Platforma do zarządzania wielokanałową sprzedażą

Sellasist to narzędzie do kompleksowej obsługi sprzedaży internetowej. Platforma umożliwia zarządzanie produktami, ofertami i realizację zamówień w jednym miejscu, bez potrzeby logowania się do Allegro, sklepów internetowych i innych systemów e-commerce.

Dostęp do kilkuset bezpłatnych integracji

Szybka i bezomyłkowa realizacja zamówień

Funkcje automatyczne usprawniające pracę

Dla kogo jest Sellasist?

Sellasist to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią swój czas i zasoby. Platforma powstała w 2014 roku i od tego czasu jest ciągle rozwijana, w oparciu o potrzeby naszych klientów. Oprogramowanie zawiera gotowe integracje oraz szereg narzędzi usprawniających sprzedaż. Na zlecenie klienta tworzymy i projektujemy dopasowane moduły, które bezkonfliktowo wprowadzamy do platformy.
Dla początkujących przedsiębiorców, którzy zakładają swój pierwszy biznes w sieci.
Dla sprzedawców internetowych działających na platformach handlowych.
Dla doświadczonych firm, które szukają oprogramowania dopasowanego do ich potrzeb.

Co zyskasz dzięki Sellasist?

Platforma do zarządzania wielokanałową sprzedażą umożliwia znaczną oszczędność czasu. Po skonfigurowaniu kont Allegro, eBay, czy dostępów do sklepów internetowych na Woocommerce, PrestaShop itd., wszystkie zamówienia zrealizujesz przez Sellasist w ten sam sposób. Dzięki automatyzacji maksymalnie przyspieszysz proces obsługi ofert czy zarządzania sprzedażą. Możesz automatycznie pobierać nowe produkty z hurtowni i masowo wystawiać je w swoich kanałach sprzedaży!

Mniej pomyłek

Szybszą obsługę

Oszczędność środków

Większą wydajność

Jak działa Sellasist?

W Sellasist znajdziesz takie funkcje jak:

  • Szybki import i eksport produktów.
  • Proste zarządzanie kategoriami, wariantami i parametrami.
  • Masową zmianę cen.
  • Automatyczne doliczanie prowizji do ofert Allegro.
  • Automatyczne doliczanie marży do produktów pobranych z hurtowni.
  • Zarządzanie wiadomościami i opiniami. 
  • Autoresponder Allegro.
  • Automatyzacje statusów i powiadomień. 
  • Integrację z programami księgowymi oraz drukarkami fiskalnymi. 
  • Generowanie raportów i statystyk.

Co nas wyróżnia?

Szybka synchronizacja danych

W Sellasist nie płacisz za błyskawiczną synchronizację pomiędzy kanałami sprzedaży a integratorem.

Aplikacja do magazynu i zamówień

Dzięki naszej aplikacji, za pomocą smartfona zrealizujesz wszystkie zamówienia przynajmniej 3x szybciej niż do tej pory!

Usługa Sellasist pod klucz

Wdrożymy wszystkie integracje i skonfigurujemy Sellasist dla Ciebie! Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Jak założyć Sellasist?

Sellasist założysz w kilka minut – wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny na naszej stronie. Możesz skorzystać z pakietu darmowego lub przetestować platformę przez 30 dni za darmo w abonamencie elastycznym. Abonament w Sellasist jest obliczany na podstawie liczby aktywnych ofert i zrealizowanych zamówień. 

Od czego zacząć pracę z Sellasist?

Po utworzeniu Sellasist najlepiej zacząć, od konfiguracji metod dostaw. Następnie zaimportuj produkty i dodaj konta sprzedażowe platform, na których sprzedajesz. Jeśli chcesz korzystać z naszej aplikacji do zarządzania magazynem i zamówieniami warto na początku stworzyć wirtualny magazyn, czyli nazwać regały, półki i wydrukować kody kreskowe. We wszystkim Ci pomożemy! Wystarczy, że do nas napiszesz.

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Nasza firma na pewnym etapie rozwoju potrzebowała wsparcia z zakresu obsługi zamówień. Zależało nam na wprowadzeniu automatyzacji oraz kontroli przebiegu realizacji zamówień. Te oraz inne udogodnienia zyskaliśmy dzięki współpracy z Sellasist WMS. Dziś jest to istotny element działania naszej firmy.

Krzysztof Sawicki

Toyshop.pl