Integracja Paczkomaty InPost z Subiekt NEXO Pro

+
Integracja z Subiekt NEXO
Dzięki integracji programu Subiekt NEXO Pro z przewoźnikiem Paczkomaty InPost możesz zautomatyzować proces wysyłki zamówienia. Skonfigurowanie integracji Paczkomaty InPost z programem magazynowo-księgowym Subiekt NEXO Pro w Sellasist pozwoli Ci na automatyczny transport danych klientów w celu wygenerowania listu przewozowego. Dzięki temu oszczędzisz czas, który wcześniej traciłeś na wpisywaniu poszczególnych danych ręcznie. Sellasist posiada wszystkie niezbędne narzędzia do szybkiej obsługi wysyłek, które zapewnią odpowiednią płynność i sprawne realizowania zamówień.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Paczkomaty InPost oraz Subiekt NEXO Pro z Sellasist?

  • Zautomatyzowanie procesu przekazywania zamówień z Subiekt NEXO Pro do Sellasist.
  • Synchronizacja zmian statusu zamówienia pomiędzy programem Subiekt NEXO Pro, Sellasist a przewoźnikiem.
  • Przekazanie danych zamawiającego z Subiekt NEXO Pro do dostawcy Paczkomaty InPost.
  • Automatyczne wygenerowanie listu przewozowego do zamówienia z Subiekt NEXO Pro dla Paczkomaty InPost.
  • Powiadomienie e-mailowe oraz smsowe o statusie zamówienia, wysyłane do klienta.
  • Automatyczny wydruk faktury oraz przesłanie jej przez e-mail.
  • Automatyczne wysłanie linku do śledzenia paczki w Paczkomaty InPost.
  • Automatyczne generowanie dokumentów handlowych wystawionych w Sellasist lub Subiekt NEXO Pro.
  • Realizacja szybkiej wysyłki zamówienia do adresata.

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Paczkomaty InPost oraz podłączenie Subiekt NEXO Pro jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Integracja Sellasist z Paczkomaty InPost

Integracje systemów kurierskich są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży internetowej i do obsługi Subiekt NEXO Pro. Podłączenie konta Paczkomaty InPost do menadżera Sellasist da Ci możliwość pełnego wykorzystywania API kuriera. Dzięki Sellasist w znaczący sposób oszczędzisz czas i pieniądze. Menadżer sprzedaży posiada pełną automatyzację z przewoźnikiem Paczkomaty InPost, która pozwoli Ci na szybkie zarządzanie wysyłkami i powiadomieniami do klientów, nadawanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera po odbiór przesyłek.

Tryb zbierania i pakowania zamówień

Nadawaj szybko przesyłki bez Twojego udziału! Aplikacja WMS pozwoli Ci na bezbłędną i w pełni automatyczną realizację zamówień. Wystarczy, że w trybie pakowania zeskanujesz kod produktu, a Sellasist automatycznie wydrukuje etykietę adresową. Czynność ta spowoduje automatyczne wysłanie powiadomienia z listem przewozowym do klienta. Nieważne, czy zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego, czy z marketplace, użytkownik zostanie poinformowany o statusie swojej przesyłki.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Subiekt NEXO Pro. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Subiekt NEXO Pro do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Subiekt NEXO Pro umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Subiekt NEXO Pro z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Subiekt NEXO Pro

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Subiekt NEXO Pro.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Subiekt NEXO Pro z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Subiekt NEXO Pro. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Subiekt NEXO Pro, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Subiekt NEXO Pro do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Subiekt NEXO Pro.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Subiekt NEXO Pro pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Subiekt NEXO Pro. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Subiekt NEXO Pro. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Subiekt NEXO Pro i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Subiekt NEXO Pro po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Subiekt NEXO Pro mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Subiekt NEXO Pro. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Subiekt NEXO Pro z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Subiekt NEXO Pro w Sellasist.

integracja z paczkomatami inpost

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At dolor eget nibh arcu, malesuada aliquet. Sit non, at nec, morbi eget. Et varius quis sit proin dolor turpis duis sed quisque. Egestas quis est adipiscing cras lobortis dignissim morbi mauris mauris. Odio dignissim proin habitasse tristique nec.

Zobacz również integrację Paczkomaty InPost z innymi systemami:

Paczkomaty InPost + Integracja z Marketplace

Paczkomaty InPost + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Paczkomaty InPost + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Paczkomaty InPost + Integracja z Płatnościami

Paczkomaty InPost + Integracja z Hurtowniami

Paczkomaty InPost + Pozostałe Integracje