Integracja z Trustisto

Platforma Trustisto została stworzona w celu automatyzacji działań marketingowych, mających na celu wzrost sprzedaży w sklepach internetowych działających w obszarze e-commerce. W oparciu o trzy kluczowe elementy: identyfikację, optymalizację oraz retargeting klientów, Trustisto umożliwia skuteczną optymalizację procesów marketingowych. Z pomocą platformy Trustisto osiągnięcie sukcesu w dziedzinie e-commerce staje się bardziej osiągalne.

Zintegruj Sellasist z Trustisto!

Integracja z Trustisto przebiega bezproblemowo, a dzięki automatyzacji masz szansę skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez swój sklep internetowy. Możesz połączyć się z Trustisto niezależnie od skali działania swojego sklepu – zarówno małego, jak i dużego. 

Jak uruchomić integrację Trustisto w Sellasist?

Integracja z Trustisto staje się dostępna w Sellasist po nawiązaniu połączenia z oprogramowaniem dla sklepów internetowych Sellingo.
 
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym sklepu i przejdź do Integracje ⇨ Pozostałe integracje.
2. Kliknij integrację Trustisto.
3. Zaznacz pole Włącz integrację.
4. Wklej swój kod, a następnie zapisz zmiany.

Fundamenty działania platformy Trustisto:

 

Customer Data Platform

Umożliwia gromadzenie informacji dotyczących klientów w jednym miejscu. To rozwiązanie automatycznie generuje profile klientów oraz przeprowadza segmentację, a następnie bezpiecznie przechowuje te dane w chmurze. Wszystkie zgromadzone informacje pozostają w pełni własnością sklepu, co umożliwia dowolne wykorzystanie ich w celach marketingowych skierowanych do wybranych grup klientów.

Optymalizacja działań

Dążąca do zwiększenia wskaźnika konwersji, opiera się na narzędziach takich jak społeczny dowód czy uczucie braku czegoś (fomo). Te elementy wpływają na decyzje zakupowe klientów, zachęcając ich do dokonywania transakcji. Dzięki zbieranym wcześniej danym proces optymalizacji staje się jeszcze bardziej efektywny.

Retargeting

Służy do ponownego zaangażowania klientów, którzy opuścili stronę sklepu z różnych powodów. Platforma automatycznie nawiązuje kontakt z klientami, którzy porzucili koszyki zakupowe, oraz przekonuje ich do powrotu. W przypadku klientów, którzy wcześniej dokonali zakupów, również podejmuje działania mające na celu zachęcenie ich do kolejnych transakcji.
Ich połączenie pozwala na skuteczne zwiększanie sprzedaży na rynku e-commerce, przy wykorzystaniu automatyzacji i uczenia maszynowego. To właśnie Trustisto pomaga sklepom w osiągnięciu sprzedażowego sukcesu.
 

Zobacz również integrację Trustisto z innymi systemami:

Trustisto + Integracja z Marketplace

Trustisto + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Trustisto + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Trustisto + Integracja z Kurierami

Trustisto + Integracja z Płatnościami

Trustisto + Integracja z Hurtowniami