Integracja z Otto.de

Otto.de, oferuje szeroki wybór produktów, w których skład wchodzi zarówno asortyment dekoracyjny, jak i elektroniczny. Otto to jedna z czołowych platform e-commerce na niemieckim rynku, która dysponuje również własnymi sklepami stacjonarnymi. 
 
Integracja z Otto jest obecnie dostępna w wersji beta.  Możliwe jest pobieranie zamówień wraz z synchronizacją stanów magazynowych, co usprawnia procesy związe z obsługą zamówień i dostaw. W Sellasist zautomatyzujesz proces obsługi zamówień, pochodzących z różnych kanałów sprzedaży, w tym także z Otto. Możliwy jest również import ofert z platformy Otto wraz z ich powiązaniem z asortymentem w Sellasist.
 
W drugim etapie wdrożenia pojawi się możliwość wystawiania ofert z poziomu Sellasist wraz z automatyzacją tego procesu. 
 
 

Główne funkcje integracji Otto z Sellasist

 

Synchronizacja stanów magazynowych (analiza i raport)

 

Automatyzacje w oparciu o źródło zamówienia

 

Ręczne mapowanie ofert na karcie produktu/zamówienia

 

Analiza konta po połączeniu

 

Mapowanie dostaw, płatności i statusów

 

Import i powiązywanie ofert

 

Pobieranie zamówień

 

Jak Sellasist pomoże Ci w zarządzaniu sprzedażą na Otto?

 

Elastyczna synchronizacja

Nasza integracja wyróżnia się elastycznym zarządzaniem synchronizacją. Umożliwiamy aktualizację cen, stanów magazynowych, cenników dostaw oraz opisów ofert. Unikalną cechą jest możliwość kontrolowania każdego aspektu synchronizacji oddzielnie, dając użytkownikom pełną swobodę w zarządzaniu swoją ofertą.

Automatyzacja procesów

Integracja wspiera automatyzację kluczowych procesów poprzez inteligentne akcje automatyczne, bazujące na źródle zamówienia. Ta funkcjonalność znacząco przyspiesza i upraszcza obsługę sprzedaży. Pozwól Sellasist zautomatyzować wysyłkę powiadomień, wystawianie faktur czy generowanie listów przewozowych, a sam skup się na strategicznych aspektach Twojego biznesu.

Efektywne zarządzanie produktami

System oferuje przejrzysty podgląd niepowiązanych produktów oraz umożliwia ich ręczne powiązanie bezpośrednio z poziomu karty zamówienia lub produktu. Dodatkowo zapewniamy możliwość ręcznego zarządzania stanami magazynowymi i cenami dla każdego konta, co przekłada się na pełną kontrolę nad ofertą w obu systemach.

Inteligentna analiza konta

Nasza integracja rozpoczyna się od inteligentnej analizy konta klienta. Po wprowadzeniu danych system automatycznie identyfikuje wykorzystywane metody wysyłek i płatności, co pozwala na precyzyjne dostosowanie usługi do indywidualnych potrzeb każdego sprzedawcy.

Szczegółowe raportowanie

Zapewniamy pełną kontrolę nad procesem integracji poprzez szczegółowe raporty z synchronizacji, importów ofert i produktów. Użytkownicy mogą łatwo filtrować oferty według nazwy, identyfikatora czy statusu, co gwarantuje szybki dostęp do kluczowych informacji i ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych.

Zaawansowane mapowanie i import

Oferujemy zaawansowane mapowanie dostaw, płatności i statusów zamówień, co znacząco ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży. System umożliwia także płynne pobieranie i importowanie produktów oraz ofert, automatycznie tworząc powiązania między platformami Sellasist i Otto.de.

Kompleksowe monitorowanie

Bezpieczeństwo i transparentność stanowią fundament naszej integracji. Każda operacja i czynność są skrupulatnie rejestrowane w logach, umożliwiając pełne monitorowanie działań systemu i zapewniając spokój ducha naszym klientom.

Zarządzanie wielokanałową sprzedażą w Sellasist

Z jednego miejsca obsłużysz Allegro, EmpikPlace, OLX, Arena.pl oraz dowolną liczbę sklepów internetowych. Nie musisz logować się do każdej platformy osobno, wystarczy Ci panel Sellasist, aby masowo zarządzać ofertami we wszystkich kanałach sprzedaży! W Sellasist automatycznie wystawisz dokumenty handlowe do zamówień, nadasz listy przewozowe, zamówisz kuriera i poinformujesz klientów o statusie realizacji zamówień!

Dostęp do kilkuset integracji

W ramach jednego systemu znajdziesz wszystkie niezbędne integracje potrzebne do prowadzenia sprzedaży!

  • Kurierzy
  • Płatności
  • Marketplace
  • Sklepy internetowe
  • Hurtownie
  • Systemy magazynowo-księgowe

Aplikacja do zbierania i pakowania zamówień

Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

W kolejnym etapie!

Cały czas rozwijamy nasze oprogramowanie, więc wciąż pracujemy nad wdrożeniem dodatkowych funkcji w integracji z Otto dla Ciebie.

Obecnie pracujemy nad przesyłaniem dokumentów sprzedaży i listów przewozowych, oraz aktualizacją statusów zamówień. W kolejnym etapie planujemy umożliwić wystawianie ofert z Sellasist bezpośrednio na nowym marketplace.

Zobacz również integrację Otto.de z innymi systemami:

Otto.de + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Otto.de + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Otto.de + Integracja z Kurierami

Otto.de + Integracja z Płatnościami

Otto.de + Integracja z Hurtowniami

Otto.de + Pozostałe Integracje