Integracja InspigoFiscal z Dotpay

InspigoFiscal - integracja z Sellasist
+
DotPay

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z InspigoFiscal oraz podłączenie płatności Dotpay jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi zautomatyzujesz obsługę płatności i realizację zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Włącz szybkie płatności Dotpay w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności Dotpay zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności Dotpay jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z Dotpay przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności Dotpay z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez Dotpay.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności Dotpay z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela Dotpay.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności Dotpay z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności Dotpay wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora Dotpay. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

Zobacz również integrację InspigoFiscal z innymi systemami:

InspigoFiscal + Integracja z Marketplace

InspigoFiscal + Integracja ze Sklepami Internetowymi

InspigoFiscal + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

InspigoFiscal + Integracja z Kurierami

InspigoFiscal + Integracja z Płatnościami

InspigoFiscal + Integracja z Hurtowniami