Loader image

Jak uruchomić integrację Sellasist z PayU (Rest API CHECKOUT)?

  • Jak uruchomić integrację Sellasist z PayU (Rest API CHECKOUT)?
    Integracja z PayU pozwoli ci korzystać z tej metody płatności w Twoim sklepie. Dzięki niej Twoi klienci będą mogli szybko i łatwo płacić za zakupy.

    Jak mogę uruchomić integrację z PayU?

    Przed zintegrowaniem sklepu z PayU zapoznaj się ze stroną serwisu ⇨



    Aby rozpocząć współpracę z serwisem PayU, wypełnij i wyślij formularz rejestracyjny ⇨

    Umowa generowana jest online. Po zaakceptowaniu umowy otrzymasz na swój adres email dane umożliwiające zalogowanie się do panelu zarządzania transakcjami.

    Skonfiguruj Twoje konto według własnych potrzeb.

    Zobacz, jakie warianty współpracy możesz wybrać.

    Dodawanie sklepu w PayU

    Jeśli jeszcze nie masz dodanego sklepu w PayU, dodaj go. Jeśli masz, pomiń ten krok.

    1. Zaloguj się na swoje konto PayU.
    2. Przejdź do Moje sklepy.
    3. Kliknij Dodaj sklep.


    4. Wypełnij pola i Kliknij Dalej:

    Adres strony - Wybierz "Inny adres" I wpisz adres sklepu. Jeśli Twój sklep ma zainstalowany certyfikat SSL zmień z http:// na https://
    Usługi, z których chcesz korzystać - Wybierz sposób, w jaki klienci będą płacić za produkty w Twoim sklepie.
    Nazwa sklepu - Nazwa Twojego sklepu. Nazwa będzie widoczna na wydruku przelewu.
    Opis - Opis sklepu. Max 500 znaków.
    Rezerwa na zwroty - Suma, jaka będzie dostępna na zwroty płatności do klientów.
    Waluta - Waluta, w jakiej przyjmujesz płatności.


    5. W tym kroku dodajesz punkt płatności. Wypełnij pola i kliknij Dodaj sklep.

    Typ punktu płatności - Wybierz REST API (Checkout).
    Nazwa punktu płatności - Dowolna nazwa.
    Kodowanie danych - Wybierz UTF-8


    6. Skopiuj dane i kliknij Zakończ. Będą ci one potrzebne podczas integracji PayU w Twoim sklepie.



    Jak dodać punkt płatności?

    Jeśli masz już dodany sklep w PayU i chcesz dodać punkt płatności:

    1. Zaloguj się na swoje konto PayU.
    2. Przejdź do Moje sklepy.
    3. Kliknij nazwę sklepu.
    4. Przejdź do zakładki Punkty płatności i kliknij Dodaj punkt płatności - REST API (Checkout)..



    5. Wypełnij pola i kliknij Dodaj.

    Typ punktu płatności - Wybierz REST API (Checkout)..
    Nazwa punktu płatności - Dowolna nazwa.
    Kodowanie danych - Wybierz UTF-8


    6. Skopiuj dane. Będą ci one potrzebne podczas integracji PayU w Twoim sklepie.


    Integracja z Sellasist/Sellingo

    Po założenia konta w PayU i skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem lub Sellasist:

    1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego.
    2. W zakładce Integracje kliknij Płatności.



    3. Aby uruchomić integrację wystarczy, że uzupełnisz pola o dane wymagane do integracji - ID oraz odpowiednie kody skopiowane wcześniej z PayU.



    4.
    Po uzupełnieniu powyższych danych sprawdź je, a następnie ZAPISZ zmiany.

    Po zapisaniu zmian możesz wrócić do tabelki płatności w Administracja Płatności, aby następnie włączyć i edytować informację dotyczącą płatności.


    Aby płatność PayU była widoczna w koszyku, musisz dodać metodę płatności i przypisać do niej integrację PayU (Rest API CHECKOUT). Metodę płatności musisz następnie przypisać do metody wysyłki, a tą z kolei do szablonu wysyłki.

    Zobacz jak skonfigurujesz płatności

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.