Loader image

Jak działa korespondencja do zamówień? Moduł e-mail w zamówieniach.

  • Jak działa korespondencja do zamówień? Moduł e-mail w zamówieniach.
    Po prawidłowym skonfigurowaniu adresu e-mail w karcie Poczta będziemy mogli wyświetlać korespondencję bezpośrednio w karcie zamówienia.

    Korespondencja znajdująca się w zamówieniach pozwala na szybki wgląd w historię wiadomości e-mail wymienianych między sprzedawcą, a klientem, którego dotyczy zamówienie.

    Cała historia korespondencji dostępna jest w karcie zamówienia. Jeżeli klient złoży kolejne zamówienie, także w nim pokaże się wcześniejsza korespondencja z klientem. Dzięki temu mamy pełną historię korespondencji z klientem zawsze pod ręką i możemy zbudować z nim lepsze relacje, a co za tym idzie, zwiększyć jakość obsługi i sprzedaż.

    Korespondencja przychodząca oraz wychodząca pozwala na:
    • Wysyłanie maili do klienta bezpośrednio z karty zamówienia.
    • Odbieranie maili dotyczących zamówienia w karcie zamówienia.
    • Szybki kontakt z klientem bez potrzeby otwierania klienta poczty.
    • Wgląd w historię korespondencji z klientem do poprzednich zamówień, jeżeli kupił już coś wcześniej.

    Przykład korespondencji:


    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.