Loader image

Jak uruchomić integrację IdoSell z Sellasist?

  • Jak uruchomić integrację IdoSell z Sellasist?
    IdoSell to oprogramowanie dla sklepów internetowych, które umożliwia zarządzanie różnymi aspektami działalności e-commerce, takimi jak zarządzanie produktami, zamówieniami, płatnościami i wiele innych.

    Korzyści z integracji IdoSell z Sellasist:

    Integracja IdoSell z Sellasist oferuje szereg korzyści, takich jak:
    • Pobieranie zamówień
    • Pobieranie listów przewozowych
    • Pobieranie produktów i zdjęć
    • Mapowanie statusów zamówień
    • Mapowanie metod wysyłki
    • Mapowanie kategorii, w tym pobieranie drzewa kategorii i automatyczne mapowanie
    • Mapowanie producentów, w tym pobieranie listy producentów i automatyczne mapowanie
    • Synchronizacja statusów zamówień
    • Synchronizacja stanów magazynowych
    Język: integracja obsługuje jedną wersję językową sklepu.
          

    Jak zintegrować IdoSell z Sellasist?


    KROK 1: Wygenerowanie Klucza API w Sellassist

    Aby uruchomić integrację, musisz mieć wygenerowany klucz API Sellasist. Jeśli nie masz, musisz go najpierw wygenerować zgodnie z instrukcją⇨.
    Kiedy masz klucz API, możesz przystąpić do kolejnego kroku.



    KROK 2: Konfiguracja integracji z IdoSell na Sellassist

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym Sellasist.
    2. Włączenie Funkcji Eksperymentalnych: Integracja z innymi systemami sklepów dostępna jest jako funkcja eksperymentalna. Aby ją włączyć, przejdź do zakładki  Administracja ⇨ Funkcje eksperymentalne. Następnie znajdź funkcję Integracja z innymi systemami sklepów i kliknij przycisk Włącz.




    3. Z zakładki Integracje kliknij Sklepy.




    4. Kliknij Dodaj sklep.




    5. Ustaw Aktywność na Włączony i uzupełnij dane:



    Nazwa sklepu - wpisz dowolną nazwę.
    Adres sklepu - wpisz adres Twojego sklepu.
    Typ sklepu - wybierz Idosell.
    Login do API - wpisz Twój login do IdoSell. 
    Hasło/Klucz do API - wpisz hasło do IdoSell.




    11. Ustaw opcje synchronizacji i pobierania danych.



    Weryfikuj certyfikat SSL - powinna być zaznaczona. Zalecamy wyłączanie tylko w przypadku, kiedy nie można połączyć się z API.
    Synchronizacja stanów magazynowych - zaznacz, gdy stany magazynowe w sklepie mają być pobierane z Sellassist
    Uwzględnij stan magazynowy u dostawców - zaznacz, gdy stany magazynowe od dostawców mają być dodawane do eksportowanego stanu magazynowego 
    Synchronizacja cen - zaznacz, jeżeli ceny w sklepie mają być pobierane z Sellassist
    Synchronizacja statusów zamówień - zaznacz, gdy statusy zamówień w sklepie mają być pobierane z Sellassist 
    Pobieraj produkty- zaznacz, gdy produkty mają być pobierane ze sklepu do Sellassist
    Mapuj produkty według - wybierz z listy, w jaki sposób powiązane będą istniejące produkty w Sellassist z produktami w sklepie. Jeśli wybierzesz zawsze dodawaj jako nowe, to produkt ze sklepu zawsze jest importowany do Sellassist jako nowy produkt.
    Ogranicz pobierane zamówienia według daty - zaznacz, gdy nie chcesz pobierać zamówień powstałych przed wskazaną datą. Po zaznaczeniu pojawi się kolejne okno do wypełnienia:
    Synchronizuj zamówienia od - wybierz odpowiednią datę.  


    12. Kliknij przycisk Pobierz mapowania. Poczekaj na komunikat Pobrano mapowania i Kliknij Zapisz.



    13. Po zapisaniu zmian pojawią się mapowania.
    Mapowanie Danych: Skonfiguruj mapowanie danych między IdoSell a Sellasist. Zmapuj statusy, metody wysyłki, metody płatności, kategorie oraz producentów.

    MAPOWANIE STATUSÓW



    MAPOWANIE METOD WYSYŁKI



    MAPOWANIE METOD PŁATNOŚCI

    MAPOWANIE KATEGORII



    MAPOWANIE PRODUCENTÓW


    15. Kliknij Zapisz.



    Monitorowanie i Optymalizacja
    Po uruchomieniu integracji, monitoruj przepływ danych między systemami i dokonaj wszelkich potrzebnych optymalizacji.

    Wsparcie i Rozwój
    W razie problemów lub potrzeby dodatkowej pomocy, skontaktuj się z zespołem wsparcia Sellasist.

    Oceń tę informację:

    - +