Integracja z IFIRMA

IFIRMA

IFIRMA to intuicyjny system księgowy w chmurze, idealny dla właścicieli e-commerce. Umożliwia łatwe wystawianie faktur, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia VAT i PIT oraz integrację z e-Urzędem Skarbowym. Dzięki integracji z Sellasist automatyzujesz przepływ danych sprzedażowych, oszczędzając czas i minimalizując ryzyko błędów.


Główne funkcje integracji IFIRMA z Sellasist


Generowanie faktur


Automatyczne przesyłanie faktur


Szybka rejestracja faktur


Księgowanie online


Zarządzanie fakturami


Monitoring finansów


Co zyskujesz dzięki integracji Sellasist z IFIRMA?


Odświeżony moduł integracji

Jednolity mechanizm łączy wszystkie nowe integracje księgowe i usprawnia działanie systemu.

Automatyzacja księgowości

Faktury i korekty wystawione w Sellasist trafiają do IFIRMA bez ręcznego eksportu, a także są automatycznie zapisywane w zamówieniach.

Oszczędność czasu i kosztów

Brak ręcznego przepisywania danych lub przesyłania dokumentów zmniejsza obciążenie pracowników i niweluje ryzyko pomyłek. 

Szybki dostęp do dokumentów

Wszystkie faktury są dostępne w Sellasist i w IFIRMA, co przyspiesza obsługę klienta i ewentualne korekty.

Nowoczesny wizerunek

Cyfrowa księgowość jest postrzegana jako profesjonalne i przyjazne środowisku rozwiązanie.

Zintegruj swój e-biznes z programem księgowym IFIRMA w Sellasist!


Jak uruchomić integrację z IFIRMA?


Zobacz również integrację IFIRMA z innymi systemami:

IFIRMA + Integracja z Marketplace

IFIRMA + Integracja ze Sklepami Internetowymi

IFIRMA + Integracja z Kurierami

IFIRMA + Integracja z Płatnościami

IFIRMA + Integracja z Hurtowniami

IFIRMA + Pozostałe Integracje