Newsroom

Sellasist – co zyskasz przenosząc biznes na nowe oprogramowanie?

Sellasist – co zyskasz przenosząc biznes na nowe oprogramowanie?

W trakcie trwania spotkania online przedstawiliśmy korzyści z przeniesienia biznesu na oprogramowanie Sellasist. To doskonała alternatywa dla przedsiębiorców, którzy szukają rozwiązania bez prowizji dla swojego e-commerce, umożliwiającego zarządzanie sprzedażą w sposób bardziej opłacalny i wydajny. Sellasist oferuje kluczowe integracje z najpopularniejszymi sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi, zapewnia szybką synchronizację cen i stanów magazynowych pomiędzy różnymi kanałami, a także automatyzuje procesy zarządzania zamówieniami oraz zapasami magazynowymi. W artykule przeczytasz więcej informacji oraz obejrzysz nagranie z webinaru.

Jesteśmy do dyspozycji!

W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi możliwości naszego narzędzia zorganizowaliśmy spotkanie z online ze wszystkimi zainteresowanymi osobami, które chcą przejść na oprogramowanie Sellasist. Webinar był skierowany do przedsiębiorców poszukujących alternatywy i stablilnego systemu do prowdzenia swojej działalności online. Odpowiedzieliśmy na Wasze pytania oraz wątpliwości, związane z chęcią wypróbowania Sellasist jako integratora sprzedaży internetowej oraz bazy produktowej.

Plan spotkania obejmował:

  • Przedstawienie oprogramowania Sellasist i naszej oferty.
  • Korzyści wynikające z szeregu integracji w tym Allegro, eBay, EmpikPlace, ERLI.pl, OLX, Arena i in., hurtowniami, a także sklepami internetowymi.
  • Wykorzystanie automatyzacji w praktyce działania przedsiębiorstwa.
  • Rozszerzenie działalności o sklep Sellingo.
  • Odpowiedź na pytanie – jak zwiększyć wydajność i efektywność pracy dzięki Sellasist WMS? Wyjaśnienie w szczególności dwóch trybów zbierania i pakowania, pozwalających na płynną zmianę obecnego oprogramowania na Sellasist.
  • Plany na przyszłość związane z rozwojem oprogramowania.
  • Sesja Q&A ze specjalistą – Łukaszem Sadłowskim na temat przeniesienia Twojego biznesu do Sellasist.

Zobacz nagranie spotkania online!

Czym jest Sellasist?

Sellasist to internetowy integrator sprzedaży online, który pozwoli na zarządzanie bazą produktową i jej synchronizację podczas realizacji sprzedaży na wielu kanałach sprzedażowych. Możesz w prosty sposób skonfigurować szereg akcji masowych i automatycznych, w prosty sposób obsługując swoje sklepy internetowe i kanały sprzedaży. Wykorzystując automatyzację jesteś w stanie skonfigurować akcje w sposób, aby jak najmniej ręcznie wykonywać pracę przy komputerze. 

Sellasist zadba o integrację z płatnościami i kurierami, a także obsłuży dokumenty sprzedażowe – będziesz mógł prowadzić małą księgowość w ramach oprogramowania. Z racji tego, że przez Sellasist możesz wystawiać oferty sprzedażowe, będziesz mógł je także obsługiwać i tworzyć akcje automatyczne, aby zamknęły lub włączone ponownie bez Twojego udziału. Ponadto zintegrujesz Sellasist z wybranymi hurtowniami po to, aby produkty wraz z opisami przesyłały się w sposób automatyczny na Twoją stronę internetową.

Z przyjemnością będziesz zarządzać magazynem z wykorzystaniem Sellasist WMS – aplikacji mobilnej do obsługi magazynu. To z jej pomocą obsłużysz magazyn jedynie używając smartfonów na systemie Android. Nasze oprogramowanie działa na serwerach przeznaczonych do rozwiązań abonamentowych i tylko w ten sposób możesz skorzystać z naszego rozwiązania online. Każdy Sellasist ma swoje własne środowisko – klienci nie odczuwają tego, że jest więcej procesów na danym serwerze – gdy pojemność serwera się zapełnia, oferujemy kolejny. W razie potrzeby posiadamy dedykowane serwery dla klientów indywidualnych.

