Aplikacja do obsługi zamówień

Obsługuj zamówienia trzy razy szybciej!

Aplikacja do obsługi zamówień to idealne rozwiązanie, które ułatwi, a przede wszystkim usprawni zbieranie i pakowanie zamówionych przez Twoich klientów produktów. System wykorzystuje technologię skanowania kodów kreskowych, aby jak najszybciej obsłużyć zamówienia. Rozwiązanie dostosowane jest również do obsługi produktów bez takich kodów. Oferta skierowana jest do firm, które korzystają z własnego programu magazynowego, ale jeśli chcesz uzyskać dostęp do całego systemu WMS skontaktuj się z nami. Sprawdź, co zyskasz z naszą aplikacją!

Co zyskasz dzięki aplikacji?

Zoptymalizujesz ścieżkę zbierania produktów

Zminimalizujesz do zera liczbę pomyłek

Przyspieszysz i uprościsz procesy magazynowe

Automatycznie zweryfikujesz poprawność zamówień i reklamacji

Zautomatyzujesz obieg dokumentów handlowych

Zwiększysz wydajność pracowników

Na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie techniczne. Wdrożenie aplikacji jest bezpłatne, wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a dostosujemy rozwiązania do Twoich potrzeb.

Aplikacja na telefon

Zbieranie produktów

Pakowanie zamówień

Drukowanie z chmury

Dynamiczny podgląd zmian

Statystyki pracowników

Moduł reklamacji i zwrotów

Integracje z ERP

Kompatybilność modułu

Tryby zbierania, pakowania i przyjmowania zwrotów współpracują ze wszystkimi urządzeniami. Aplikację odtworzysz na smartfonie, tablecie albo kolektorze danych. Do skanowania użyjesz kamery, wbudowanej w urządzeniu mobilnym. Aplikacja działa również na komputerach (system dostosowany jest do pracy z ekranem dotykowym) i posiada rozwiązania, które pozwalają na pełną obsługę wszystkich produktów w magazynie, również tych nieposiadających kodów kreskowych. 

Kolektor

Skaner

Smartfon

Nakładka do skanowania

Dla kogo jest aplikacja?

Każdy z trybów możesz wykupić oddzielnie, dzięki czemu aplikacja będzie przystosowana wyłącznie do Twoich potrzeb. Rozwiązanie jest przystępne cenowo i świetnie sprawdzi się zarówno w dużych, jak i małych magazynach. Tryb zbierania, pakowania oraz przyjmowania reklamacji dostosowane są dla zewnętrznych programów ERP, ale w Sellasist posiadamy własny WMS, który jeszcze bardziej ułatwi Ci zarządzanie procesami magazynowymi. 

Małe i średnie przedsiębiorstwa

5 niezależnych trybów

Bezpłatne wdrożenie

Pomoc w obsłudze aplikacji

Jak wygląda proces realizacji zamówienia z naszą aplikacją?

Szybsza praca w magazynie

Tryb zbierania znacznie przyspiesza wydawanie towaru do wysyłki. W ciągu godziny wykorzystując naszą aplikację, obsłużysz trzy razy więcej zamówień niż do tej pory!

  • Tryb zbierania i pakowania skraca czas realizacji zamówień.
  • Moduł Sellasist Cloud Print pozwala na automatyczne drukowanie dokumentów.
  • Szybsza i wygodniejsza obsługa reklamacji i zwrotów.
  • Automatyczne zarządzanie komunikacją z klientem znacząco zmniejsza nakład wykonywanej pracy.

Mniejsza liczba błędów

Podczas zbierania produktów oraz ich pakowania aplikacja sprawdza, czy prawidłowe towary zostały przypisane do zamówienia. W ten sposób system minimalizuje ryzyko pomyłek, a Ty podniesiesz poziom zadowolenia klientów.

  • Dwukrotna weryfikacja jakościowa i ilościowa zamówień.
  • Funkcja przypisywania notatek i oznaczenia braku produktu.
  • Dokument sprzedaży i list przewozowy zostanie wydrukowany na zebrane zamówienie, dzięki czemu nie musisz dokonywać korekt w dokumentach.
  • Możliwość nagrywania procesu pakowania, aby w przypadku zgłoszenia reklamacji na wysyłkę zweryfikować jej słuszność.

Łatwa w obsłudze

Aplikacja jest tak stworzona, aby nie pozwalała na błędy ze strony osób obsługujących magazyn. Prowadzi pracownika w sposób niewymagający szkolenia, co sprawia, że mamy bardzo niski próg wejścia pracownika do pełnej efektywności pracy na magazynie.

  • Aplikacja zaprojektowana w taki sposób, aby zminimalizować liczbę pomyłek i wymaganych szkoleń.
  • Bardzo niski próg wejścia pracownika na magazyn.
  • Możliwość przypisania lokalizacji produktom ułatwia poruszanie się po magazynie nowym pracownikom.
  • Logowanie do aplikacji przez unikalny kod kreskowy przypisany użytkownikowi.

Automatyzacja komunikacji

Statusy zamówień z każdym nowym działaniem są automatycznie aktualizowane i przekazywane obsłudze sklepu oraz klientom, jeśli ustawisz odpowiednie powiadomienie.

  • Edycja nazw statusów oraz możliwość powiązania ich z konkretnymi ruchami w systemie.
  • Klient otrzymuje wiadomość o spakowaniu zamówienia wraz z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia.
  • Jeśli zamówienie pochodzi z Allegro, informacje o realizacji wraz z numerem przesyłki oraz ewentualną fakturą są przesyłane do serwisu.

Wygodna integracja z ERP

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-księgowego, Sellasist posiada odpowiednie integracje, aby importować i eksportować zamówienia. W ten sposób faktura wygenerowana za zamówienie przez naszą aplikację zostanie zapisana i wysłana np. do Subiekta czy Comarcha. 

  • Automatyczne przesyłanie zamówień, informacji o klientach i dokumentów handlowych.
  • Synchronizacja stanów magazynowych, cen i opisów produktów.
  • Bezpłatne wdrożenie integracji z systemem ERP.

Pomoc w obsłudze wielokanałowej sprzedaży

Aplikacja posiada całkowitą automatyzację i jest w pełni zintegrowana oraz zsynchronizowana z Sellasist. Oznacza to, że zbiera wszystkie zamówienia przesłane do Twojego menedżera sprzedaży. W ten sposób spakujesz zarówno zamówienia pochodzące ze sklepu internetowego, jak i Allegro czy innych kanałów sprzedaży.

  • Dwustronna, pełna integracja z Allegro, Shopee, Empik Place, eBay, Amazon i Arena.pl.
  • Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację w sklepie internetowym.
  • Funkcje wspomagające sprzedaż na platformach: automatyczne naliczanie marży, autoresponder, analiza cen i wiele innych.

Tryb zbierania produktów

Tryb zbierania umożliwia proste i szybkie zebranie produktów ze wszystkich zamówień znajdujących się w Sellasist. W ten sposób aplikacja optymalizuje proces wyszukiwania towarów i kompletacji zamówień. System automatycznie przydziela zbiory zamówień do zbieraczy, ale możesz zrobić to również ręcznie w ustawieniach. Kolejność zbierania zamówień ustalisz także według metod dostawy, dzięki temu zrealizujesz zamówienia według kolejności podjazdów firm kurierskich. 

Oszczędność czasu

Brak błędów

Łatwość w obsłudze

Większa wydajność

Bieżąca synchronizacja

Automatyczne powiadomienia

Priorytetyzacja wg kurierów

Weryfikacja asortymentu

Wybierz sposób zbierania produktów

Tryb możesz w każdej chwili zmienić na inny, aby jak najlepiej dostosować aplikację do Twojego modelu biznesowego! 

  • Produkt po produkcie - najbardziej optymalna metoda w przypadku dużej liczby zamówień z jednym produktem lub niedużej różnorodności asortymentu, znajdującego się w magazynie.
  • Zamówienie po zamówieniu - najwygodniejszy sposób dla małych magazynów z niewielką liczbą zamówień lub w przypadku przeważającej liczby zamówień wieloelementowych.
  • Hybrydowo - najbardziej polecana przez nas strategia, która łączy w sobie szybkość zbierania po produktach z prostotą zbierania po zamówieniach.

Zoptymalizuj pracę w magazynie

W Sellasist możesz przypisać lokalizacje do produktów, dzięki temu aplikacja samodzielnie wskazuje ścieżkę zbierania zamówień, tak aby minimalizowała ona ilość wykonywanych przez pracownika ruchów. Za pomocą wygenerowanych automatycznie kodów kreskowych oznaczysz regały i półki na mapie magazynu. Dzięki przypisanym lokalizacjom pracownik nie musi znać na pamięć ułożenia produktów w magazynie, aby tak samo efektywnie jak magazynierzy z długim stażem zbierać zamówienia.

Jeśli nie chcesz budować wirtualnego magazynu, aplikacja pokaże losową kolejność produktów do zebrania. Minimalizuje to liczbę pomyłek podczas realizacji zamówienia oraz usprawnia cały proces.

Tryb pakowania zamówień

Tryb pakowania całkowicie automatyzuje, dzięki czemu w znaczący sposób ułatwia cały proces przygotowania zamówienia do wysyłki. Po zeskanowaniu produktu aplikacja automatycznie znajduje i kojarzy zamówienie, do którego jest on przypisany, a w dalszych krokach system przesyła informacje potrzebne do nadania przesyłki.

Szybkie pakowanie wysyłek

Podwójna kontrola zamówienia

Automatyczne drukowanie dokumentów

Opcja nagrywania procesu pakowania

Proste generowanie etykiet nadawczych

Automatyczne powiadomienia

Link do śledzenia przesyłki

Oddzielne stanowiska dla pakowaczy

Przyspiesz wysyłkę zamówienia

Po zeskanowaniu ostatniego towaru z zamówienia automatycznie w ciągu zaledwie kilku sekund zostaje wydrukowany list przewozowy i dokument handlowy. Pakowacz może ustawić wydruk dwóch etykiet, jeśli zamówienie zostanie rozdzielone na dwie przesyłki.  Możliwe jest również przygotowywanie oddzielnych stanowisk dla każdego pakowacza i nagranie na kamerę całego procesu pakowania, aby w przypadku zgłoszeń klientów, ułatwić weryfikację procesu reklamacyjnego. W Sellasist również kuriera zamówisz automatycznie po odbiór przesyłek.

