Jak dodać pole danych w zamówionych produktach?
-
Jak dodać pole danych w zamówionych produktach?
Pola danych pozwalają na umieszczenie dowolnych dodatkowych informacji na karcie produktu. Dzięki nim utworzysz uniwersalne opisy, oraz dowolne inne treści. Możesz też dodać pole danych, które pojawi się w edycji zamówienia w tabeli "Zamówione produkty" i będzie można podać w nim wartość osobno dla każdej zamówionej sztuki produktu. Takie pole może być użyte na przykład do zapisywania numerów seryjnych wysyłanych klientowi produktów.
W ustawieniach zamówień można włączyć uwzględnienie tych pól w wydrukach zamówień.
Jak dodać nowe pole danych i użyć go w zamówionych produktach?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.2. W zakładce Treści kliknij Pola danych.
3. Kliknij Dodaj pole.
4. Wpisz dowolną nazwę pola. Dodając pola, nadaj im takie nazwy, aby łatwo je odróżnić. Np. Opis dla sklepu, Opis dla Allegro.USTAWIENIA:Pole dostępne w produktach: Zaznacz, jeżeli nowe pole danych ma być dostępne w produktach.Pole dostępne w kategoriach: Zaznacz, jeżeli nowe pole danych ma być dostępne w kategoriach.Pole dostępne w zamówionych produktach: Zaznacz, jeżeli nowe pole danych ma być dostępne w zamówionych produktach.Rodzaj edytora: Wybierz czy pole ma posiadać edytor i jakiego rodzaju. Rozbudowany edytor pozwoli na stworzenie całego opisu oferty bezpośrednio w produkcie.
7. Kliknij ZAPISZ.
UWAGA!Pole danych, które chcesz wyświetlać w zamówionych produktach musi być ustawione na brak edytora. Takie pole jest zwykłym polem tekstowym i nie może zawierać żadnych dodatkowych elementów i styli jak na przykład pogrubienie, kolory czy linki.
Jak użyć istniejącego pola danych w zamówionych produktach?
Do wyświetlenia danych w zamówionych produktach możesz użyć także pola danych, które masz już utworzone.
UWAGA!Pole danych, które chcesz wyświetlać w zamówionych produktach musi być ustawione na brak edytora. Takie pole jest zwykłym polem tekstowym i nie może zawierać żadnych dodatkowych elementów i styli jak na przykład pogrubienie, kolory czy linki. Jeśli więc masz już pole, z którego korzystasz w produktach, zastanów się czy wyłączenie w nim edytora nie spowoduje problemów.
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.2. W zakładce Treści kliknij Pola danych.
3. Edytuj wybrane pole.
4. W polu Rodzaj edytora wybierz Brak.5. Oznacz po lewej, gdzie ma się wyświetlać to pole. Opcja Pole dostępne w zamówionych produktach musi być zaznaczona.
6. Kliknij ZAPISZ.
UWAGAJeśli podana jest wartość 0 dla Liczby sztuk, dodane pola się nie wyświetlą, aby pola się wyświetliły musi być podana liczba sztuk, czyli na przykład jeśli podasz liczbę 2 to wtedy wyświetlą się 2 pola (dla każdej sztuki jedno pole).
Gdzie włączyć uwzględnienie pól w wydrukach zamówień?
1. W zakładce Zamówienia kliknij Zamówienia.
3. Kliknij Ustawienia.
4. W sekcji Wydruk Zamówień, zaznacz opcję Wydruk z dodatkowymi informacjami o produkcie.
5. Kliknij Zapisz.
POWIĄZANE ARTYKUŁY:
Zobacz jak używać uniwersalnych opisów
Czym są uniwersalne opisy produktów? Do czego służą i jak ich używać?
Zobacz jak użyć uniwersalnych opisów na Allegro
Jak użyć uniwersalnego opisu produktu na Allegro?
Zobacz czym są zmienne
Czym są Zmienne i do czego służą?
Zobacz jak dodasz nowy produkt
Jak dodać nowy produkt?