzymania zamówienia
Prośba o opłacenie zamówienia
Wysłanie linku do śledzenia paczki
Wystawienie faktury lub proformy
Wiadomość o rozpatrzonej reklamacji
Informacja o dostępnym produkcie
Funkcjonalny omnichannel
Automatyzacja pozwala na zarządzanie całą sprzedażą w Twoim e-commerce. Z naszym oprogramowaniem zdziałasz znacznie więcej! Kompleksowa obsługa sprzedaży jest na wyciągnięcie ręki!