Wysyłaj zamówienia szybciej
Poznaj Asystenta Pakowania od Sellasist – innowacyjne narzędzie, które dostępne jest dla wszystkich użytkowników w ramach abonamentu. To wyjątkowe rozwiązanie zostało stworzone z myślą o usprawnieniu procesów magazynowych w e-commerce, bez konieczności wdrażania systemu WMS. Dzięki Asystentowi Pakowania organizacja pracy staje się prostsza, szybsza i bardziej wydajna.
Jakie funkcje daje Ci Asystent Pakowania
Asystent Pakowania to przede wszystkim oszczędność czasu, bo dzięki możliwościom zautomatyzowania wydruków, powiadomień, a także następujących zmian w statusach, zapewnia płynność procesu pakowania bez zbędnego klikania.
Moduł umożliwia pakowanie bezpośrednio z listy w panelu, omijając konieczność wchodzenia w każde zamówienie.
Odczuwalną wygodę daje automatyczne przejście do kolejnego zamówienia, gdy kończymy pakować poprzednie, a także możliwość obsługi całego procesu dzięki skanowaniu kodów kreskowych.
Widok Asystenta Pakowania możemy zmodyfikować do własnych potrzeb, dodając przyciski automatycznych zdarzeń, czy uwidaczniając komentarze od kupujących.
Kolejna przydatna funkcja modułu, to dzielenie zamówień na jednoelementowe i wieloelementowe, a także możliwość ukrywania zamówień już spakowanych.
Dzięki opcji nagrywania przebiegu pakowania, możemy w łatwy sposób weryfikować reklamacje od klientów, a my zyskujemy większą kontrolę na całym procesem.
Pakowanie z Asystentem pozwala na lepsze zarządzanie czasem potrzebnym na realizowanie zamówień i ułatwia też szybsze wychwytywanie zaistniałych błędów czy braków, co nieodzownie przekłada się na komfort pracy i satysfakcję klientów!
Automatyczne generowanie listów przewozowych i dokumentów
Skanowanie kodów kreskowych
Szeroka personalizacja interfejsu
Automatyczne przejście do kolejnego zamówienia
Opcja rozdzielenia zamówień na jednoelementowe i wieloelementowe
Statystyki i możliwość monitorowania procesu pakowania
Organizacja mobilnego stanowiska pakowania
Aktywatory szablonów nadania z gabarytami
Nagrywanie procesu pakowania
Nie wiesz, jak zacząć korzystać z nowego udogodnienia w swoim panelu Sellasist? Na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie techniczne.
Automatyzacja i optymalizacja procesu zamówień
Asystent Pakowania automatyzuje kluczowe etapy obsługi zamówień.
Funkcje takie jak generowanie dokumentów sprzedażowych i listów przewozowych przyspieszają proces realizacji zamówień, minimalizując ryzyko błędów.
Narzędzie pozwala także na personalizację interfejsu, co umożliwia dostosowanie widoku panelu do indywidualnych potrzeb, poprawiając efektywność pracy zespołu magazynowego.
Mobilność – wygoda i elastyczność w magazynie
Mobilność to kolejny atut Asystenta Pakowania.
Dzięki możliwości organizacji mobilnych stanowisk, takich jak wózki zintegrowane z drukarkami i skanerami, proces zbierania oraz pakowania zamówień staje się niezwykle wygodny i płynny. To idealne rozwiązanie dla dynamicznych magazynów, które stawiają na szybkość i elastyczność.
Lepsze planowanie
Dzięki funkcji ustawiania godzin odbioru dla kurierów, pracownicy mogą lepiej planować swoją pracę, a analiza danych historycznych, takich jak liczba zamówień z poprzednich tygodni, pomaga w rozplanowaniu pracy na magazynie.
Zaawansowane statystyki i monitoring
Asystent Pakowania oferuje zaawansowane narzędzia do statystyk i monitorowania, które pozwalają na efektywne zarządzanie procesami magazynowymi. System wyświetla bieżącą liczbę zamówień do realizacji oraz monitoruje wydajność pracowników, umożliwiając śledzenie statystyk zbierania i pakowania.
Automatyzacja w połączeniu z Asystentem Pakowania to mniejsza ilość błędów i szybsza realizacja zamówień!
Kompletacja zamówień
Oznaczenie braków
Spakowanie zamówień
Wydruk listów przewozowych
Wydruk paragonów
Wysyłka dokumentów do klientów
Wysłanie linków do śledzenia paczek
Zmiana statusów
Pełen pakiet korzyści Asystenta Pakowania
Automatyczna zmiana statusów
Szybsza realizacja zamówień
Przypisywanie kodów kreskowych do zamówień
Redukcja błędów w pakowaniu
Automatyczne drukowanie dokumentów
Personalizacja interfejsu użytkownika
Automatyczna wysyłka powiadomień e-mail i dokumentów
Wybór gabarytów paczek
Monitorowanie wydajności pracowników
Zaawansowane statystyki realizacji zamówień
Mobilne stanowiska do pakowania
Zapisywanie nagrania pakowania w zamówieniu
Ustawienie godziny granicznej dla różnych kurierów
Oznaczanie braków w zamówieniach
Mniejsza liczba zwrotów
Zwiększenie zaufania klientów
Sellasist Cloud Print
Odkryj darmową aplikację umożliwiającą przesyłanie danych w chmurze i bezprzewodowe drukowanie dokumentów. Dzięki Sellasist Cloud Print możesz z łatwością połączyć swoją drukarkę domową lub firmową z systemem Sellasist. Wystarczy wygenerować klucz API i skonfigurować aplikację, aby zacząć drukować! To rozwiązanie pozwala błyskawicznie wydrukować listy przewozowe, faktury oraz paragony fiskalne. Proces zajmuje tylko kilka sekund, a w trybie pakowania dokumenty przypisane do zamówienia drukują się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z listy.
Rejestrowanie procesu pakowania
Dzięki funkcji nagrywania każdy etap przygotowania przesyłki może być zarejestrowany. Nagrania przypisane do zamówień pozwalają w razie potrzeby zweryfikować, czy wszystkie produkty zostały poprawnie zapakowane. Taka transparentność nie tylko zwiększa zaufanie klientów, ale również umożliwia szybkie wyjaśnienie ewentualnych niejasności i skuteczne rozwiązywanie reklamacji.