Integracja z Comarch ERP Optima

Integracja z programem Comarch ERP Optima dostarczana jest przez firmę zewnętrzną e-merge. Integrator e-merge zajmuje się kompleksowym wdrożeniem oraz obsługą wybranego programu ERP. Program należy zakupić przez stronę www.e-merge.pl.

Integracje budowane są ściśle pod wymagania danego projektu. Gwarantuje to ich stabilność i jakość.

  • Możliwość rozbudowania zakresu funkcjonalności oraz dopasowania poszczególnych synchronizacji pod potrzeby firmy.
  • Bezpłatny audyt przedwdrożeniowy.
  • Dostępne wsparcie posprzedażowe. 

 Zobacz, jak uruchomić integrację.

Funkcje integracji Comarch ERP Optima w Sellasist

Główne funkcjonalności programu to synchronizacje:

Towarów i wariantów towarów

Opis, kategoria, cena, stawka VAT, kod, EAN, nazwa, waga, pola dodatkowe, dodatkowe znaczniki, zdjęcia i inne.

Stanów magazynowych

Obsługa wielu magazynów, harmonogram lub po każdej zmianie w bazie, stany dostępności, stany magazynu, rezerwacje, zewnętrzne stany magazynowe, dokumenty od dostawców.

Zamówień

ID, numer, pochodzenie, różne modele zapisu kontrahenta, adresy wysyłki, pola dodatkowe, waluty, stawki VAT, przesunięcia magazynowe w locie, opisy, zmiany statusów, płatności, rozbijanie zamówień na wiele magazynów, mapowanie kosztów i rodzajów przesyłki i inne.

Dokumentów handlowych

Możliwość auto realizacji zamówień na podstawie zmiany statusu, tworzenie MM oraz innych dokumentów, FV, paragony, przesyłanie pdf do Sellasist i inne.
Istnieje możliwość przygotowania indywidualnych synchronizacji wybranych parametrów lub dokumentów.

Zobacz również integrację Comarch ERP Optima z innymi systemami:

Comarch ERP Optima + Integracja z Marketplace

Comarch ERP Optima + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Comarch ERP Optima + Integracja z Kurierami

Comarch ERP Optima + Integracja z Płatnościami

Comarch ERP Optima + Integracja z Hurtowniami

Comarch ERP Optima + Pozostałe Integracje