Integracja z Fakturownia

Fakturownia to prosty i wygodny program do wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentami finansowymi. Dzięki Fakturowni przedsiębiorcy mogą szybko tworzyć faktury, monitorować płatności, zarządzać klientami i produktami. To narzędzie usprawnia procesy księgowe i pomaga w prowadzeniu biznesu. 

Integracja Sellasist z Fakturownią pozwala na automatyczne przesyłanie wystawionych przez Sellasist faktur do Fakturowni w celu zaksięgowania ich i lepszego zarządzania obiegiem płatności. Oznacza to, że jeśli wszystkie dane w zamówieniu są poprawne, faktura po wystawieniu powinna znaleźć się w programie Fakturownia. Co więcej, system automatycznie ponowi wysyłkę dokumentów, jeśli pierwsza próba się nie powiodła.

Jak uruchomić integrację z Fakturownią?

Poznaj korzyści nowego modułu dokumentów w Sellasist

Zintegruj Fakturownie z Sellasist

 

Główne funkcje integracji Fakturowni z Sellasist


Generowanie faktur


Automatyczne przesyłanie faktur


Szybka rejestracja faktur


Księgowanie online


Zarządzanie fakturami


Monitoring finansów


Co zyskujesz dzięki integracji Sellasist z Fakturownią?

Integracja umożliwia obsługę wszystkich typów dokumentów, również magazynowych oraz rozliczonych w systemie OSS, usprawnione zostało mapowanie produktów, a także mapowania serii do działu Fakturowni, dzięki czemu możesz przypisać dokumenty do odpowiednich działów bezpośrednio podczas eksportu.