Integracja Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z OLX.pl

Symfonia 50 Cloud
+

Jeśli wystawiasz oferty w OLX.pl, a księgowością lub magazynem online zarządzasz w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, Sellasist pozwoli Ci na bezkonfliktową i automatyczną obsługę sprzedaży. Zamówienia złożone przez OLX.pl zostaną przesłane do Sellasist i Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, dzięki czemu bezpiecznie i automatycznie będziesz mógł wystawić dokumenty sprzedażowe w dowolnym programie.

Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do innych kanałów sprzedaży. W Sellasist automatycznie wygenerujesz również list przewozowy oraz nadasz przesyłkę dla zamówienia z OLX.pl. Dzięki akcjom automatycznym możesz ustawić różne zależności dla statusów zamówień oraz wysyłać klientom automatyczne powiadomienia o etapie realizacji zamówienia z OLX.pl.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud oraz OLX.pl z Sellasist?

  • Automatyzacja sprzedaży.

    Funkcje dostępne w Sellasist pozwolą Ci usprawnić obsługę zamówień z OLX.pl w elastycznym oprogramowaniu. W Sellasist ustawisz odpowiednie parametry produktów, przypiszesz je do tych używanych w OLX.pl, a także dodasz warianty, takie jak różne rozmiary lub kolory produktu.

  • Integracja danych w chmurze obliczeniowej.

    Przetwarzanie w chmurze oznacza to, że nie musisz kupować licencji, żeby korzystać z oprogramowania. Kwota elastycznego abonamentu Sellasist dostosowuje się do liczby zamówień oraz liczby aktywnych ofert zewnętrznych.

  • Zmiana statusów płatności.

    Po opłacenia przez klienta zamówienia złożonego na OLX.pl, w panelu Sellasist zobaczysz zmianę statusu zamówienia na opłacone.

  • Automatyczne generowanie faktur.

    Dzięki Sellasist faktura wystawiona w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud lub oprogramowaniu Sellasist, zostanie przesłana do OLX.pl. Wygenerowana faktura może zostać zarówno automatycznie wydrukowana po podłączeniu drukarki w Sellasist jak i przesłana do klienta w wiadomości e-mail.

  • Dostęp do innych platform e-commerce.

    Dzięki automatycznej synchronizacji stanów magazynowych produktów znajdujących się w programie Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud możesz wystawiać produkty w OLX.pl oraz dowolnej liczbie innych marketplace, a także w Twoich sklepach internetowych podłączonych do Sellasist. Sellasist zapewni Ci pełną kontrolę nad zarządzaniem informacjami o produktach, ich stanach magazynowych i cenach.

  • Możliwość używania aplikacji do komplementowania zamówień.

    Zamówienia złożone w OLX.pl możesz zrealizować za pomocą automatycznej aplikacji, pozwalającej na zbieranie i pakowanie produktów za pomocą skanera kodów kreskowych.

  • Elastyczne dostosowania oprogramowania.

    Dzięki integracji programu Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist zyskasz nowe możliwości zarządzania e-commerce oraz wygodny dostęp do wielokanałowej sprzedaży!

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z OLX.pl oraz podłączenie systemu magazynowo-księgowego Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud w Sellasist.

W jaki sposób będzie wyglądała integracja OLX.pl z Sellasist?

Sellasist zintegrowany jest z drukarkami fiskalnymi, systemami ERP, kurierami i szybkimi płatnościami, dzięki czemu wygodnie możesz zarządzać zamówieniami pochodzącymi z OLX.pl. Sellasist gwarantuje Ci narzędzia do kompleksowej, automatycznej obsługi wielokanałowej sprzedaży. Do Sellasist możesz podłączyć dowolną liczbę sklepów internetowych oraz platform handlowych, co pozwoli Ci na realizowanie strategii omnichannel w jednym miejscu. Gwarantujemy pełną automatyzację pracy przy zarządzaniu asortymentem, w trakcie procesu realizacji zamówień pochodzących z OLX.pl oraz wystawianiu ofert OLX.pl.

Co zyskujesz dzięki integracji OLX.pl z Sellasist?

  • Nowe możliwości sprzedaży.
  • Szybszą obsługę zamówień.
  • Większą efektywność sprzedaży.
  • Bezbłędną realizację zamówień.
  • Kontrolę nad wystawianiem ofert.
  • Oszczędność środków finansowych.
  • Większą widoczność ofert w marketplace.
  • Omnichannel dostosowany do Twoich potrzeb.
  • Lepszą komunikację z klientami OLX.pl.
  • Pełen pakiet narzędzi do obsługi wielokanałowej sprzedaży.

Zobacz również integrację Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z innymi systemami:

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Marketplace

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Kurierami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Płatnościami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Integracja z Hurtowniami

Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud + Pozostałe Integracje