Zobacz cennik Sellasist

Automatyzacja procesów

Podczas webinaru przybliżyliśmy przykłady zastosowania automatyzacji Sellasist:

  • Jeśli cena na wybranym koncie Allegro zmieni się, to Sellasist automatycznie ustawi cenę o 5% tańszą w zintegrowanym sklepie internetowym.
  • Jeżeli stan magazynowy produktu wyniósł 0, Sellasist automatycznie zmieni czas realizacji na karcie produktu w sklepie internetowym na 7 dni.
  • Jeśli klient zakupił produkt, a nie dokonał płatności, Sellasist automatycznie wyśle użytkownikowi przypomnienie o dokonaniu płatności w wiadomości e-mail.
  • Jeśli klient zakupił produkt na Allegro i w ciągu 7 dni nie zapłacił za zamówienie, Sellasist wystąpi automatycznie o zwrot prowizji.

Obsługa sklepu internetowego

W Sellasist możesz zintegrować sklep Sellingo. Jako że jest to nasze autorskie oprogramowanie dla sklepów internetowych, po połączeniu Sellingo i Sellasist stają się w pełni kompatybilne. W Sellingo zarządzasz wtedy wyłącznie wyglądem sklepu. Baza produktowa zostaje po stronie Sellasist. Sklep internetowy Sellingo to:

  • Szablony graficzne dla każdej branży,
  • Atrakcyjny abonament,
  • Dwukierunkowa integracja z Allegro,
  • Pojemny serwer.

W Sellasist znajdziesz również integracje z innymi oprogramowaniami. Obecnie posiłkujemy się współpracą z E-MERGE, aby sprostać wszystkim Państwa wymaganiom. Szczegóły integracji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.

Obsługa marketplace w Sellasist

W Sellasist zintegrujesz szereg platform sprzedażowych! Wszystkie aktualne integracje znajdziesz na naszej stronie. Jeśli jesteś zainteresowany integracją, której nie ma obecnie w naszej bazie – koniecznie daj nam znać przez formularz kontaktowy.

Allegro w Sellasist

Dwukierunkowa najszybsza na rynku integracja z Allegro! Zastosuj automatyzację i komunikuj się z klientami dzięki Sellasist.

  • Masowe, automatyczne wystawianie wielowariantowych produktów z magazynu Sellasist na platformie Allegro.
  • Obsługa wielu kont Allegro jednocześnie i osobne zarządzanie ofertami.
  • Automatyczne synchronizacje danych.
  • Edytor blokowy do tworzenia predefiniowanych układów opisów i zdjęć.
  • Automatyczne zamykanie i wznawianie ofert według wybranych ustawień stanów magazynowych.
  • Kontrola kosztów na Allegro: automatyczne doliczanie prowizji i jej zwrot, zatrzymanie opłaty utrzymaniowej.
  • Autoresponder wiadomości i dyskusji Allegro.
  • Zniżki na Allegro z Sellasist!

Integracje z płatnościami i kurierami

Integracje z płatnościami w Sellasist są bardzo rozbudowane. Twoi klienci mogą płacić za pośrednictwem jednej spośród kilkudziesięciu włączonych przez Ciebie metod płatności. Masz możliwość włączenia płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności klienta na raty. Poza tym w Sellasist istnieje możliwość obsługi dokumentów sprzedażowych.

Możliwości Sellasist związane z obsługą dokumentów sprzedażowych:

  • Integracja z systemami ERP,
  • Wystawianie faktur,
  • Synchronizacja i przesyłanie danych,
  • Integracja z drukarkami fiskalnymi,
  • Automatyczne drukowanie dokumentów (Sellasist Cloud Print),
  • Prowadzenie statystyk sprzedażowych.

W Sellasist możesz obsłużyć logistycznie zamówienia integrując system z dostawcami. Twoi partnerzy logistyczni będą skutecznie pomagać Ci w utrzymaniu dobrych relacji z klientami, stąd nasze starania jako dostawców oprogramowania, abyś jako sprzedawca online miał szeroki wybór firm kurierskich.  

Integracje z hurtowniami i dropshipping

To od hurtowni i warunków współpracy z nią zależy, jakie dane asortymentowe zostaną pobrane do Sellasist. Skontaktuj się ze swoją wybraną hurtownią w celu weryfikacji, jakie dane hurtownia udostępnia w swojej integracji.

  • Wystawianie produktów z hurtowni na marketplace.
  • Synchronizacja stanów magazynowych.
  • Automatyczne wystawianie i zamykanie ofert Allegro.
  • Obsługa sklepów internetowych.
  • Przesyłanie zamówień do hurtowni.

Dzięki Sellasist możesz rozpocząć swoje działania sprzedażowe online w modelu logistycznym, jakim jest dropshipping. Jako dostawcy oprogramowania oferujemy:

  • Automatyczne dodawanie i aktualizowanie produktów,
  • Ustawienie marży od ceny sprzedaży,
  • Synchronizację stanów magazynowych oraz cen,
  • Łatwy dostęp do bazy produktowej hurtowni AB, Rekman i Incom oraz Sonia.

Zarządzanie magazynem z Sellasist WMS

Dzięki włączeniu trybów zbierania i pakowania Sellasist WMS stanowi narzędzie skutecznie optymalizujące pracę magazynu. Nie musisz implikować całego systemu, aby wykorzystać tryby aplikacji najbardziej optymalizujące procesy magazynowe! Zarówno wybrane tryby, jak i pełna aplikacja do obsługi magazynu i zamówień może być obsługiwana za pomocą komputera oraz skanera, kolektora, a nawet smartfona!

Zrealizuj zamówienia 3 x szybciej!

  • Możliwość sortowania zbierania zamówień po przyjeździe kuriera.
  • Elastyczna konfiguracja aplikacji ze względu na specyfikę w branży.
  • Obsługa w wielu trybach zbierania.
  • Obsługa produktów z kodami lub bez kodów kreskowych.
  • Alerty magazynowe, przy małej liczbie produktów na półkach oraz przy zbliżaniu się dat.
  • Obsługa według zasad FEFO oraz FIFO.
  • Obsługa ceny zakupu – ze wskazaniem jak zarabiamy na produkcie.
  • Zapakuj na prezent z Allegro.
  • Obsługa numerów seryjnych.

Przykład automatyzacji w Sellasist WMS

Dzięki spotkaniu z Wami mieliśmy okazję przybliżyć temat Sellasist WMS i działania tej aplikacji w teorii. Dzięki naszym rozwiązaniom jesteśmy w stanie dopasować działanie aplikacji do każdego rodzaju magazynu – przekonaj się o tym osobiście. Zapraszamy na spotkanie na żywo lub online – z chęcią pokażemy jak Sellasist WMS działa w praktyce. Umów się teraz!

  • Zamówienie ze zintegrowanego w Sellasist sklepu pojawia się w Panelu Administracyjnym ze statusem NOWE.
  • Po opłaceniu zamówienia przez klienta status zmienia się automatycznie na W REALIZACJI i zostaje automatycznie wygenerowany dokument sprzedażowy.
  • Zamówienie pojawia się automatycznie w aplikacji Sellasist WMS dla Zbieracza, który kompletuje kolejno produkty, skanując ich kody kreskowe.
  • Po skompletowaniu zamówienia przez Zbieracza status zamówienia automatycznie zmienia się na SPAKOWANE.

Plany na rozwój oprogramowania

To, co wyróżnia ten okres w działalności naszej firmy, to mobilizacja kadry oraz przygotowanie techniczne oprogramowania na większą liczbę klientów, aby jak najlepiej jakościowo przenosić systemy na nasze oprogramowanie. Pracujemy nad optymalizacją i ulepszamy nasze oprogramowanie. Posiadamy API, które ciągle rozwijamy. Słuchamy naszych Klientów i kierujemy się priorytetami, jeśli chodzi o planowane integracje.

Szkolenia Resellerów – współpracuj z nami!

  • Napisz do nas, gdy chcesz się dowiedzieć jak zacząć pracę!
  • Wyszkolimy Cię i przygotujemy do pracy z klientem.
  • Dostaniesz od nas pełne wsparcie.
3.4/5 - (5 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *