Integracja z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

Symfonia 50 Cloud

Uwaga: cena dotyczy pakietu – licencja roczna na program SymSyncPRO + licencja roczna na Sage WebApi dla Symfonii ERP Handel i Symfonii 50 Cloud.

Program SymSyncPro umożliwia wymianę danych pomiędzy Symfonią ERP Handel i Symfonią 50 Cloud za pośrednictwem WebApi, a platformą Sellasist. SymSyncPro współpracuje z Symfonią ERP w wersji min. 2020.2. Do komunikacji ze sklepem nie jest wymagane bezpośrednie połączenie z serwerem SQL (MySQL) sklepu. Komunikacja ze sklepem odbywa się w całości przez API, które może być dodatkowo zabezpieczone i zaszyfrowane protokołem SSL.

Skorzystaj z oferty specjalnej!

Skorzystaj z naszej specjalnej oferty - integratory.pl we współpracy z Symfonią oferują produkt wyjątkowy, bo dwuskładnikowy. W cenie 1500 zł netto rocznie zawiera się integrator oraz roczna licencja WebApi.

Pobieranie i obsługa zamówień

SymSyncPro umożliwia pobranie wybranych zamówień z platformy do Symfonii. Program automatycznie podpowiada zamówienia, które nie zostały jeszcze przetworzone. Następnie zamówienie zostaje zaimportowane do Symfonii jako dokument zamówienia obcego lub dokument sprzedaży.

Integrator ma możliwość wiązania towarów ze sklepu z towarami w Symfonii na podstawie kodu towaru lub kodu kreskowego, dzięki czemu realizowana jest normalna gospodarka magazynowa (towar zostaje zarezerwowany lub zdjęty ze stanu w magazynie Symfonii). SymSyncPro obsługuje także towary/usługi jednorazowe oraz opcje/warianty towarów (każdy wariant towaru w sklepie internetowym musi mieć przypisany swój Symbol/kod kreskowy).
 
SymSyncPro zakłada także odpowiednie kartoteki kontrahentów (wiązane wg ID klienta), obsługuje także dodatkowe adresy dostawy.

Eksport towarów

Funkcja ta umożliwia aktualizację lub eksport wybranych lub wszystkich towarów z Symfonii do sklepu. W zależności od wybranych parametrów pracy program może zakładać nieistniejące towary lub wyłącznie aktualizować już istniejące rekordy. Funkcja ta może także aktualizować stany magazynowe w sklepie na podstawie stanów magazynowych w Symfonii (z rezerwacjami lub bez, z wybranych lub wszystkich magazynów).
 
SymSyncPro może być uruchamiany w harmonogramie (jako usługa systemowa), niezależnie od zalogowanego użytkownika.

Główne funkcjonalności programu:

  • Automatyczny import zamówień do Symfonii, również możliwość generowania dokumentów sprzedażowych.
  • Zakładanie kartotek kontrahentom w Symfonii, obsługa dodatkowych adresów dostawy.
  • Eksport towarów z Symfonii do sklepu (Symbol, nazwa, opis, cena, stan magazynowy, kod EAN).
  • Synchronizacja towarów w sklepie na podstawie towarów z Symfonii (ceny, stany magazynowe, nazwy, kody EAN, aktywność towaru).
  • Automatyczne przesyłanie towarów do kategorii.
  • Obsługa walut i podatków.
  • Aktualizacja statusów zamówień w Sellasist w momencie importu.
  • Obsługa dowolnej ilości sklepów Sellasist oraz możliwość instalacji na dowolnej liczbie stanowisk w ramach jednego podmiotu.
  • Dostępna opcja pracy integratora w trybie harmonogramu (jako usługa systemowa).

Integracja z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

Program Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do przetestowania udostępniamy naszym klientom na okres 30 dni, z opcją przedłużenia. Oferujemy również pierwsze bezpłatne wdrożenie zdalne przez technika integratory.pl, które nie zobowiązuje do zakupu programu. Gdy po okresie testowym nie zdecydujesz się na zakup programu - wygaśnie on automatycznie. Program jest dostępny na stronie integratory.pl. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym partnerem: info@integratory.pl.

Umów się na bezpłatne połączenie Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

Do wdrożenia Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud potrzebujesz dostępu do panelu Sellasist. Gdy korzystasz z naszego oprogramowania - wystarczy, że będziesz zalogowany w Sellasist jako użytkownik administracyjny podczas procesu instalacji. Umów się ze specjalistą i skorzystaj z bezpłatnego wdrożenia, rejestrując się poprzez formularz. Instalacja pakietu odbędzie się na Twoim komputerze przez pulpit zdalny.

Instalacja zdalna Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

Pobierz bezpłatną aplikację AnyDesk, za pomocą której będziemy mogli połączyć się zdalnie z Twoim komputerem. Aplikację możesz pobrać z udostępnianego przez nas linku.

Dodatkowe informacje

Przed dokonaniem integracji, poprosimy Cię o podanie hasła do użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi programu magazynowego. Przed przystąpieniem do testowania programu zalecamy, byś utworzył kopię zapasową bazy danych. Więcej informacji otrzymasz od nas w momencie, kiedy zapiszesz się na wdrożenie systemu Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.

Kompatybilność i wymagania

  • Microsoft Windows 10 lub Windows Server 2016
     
  • Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel pakiet Uniwersalny w wersji aktualnej na dzień instalacji integratora
     
  • Aktualna wersja WebAPI Handel na dzień instalacji integratora
     

Zobacz również integrację Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z innymi systemami:

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Marketplace

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Kurierami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Płatnościami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Hurtowniami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Pozostałe Integracje