W Sellasist masz możliwość pisania wiadomości e-mail do klienta bezpośrednio na karcie złożonego przez niego zamówienia. Jeśli nie chcesz tracić czasu na pisanie powtarzalnych treści wiadomości e-mail, możesz utworzyć powiadomienie. Po utworzeniu powiadomienia wystarczy wybrać je z listy, aby natychmiast wczytać treść.
Jak utworzyć powiadomienie?
1. Przejdź do Administracja ⇨ Powiadomienia ⇨ Dodaj powiadomienie.
2. Utwórz powiadomienie o dowolnej treści, pamiętając, by jako typ wiadomości wybrać Zamówienie - wiadomość do klienta.
3. Zapisz powiadomienie.
Jak wczytać treść powiadomienia?
Po utworzeniu powiadomienia możesz wczytać jego treść podczas pisania wiadomości e-mail na karcie zamówienia.
1. Przejdź do Zamówienia ⇨ Zamówienia.
2. Edytuj zamówienie.
3. Rozpocznij tworzenie e-maila, i jako Zdefiniowany szablon wybierz utworzone wcześniej powiadomienie.
4. Treść zostanie wczytana. Możesz ją teraz dowolnie edytować.
5. Na koniec wyślij wiadomość, klikając Wyślij.
POWIĄZANE ARTYKUŁY:
Zobacz jak dodasz powiadomienia