Integracja z Redcart - WKRÓTCE

Obecnie realizujemy proces integracji z Redcart - polskim oprogramowaniem e-commerce, posiadającym ponad 1500 wbudowanych narzędzi dla stworzenia i rozbudowania swojego sklepu internetowego. System także pozwala na zarządzanie sprzedażą, nawet jeśli jest ona prowadzona jednocześnie przez różne sklepy internetowe lub kanały, jak np. Allegro, eBay, Ceneo, Facebook, Amazon czy Google Zakupy. Chcemy wprowadzić tę integrację do użytku w pierwszej połowie 2025 roku.

W zakresie sprzedaży Redcart oferuje integrację z ponad 600 hurtowniami i dostawcami produktów z takich branż, jak elektronika, RTV AGD, odzież, bielizna, zabawki, książki i inne. Pozostałe integrację wliczają w siebie zewnętrzne systemy płatności i firmy kurierskie. Jedną z dodatkowych przewag systemu jest możliwość obsługi zamówień w systemie dropshippingu, co pozwala na sprzedaż w kilku miejscach równolegle. Ponadto, RedCart umożliwia oszczędność czasu, automatycznie aktualizując informacje o stanach magazynowych i cenach podczas wystawiania produktów.

W ramach integracji użytkownicy Sellasist będą mogli pobierać zamówienia oraz synchronizować ceny i stany magazynowe, co znacznie usprawni procesy związane z realizacją zamówień i zarządzaniem dostawami. Dodatkowo dostępna będzie opcja importowania produktów ze sklepu Redcart i łączenia ich z produktami w Sellasist. Integracja w drugim etapie umożliwi także wystawianie produktów bezpośrednio z poziomu Sellasist, z opcją automatyzacji tego procesu.


Główne funkcje integracji Redcart z Sellasist


Zarządzanie wieloma kontami


Automatyczne pobieranie zamówień


Aktualizacja statusów na bieżąco


Synchronizacja cen i stanów


Import produktów


Zautomatyzowane nadawanie przesyłek


Przekazywanie listów przewozowych


Bezobsługowe generowanie i wysyłka faktur


Masowe wystawianie produktów - drugi etap


Jak Sellasist pomoże Ci w zarządzaniu sprzedażą na Redcart?


Inteligentna analiza Twojego konta

Nasza integracja rozpoczyna się od inteligentnej analizy konta klienta. Po wprowadzeniu danych system automatycznie identyfikuje wykorzystywane metody wysyłek i płatności, co pozwala na precyzyjne dostosowanie usługi do indywidualnych potrzeb każdego sprzedawcy.

Zaawansowane mapowanie i import

Oferujemy zaawansowane mapowanie dostaw, płatności i statusów zamówień, co znacząco ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży. System umożliwia także płynne pobieranie i importowanie produktów, automatycznie tworząc powiązania między platformami Sellasist i Redcart.

Szczegółowe raportowanie

Zapewniamy pełną kontrolę nad procesem integracji poprzez szczegółowe raporty z synchronizacji, importów produktów. Użytkownicy mogą łatwo filtrować produkty według nazwy, identyfikatora czy statusu, co gwarantuje szybki dostęp do kluczowych informacji i ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych.

Kompleksowe monitorowanie

Bezpieczeństwo i transparentność stanowią fundament naszej integracji. Każda operacja i czynność są skrupulatnie rejestrowane w logach, umożliwiając pełne monitorowanie działań systemu i zapewniając spokój ducha naszym klientom.

Elastyczna synchronizacja

Nasza integracja wyróżnia się elastycznym zarządzaniem synchronizacją. W pierwszym etapie umożliwimy aktualizację cen i stanów magazynowych. Unikalną cechą jest możliwość kontrolowania każdego aspektu synchronizacji oddzielnie, dając użytkownikom pełną swobodę w zarządzaniu swoimi produktami.

Efektywne zarządzanie produktami

System oferuje przejrzysty podgląd niepowiązanych produktów oraz umożliwia ich ręczne powiązanie bezpośrednio z poziomu karty zamówienia lub produktu. Dodatkowo zapewniamy możliwość ręcznego zarządzania stanami magazynowymi i cenami dla każdego konta, co przekłada się na pełną kontrolę nad produktami w obu systemach.

Automatyzacja procesów

Integracja wspiera automatyzację kluczowych procesów poprzez inteligentne akcje automatyczne, bazujące na źródle zamówienia. Ta funkcjonalność znacząco przyspiesza i upraszcza obsługę sprzedaży. Pozwól Sellasist zautomatyzować zmianę cen produktów, wysyłkę powiadomień, wystawianie faktur czy generowanie listów przewozowych, a sam skup się na strategicznych aspektach Twojego biznesu.

Zarządzanie wielokanałową sprzedażą w Sellasist

Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać produktami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!

Dostęp do kilkuset integracji

W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!

  • Kurierzy
  • Płatności 
  • Marketplace
  • Sklepy internetowe
  • Hurtownie
  • Systemy magazynowo-księgowe

Aplikacja do zbierania i pakowania zamówień

Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień. 

Zobacz również integrację Redcart - WKRÓTCE z innymi systemami:

Redcart - WKRÓTCE + Integracja z Marketplace

Redcart - WKRÓTCE + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Redcart - WKRÓTCE + Integracja z Kurierami

Redcart - WKRÓTCE + Integracja z Płatnościami

Redcart - WKRÓTCE + Integracja z Hurtowniami

Redcart - WKRÓTCE + Pozostałe Integracje