Integracja Paczkomaty InPost z Fondy

+
Fondy

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Fondy oraz Paczkomaty InPost jest bardzo prosta. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Integracja Sellasist z Paczkomaty InPost

Integracje systemów kurierskich są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży internetowej i do obsługi Fondy. Podłączenie konta Paczkomaty InPost do menadżera Sellasist da Ci możliwość pełnego wykorzystywania API kuriera. Dzięki Sellasist w znaczący sposób oszczędzisz czas i pieniądze. Menadżer sprzedaży posiada pełną automatyzację z przewoźnikiem Paczkomaty InPost, która pozwoli Ci na szybkie zarządzanie wysyłkami i powiadomieniami do klientów, nadawanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera po odbiór przesyłek.

Tryb zbierania i pakowania zamówień

Nadawaj szybko przesyłki bez Twojego udziału! Aplikacja WMS pozwoli Ci na bezbłędną i w pełni automatyczną realizację zamówień. Wystarczy, że w trybie pakowania zeskanujesz kod produktu, a Sellasist automatycznie wydrukuje etykietę adresową. Czynność ta spowoduje automatyczne wysłanie powiadomienia z listem przewozowym do klienta. Nieważne, czy zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego, czy z marketplace, użytkownik zostanie poinformowany o statusie swojej przesyłki.

Włącz szybkie płatności Fondy w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności Fondy zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności Fondy jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z Fondy przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności Fondy z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez Fondy.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności Fondy z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela Fondy.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności Fondy z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności Fondy wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora Fondy. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

integracja z paczkomatami inpost

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At dolor eget nibh arcu, malesuada aliquet. Sit non, at nec, morbi eget. Et varius quis sit proin dolor turpis duis sed quisque. Egestas quis est adipiscing cras lobortis dignissim morbi mauris mauris. Odio dignissim proin habitasse tristique nec.

Zobacz również integrację Paczkomaty InPost z innymi systemami:

Paczkomaty InPost + Integracja z Marketplace

Paczkomaty InPost + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Paczkomaty InPost + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Paczkomaty InPost + Integracja z Płatnościami

Paczkomaty InPost + Integracja z Hurtowniami

Paczkomaty InPost + Pozostałe Integracje