Gotowe rozwiązania

Sellasist WMS – jak zwiększyć sprzedaż dzięki przedstawicielom handlowym?

Sellasist WMS – jak zwiększyć sprzedaż dzięki przedstawicielom handlowym?

Nasza autorska aplikacja Sellasist WMS pozwoli Ci na rozwój Twojego biznesu oraz skorzystanie z wielofunkcyjnego narzędzia optymalizującego sprzedaż. Sprawdź, jak możesz kontrolować pracę swoich przedstawicieli handlowych w Trybie handlowca.

Tryb handlowca Sellasist WMS to nie tylko proste zarządzanie procesami w aplikacji mobilnej. To system tworzenia struktury pracowniczej oraz stworzenie sieci sprzedaży z filiami, prowadzonymi przez Twoich podwładnych oraz kompleksowym składaniem zamówień, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. W ten sposób Twoi przedstawiciele będą mogli wygodnie obsługiwać zamówienia za pomocą smartfonu, laptopa lub tabletu, a także wykorzystać Sellasist WMS do sprzedaży bezpośredniej w całej Polsce oraz poza jej granicami. Wszystko to jest możliwe dzięki automatycznej, natychmiastowej synchronizacji danych oraz stanów magazynowych w Sellasist WMS.

Struktura przedstawicieli handlowych w Sellasist WMS

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Sellasist WSM w trybie handlowca, w Twoim przedsiębiorstwie zyskasz możliwość stworzenia struktury pracowniczej handlowców w odpowiedni dla Twojej polityki kadrowej sposób. Możesz dowolnie ustawiać zależności tak, aby osoby zajmujące stanowiska kierownicze miały podgląd zamówień składanych przez niższych rangą handlowców. Stworzysz w ten sposób możliwość tworzenia filii Twojego przedsiębiorstwa, które będą w kompatybilny sposób połączone z Twoimi magazynami, z automatyzacją obsługi zamówień oraz natychmiastową synchronizacją stanów magazynowych. Sellasist WMS to sposób na skuteczne zarządzanie zespołem handlowym!

Struktura przedstawicieli handlowych w Sellasist WMS

Bezpośrednia sprzedaż produktów w trybie handlowca

Tryb handlowca dostosujesz w pełni do potrzeb Twoich i Twojego przedstawiciela mobilnego. Aplikacja stanowi wsparcie w procesie sprzedaży. Z pomocą Sellasist WMS handlowiec zyska dostęp do aktualnych opisów oraz cen brutto i netto produktów, co przy zastosowaniu najnowszych technologii, umożliwi mu skuteczną sprzedaż bezpośrednią produktów przy użyciu np. tabletu. Innowacyjna, wygodna sprzedaż asortymentu – niezależnie od miejsca zakupu – pozwoli Ci na zyskanie prestiżowego wizerunku i budowanie atrakcyjnego marketingu Twojej marki w branży.

Automatyczne generowanie dokumentów i zapis klienta do bazy 

W trakcie dokonywania zakupu, wybrany przez klienta dokument sprzedażowy jest generowany automatycznie, zaraz po dokonaniu płatności za pomocą aplikacji, co jest niezwykle wygodne dla sprzedającego. Ponadto, w przypadku nowych klientów, system zapamiętuje dane w bazie, aby wykorzystać je w przypadku ponownego dokonania zamówienia przez danego klienta.

Obsługa zamówień i wysyłka towaru

Towar może być wydany przez mobilnego sprzedawcę na miejscu lub wysłany z magazynu. Twój przedstawiciel handlowy nie musi wykonywać dodatkowych czynności – informacja o zamówieniu pojawi się w Sellasist WMS zaraz po dokonaniu zamówienia przez klienta końcowego – jako zamówienie o statusie NOWE – przez co mogą być wykonywane standardowe czynności związane z obsługą zamówienia, prowadzące do wysyłki towaru. Możesz skonfigurować działanie aplikacji Sellasist WMS w dowolny sposób – jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie podejmiemy się instalacji naszego autorskiego systemu w Twoim magazynie.
Z wykorzystaniem Sellasist jest możliwa optymalizacja procesów handlowych.

Szybkie wyszukiwanie klientów oraz produktów

Chcąc maksymalnie przyspieszyć pracę handlowców, stworzyliśmy moduł wyszukiwania zarówno produktów, jak i kategorii po wpisaniu początkowej frazy. Ta z pozoru prosta rzecz pozwala na kilkukrotne przyspieszenie pracy. Jest to duży atut, który na pewno bierzesz pod uwagę, poszukując narzędzia pozwalającego efektywnie zarządzać przedstawicielami handlowymi w e-commerce.

Przyznawanie rabatów klientom

Mobilny system sprzedaży Sellasist WMS pozwoli Ci na przyznawanie rabatów przez przedstawiciela handlowego dla wybranych klientów. Rabaty kwotowe lub procentowe handlowiec przydzieli na wybrane produkty bądź całe zamówienie. Zabieg ten pomoże zapewnić wzrost sprzedaży prowadzonej przez przedstawicieli handlowych w Twojej firmie.

Przeczytaj też: Wykorzystaj moc programu lojalnościowego w Sellasist!

Realizacja zamówień z wykorzystaniem potencjału przedstawicieli handlowych

Twój przedstawiciel handlowy z łatwością wyszuka zrealizowane już zamówienia, a także obsłuży zamówienia klientów, którzy chcą ponownie złożyć identyczne zamówienie (z możliwością jego edycji), w przyspieszony sposób. Twój pracownik może również za pomocą jednego kliknięcia dokonać eksportu zamówienia do pliku.

Elastyczny tryb handlowca

Sellasist WMS to zautomatyzowane narzędzie do wsparcia przedstawicieli handlowych. Przedstawicielem może być jednocześnie administrator oprogramowania Sellasist lub może być to osoba z zewnątrz, która będzie korzystać wyłącznie z włączonego trybu handlowca. Całość aplikacji możesz dostosować do potrzeb Twojego biznesu – pamiętaj, że Sellasist WMS działa na systemie Android – wystarczy, że pobierzesz ją z Google Play lub za pomocą kodu QR widocznego poniżej i zalogujesz się do Sellasist i możesz zacząć pracę. Odezwij się do nas i zyskaj więcej informacji! 

Baza produktów Sellasist WMS

Przeglądanie katalogu produktów z całą bazą produktów Sellasist lub wyłącznie z udostępnionej kategorii produktów pozwoli Twojemu mobilnemu handlowcowi zapoznanie się z aktualną ofertą i kompleksową prezentację klientom asortymentu oferowanego przez firmę. Twój przedstawiciel handlowy ma zawsze dostęp do aktualnych dane, tj. nazwę produktu, zdjęcia, kody EAN, numery katalogowe, symbole, stany magazynowe, lokalizacje oraz obecnie zamówiony asortyment sztuki i planowanych szczegółowych dostaw, a także cenniki netto i brutto produktów.

Przeczytaj również: Dropshipping w Sellasist – gotowy sklep internetowy bez magazynu

Czym jest Sellasist WMS?

Gdy jesteś przedsiębiorcą szukającym innowacyjnych i skutecznych rozwiązań optymalizujących i pozwalających na zarządzanie firmą – wypróbuj naszą autorską aplikację Sellasist WMS! Daj Twojemu przedsiębiorstwu szansę na prowadzenie e-commerce 360° wraz z nami, aby przekonać się, jak automatyzacja może pomóc Ci w prowadzeniu biznesu online.

  • Intuicyjna kompletacja zamówień przy użyciu urządzeń mobilnych.
  • Automatyczne generowanie dokumentów i drukowanie bezprzewodowe – Sellasist Cloud Print.
  • Unikanie błędów ludzkich z aplikacją Sellasist WMS.
  • Kilkukrotne przyspieszenie, ułatwienie pracy.
  • Synchronizacja „na żywo”.
  • Generowanie statystyk pracowniczych.

W Sellasist WMS znajdziesz tryby:

Tryb przyjęcia dostawy – służący do przyjmowania i wprowadzania towaru do systemu Sellasist i przyspieszonego tworzenia dokumentów przyjęcia.

Tryb rozlokowania towarów – przy odpowiedniej organizacji przestrzeni magazynowej wystarczy skanowanie lokalizacji (półek magazynowych) i znajdujących się tam produktów, aby stworzyć wirtualną mapę magazynową, której odzwierciedlenie zyskasz w oprogramowaniu Sellasist.

Tryb zbierania – dokonanie wyboru odpowiedniej metody zbierania towaru, pozwoli na kilkukrotne przyspieszenie obsługi zamówień. Aby zbierać produkty w szybki i bezomyłkowy sposób, wykorzystując skanowanie kodów kreskowych za pomocą urządzenia mobilnego bądź skanera.

Tryb pakowania zamówień – możesz połączyć go z trybem zbierania, aby zbierając towary jednocześnie pakować je do kopert lub opakowań wysyłkowych. Jako osobny tryb polega na weryfikacji i ponownym zeskanowaniu towaru i umieszczeniu go w przeznaczonym do wysyłki opakowaniu. Po jego zakończeniu przy użyciu odpowiednich ustawień automatyzacji zostaną wydrukowane potwierdzenia zamówień (w postaci paragonu lub faktury), które dołączysz do zamówienia oraz etykiety wysyłkowe*, które możesz nakleić bezpośrednio na paczkę ze spakowanym zamówieniem, przeznaczone do wysyłki lub odbioru przez kuriera Twojego magazynu.

Tryb podglądu zamówienia – możesz go wykorzystać jako narzędzie kontrolne, system do motywacji pracowników bądź prestiżowy podgląd na ekranie telewizora w punktach odbioru osobistego, prezentujący na bieżąco status zamówienia.

Tryb zwrotów i reklamacji – pozwala na szybkie zarządzanie reklamacjami i zwrotami oraz identyfikację reklamacji/zwrotu przez skanowanie kodu reklamowanego/zwracanego produktu, co znacznie przyspiesza proces rozpatrzenia i nadania odpowiedniego statusu.

Sprzedaż bezpośrednia – system aplikacji Sellasist WMS, wykorzystywany w sklepach stacjonarnych oraz punktach odbioru towaru, pozwalający na w pełni kompatybilną obsługę klientów sklepu i sprzedaż ze skanowaniem produktów przy kasach, z synchronizacją stanów magazynowych z głównym magazynem lub tym stworzonym indywidualnie dla danego sklepu.

Tryb inwentaryzacji – zautomatyzowany proces przeprowadzenia szybkiej ewidencji towarów, przy użyciu skanera lub kolektora czy nawet smartfona pozwoli na dokonywanie inwentaryzacji przez kilku pracowników równocześnie, bez przeszkód.

Tryb zbierania koszyków – służący do zbierania produktów bez kodów kreskowych z półek magazynowych, wykorzystujący mobilne kosze z kodami kreskowymi, dzięki którym identyfikowane są zamawiane przez klientów produkty i realizowane są zamówienia.

*Czynności wykonywane dzięki automatyzacji możesz konfigurować w systemie Sellasist. Z naszej strony oferujemy pomoc wdrożeniowca, aby ustawić działanie Sellasist WMS w jak najbardziej optymalizujący i przyspieszający pracę sposób.

3.8/5 - (13 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *