Loader image

Jak utworzyć zdefiniowany szablon wiadomości do zamówienia?

  • Jak utworzyć zdefiniowany szablon wiadomości do zamówienia?
    W edycji zamówienia (Zamówienia ⇨ Zamówienia ⇨ edycja wybranego zamówienia) masz możliwość wysyłki wiadomości e-mail do klienta. 




    Możesz tu wybrać zdefiniowany szablon: 





    Jak utworzyć taki szablon? 

    1. Z menu wybierz Administracja ⇨ Powiadomienia.

    2. Kliknij Dodaj powiadomienie




    3. Wybierz Typ powiadomienia: Zamówienie - wiadomość do klienta

     


    4. Uzupełnij tytuł i treść wiadomości. 

    Zmienne, które możesz użyć: 
    {id} - id zamówienia
    {email} - adres e-mail kupującego




    5. Możesz również dodać Plik do 20 MB. Dozwolony format to: PDF, JPG, JPEG, PNG. 





    6. Kliknij Zapisz.



    Po zapisaniu możemy w edycji zamówienia wybrać odpowiedni szablon: 




    POWIĄZANE ARTYKUŁY: 

    Oceń tę informację:

    - +