Obsługuj zamówienia trzy razy szybciej!
Co zyskasz dzięki aplikacji?
Zoptymalizujesz
ścieżkę zbierania produktów
Zminimalizujesz
do zera liczbę pomyłek
Przyspieszysz
i uprościsz procesy magazynowe
Automatycznie zweryfikujesz poprawność zamówień i reklamacji
Zautomatyzujesz
obieg dokumentów handlowych
Zwiększysz
wydajność pracowników
Aplikacja na telefon
Zbieranie produktów
Pakowanie zamówień
Drukowanie z chmury
Dynamiczny podgląd zmian
Statystyki pracowników
Moduł reklamacji i zwrotów
Integracje z ERP
Kompatybilność modułu
Kolektor
Skaner
Smartfon
Nakładka do skanowania
Dla kogo jest aplikacja?
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Niezależne tryby
30 dni za darmo
Pomoc w obsłudze aplikacji
Jak wygląda proces realizacji zamówienia z naszą aplikacją?
Szybsza praca w magazynie
Tryb zbierania znacznie przyspiesza wydawanie towaru do wysyłki. W ciągu godziny wykorzystując naszą aplikację, obsłużysz trzy razy więcej zamówień niż do tej pory!
- Tryb zbierania i pakowania skraca czas realizacji zamówień.
- Moduł Sellasist Cloud Print pozwala na automatyczne drukowanie dokumentów.
- Szybsza i wygodniejsza obsługa reklamacji i zwrotów.
- Automatyczne zarządzanie komunikacją z klientem znacząco zmniejsza nakład wykonywanej pracy.
Mniejsza liczba błędów
Podczas zbierania produktów oraz ich pakowania aplikacja sprawdza, czy prawidłowe towary zostały przypisane do zamówienia. W ten sposób system minimalizuje ryzyko pomyłek, a Ty podniesiesz poziom zadowolenia klientów.
- Dwukrotna weryfikacja jakościowa i ilościowa zamówień.
- Funkcja przypisywania notatek i oznaczenia braku produktu.
- Dokument sprzedaży i list przewozowy zostanie wydrukowany na zebrane zamówienie, dzięki czemu nie musisz dokonywać korekt w dokumentach.
- Możliwość nagrywania procesu pakowania, aby w przypadku zgłoszenia reklamacji na wysyłkę zweryfikować jej słuszność.
Łatwa w obsłudze
Aplikacja jest tak stworzona, aby nie pozwalała na błędy ze strony osób obsługujących magazyn. Prowadzi pracownika w sposób niewymagający szkolenia, co sprawia, że mamy bardzo niski próg wejścia pracownika do pełnej efektywności pracy na magazynie.
- Aplikacja zaprojektowana w taki sposób, aby zminimalizować liczbę pomyłek i wymaganych szkoleń.
- Bardzo niski próg wejścia pracownika na magazyn.
- Możliwość przypisania lokalizacji produktom ułatwia poruszanie się po magazynie nowym pracownikom.
- Logowanie do aplikacji przez unikalny kod kreskowy przypisany użytkownikowi.
Automatyzacja komunikacji
Statusy zamówień z każdym nowym działaniem są automatycznie aktualizowane i przekazywane obsłudze sklepu oraz klientom, jeśli ustawisz odpowiednie powiadomienie.
- Edycja nazw statusów oraz możliwość powiązania ich z konkretnymi ruchami w systemie.
- Klient otrzymuje wiadomość o spakowaniu zamówienia wraz z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia.
- Jeśli zamówienie pochodzi z Allegro, informacje o realizacji wraz z numerem przesyłki oraz ewentualną fakturą są przesyłane do serwisu.
Wygodna integracja z ERP
Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-księgowego, Sellasist posiada odpowiednie integracje, aby importować i eksportować zamówienia. W ten sposób faktura wygenerowana za zamówienie przez naszą aplikację zostanie zapisana i wysłana np. do Subiekta czy Comarcha.
- Automatyczne przesyłanie zamówień, informacji o klientach i dokumentów handlowych.
- Synchronizacja stanów magazynowych, cen i opisów produktów.
- Bezpłatne wdrożenie integracji z systemem ERP.
Pomoc w obsłudze wielokanałowej sprzedaży
Aplikacja posiada całkowitą automatyzację i jest w pełni zintegrowana oraz zsynchronizowana z Sellasist. Oznacza to, że zbiera wszystkie zamówienia przesłane do Twojego menedżera sprzedaży. W ten sposób spakujesz zarówno zamówienia pochodzące ze sklepu internetowego, jak i Allegro czy innych kanałów sprzedaży.
- Dwustronna, pełna integracja z Allegro, Empik Place, eBay, Amazon i Arena.pl.
- Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację w sklepie internetowym.
- Funkcje wspomagające sprzedaż na platformach: automatyczne naliczanie marży, autoresponder, analiza cen i wiele innych.
Tryb zbierania produktów
Oszczędność czasu
Brak błędów
Łatwość w obsłudze
Większa wydajność
Bieżąca synchronizacja
Automatyczne powiadomienia
Priorytetyzacja wg kurierów
Weryfikacja asortymentu
Wybierz sposób zbierania produktów
Tryb możesz w każdej chwili zmienić na inny, aby jak najlepiej dostosować aplikację do Twojego modelu biznesowego!
- Produkt po produkcie - najbardziej optymalna metoda w przypadku dużej liczby zamówień z jednym produktem lub niedużej różnorodności asortymentu, znajdującego się w magazynie.
- Zamówienie po zamówieniu - najwygodniejszy sposób dla małych magazynów z niewielką liczbą zamówień lub w przypadku przeważającej liczby zamówień wieloelementowych.
- Hybrydowo - najbardziej polecana przez nas strategia, która łączy w sobie szybkość zbierania po produktach z prostotą zbierania po zamówieniach.
Zoptymalizuj pracę w magazynie
W Sellasist możesz przypisać lokalizacje do produktów, dzięki temu aplikacja samodzielnie wskazuje ścieżkę zbierania zamówień, tak aby minimalizowała ona ilość wykonywanych przez pracownika ruchów. Za pomocą wygenerowanych automatycznie kodów kreskowych oznaczysz regały i półki na mapie magazynu. Dzięki przypisanym lokalizacjom pracownik nie musi znać na pamięć ułożenia produktów w magazynie, aby tak samo efektywnie jak magazynierzy z długim stażem zbierać zamówienia.
Jeśli nie chcesz budować wirtualnego magazynu, aplikacja pokaże losową kolejność produktów do zebrania. Minimalizuje to liczbę pomyłek podczas realizacji zamówienia oraz usprawnia cały proces.
Tryb pakowania zamówień
Szybkie pakowanie wysyłek
Podwójna kontrola zamówienia
Automatyczne drukowanie dokumentów
Opcja nagrywania procesu pakowania
Proste generowanie etykiet nadawczych
Automatyczne powiadomienia
Link do śledzenia przesyłki
Oddzielne stanowiska dla pakowaczy
Przyspiesz wysyłkę zamówienia
Automatyczne drukowanie
Tryb podglądu zamówień
Zarządzaj pracą zespołu
Analizuj statystyki
Zwiększ efektywność pracowników
Efektywne zarządzanie
Tryb podglądu produktu
Tryb przyjęcia reklamacji i zwrotów
Upraszcza
przyjmowanie zwrotów
Przyspiesza i automatyzuje
obsługę zwrotów
Porządkuje
przyjmowane reklamacje
Zarządza statusami
zwrotów i reklamacji
Automatycznie aktualizuje
stany magazynowe
Pokazuje lokalizacje
zwróconych produktów
Wygodna
i funkcjonalna ewidencja zwrotów
Lepsza obsługa posprzedażowa klienta
Zobacz, jakie możliwości stwarza aplikacja do przyjmowania zwrotów i reklamacji.
- Obsługa również zwrotów Allegro poprzez skanowanie kodu kreskowego.
- Blokada przyjęcia zwrotu, jeśli minął termin.
- Weryfikacja numeru seryjnego zwracanego towaru, przypisanego do zamówienia.
- Możliwość przypisania zdefiniowanej lub indywidualnej notatki do zwrotu i reklamacji.
- Zmiana statusu powoduje automatyczne wysłanie powiadomienia do klienta.
- Automatyczne przyjęcie na stan magazynowy zwróconych produktów.
- Możliwość rozlokowania oddanych produktów w magazynie.
- Bieżący podgląd obsługi zwrotu i reklamacji.