Automatyczne drukowanie

Poznaj bezpłatną aplikację służącą do przesyłania danych w chmurze i bezprzewodowego drukowania dokumentów. Sellasist Cloud Print pozwala na podłączenie Twojej drukarki domowej lub firmowej do Sellasist. Wystarczy wygenerować klucz do API i skonfigurować aplikację, aby cieszyć się automatycznym trybem drukowania. W ten sposób wydrukujesz listy przewozowe, faktury oraz paragony fiskalne najszybciej, jak to możliwe! Wydruk trwa tylko kilka sekund, a w trybie pakowania, przypisane do zamówienia dokumenty drukują się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia. 

Tryb podglądu zamówień

Tryb podglądu pozwala śledzić na żywo postęp zbierania produktów oraz pakowania zamówień. Jest to widok z podsumowaniem obrazującym wszystkie aktualne prace nad realizacją zamówień, zarówno tych spakowanych, jak i tych będących w toku.

Zarządzaj pracą zespołu

Analizuj statystyki

Zwiększ efektywność pracowników

Efektywne zarządzanie

Rozwiązania Sellasist pozwolą Ci efektywniej zarządzać procesem realizacji zamówień, a statystyki zbieraczy i pakowaczy, dostępne w systemie pomogą ustalić na przykład system premiowy, który jest najlepszą motywacją do wydajnej pracy. Widok z trybem podglądu możesz wyświetlić na magazynie, aby w jeszcze większym stopniu wpływać na efektywność w pracy.

Tryb podglądu produktu

Ten prosty tryb pozwala na szybkie zeskanowanie produktu i pokazanie informacji o nim w naszej aplikacji. Dzięki temu pracownik może w łatwy sposób sprawdzić cenę lub specyfikację techniczną produktu podczas rozmowy telefonicznej z klientem, również w trakcie poruszania się po magazynie firmy. 

Tryb przyjęcia reklamacji i zwrotów

Moduł reklamacji w Sellasist pozwala na prowadzenie wygodnej i przejrzystej ewidencji składanych reklamacji do towarów oraz zamówień, jakie reklamować mogą klienci w Twoim sklepie. Po wykupieniu trybu przyjmowania zwrotów, w Sellasist automatycznie odblokuje się cały moduł zarządzania reklamacjami, a wraz z nim funkcjonalny formularz zwrotu, który możesz klientom udostępnić w formie linku i wstawić na stronę sklepu internetowego.

Upraszcza przyjmowanie zwrotów

Przyspiesza i automatyzuje obsługę zwrotów

Porządkuje reklamacje

Zarządza statusami zwrotów i reklamacji

Automatycznie aktualizuje stany magazynowe

Pokazuje lokalizacje zwróconych produktów

Wygodna i funkcjonalna ewidencja zwrotów

Doskonale zorganizowany proces składania i rozpatrywania reklamacji może zaoszczędzić Ci masę czasu, który zwykle trzeba poświęcić podczas zarządzania tego typu dokumentami. Aplikacja do przyjmowania zwrotów pozwala na wygodną, szybką i dokładną obsługę zwrotu towarów. Po zeskanowaniu automatycznie wygenerowanego dokumentu zwrotu, dostarczonego przez klienta system weryfikuje oddane produkty. W kolejnych krokach przy pomocy aplikacji decydujesz, co stanie się z towarem.

Lepsza obsługa posprzedażowa klienta

Zobacz, jakie możliwości stwarza aplikacja do przyjmowania zwrotów i reklamacji.

  • Obsługa również zwrotów Allegro poprzez skanowanie kodu kreskowego.
  • Blokada przyjęcia zwrotu, jeśli minął termin.
  • Weryfikacja numeru seryjnego zwracanego towaru, przypisanego do zamówienia.
  • Możliwość przypisania zdefiniowanej lub indywidualnej notatki do zwrotu i reklamacji.
  • Zmiana statusu powoduje automatyczne wysłanie powiadomienia do klienta. 
  • Automatyczne przyjęcie na stan magazynowy zwróconych produktów.
  • Możliwość rozlokowania oddanych produktów w magazynie.
  • Bieżący podgląd obsługi zwrotu i reklamacji.

Zainteresowany przyspieszeniem procesu obsługi zamówień?

Zapraszamy do wypróbowania trybów zbierania i pakowania zamówień w Twoim magazynie. Korzystanie z aplikacji jest proste, szybkie, a przede wszystkim nie narazi Cię na wysokie koszty. Wdrożenie aplikacji jest bezpłatne, a my przeprowadzimy je za Ciebie zdalnie lub na miejscu. Rozwiązanie możemy dostosować również do Twoich potrzeb, aby dowiedzieć się więcej, napisz do nas!