Loader image

Jak w Sellasist utworzyć powiadomienia dodawane na karcie zamówienia?

  • Jak w Sellasist utworzyć powiadomienia dodawane na karcie zamówienia?
    W Sellasist masz możliwość pisania wiadomości e-mail do klienta bezpośrednio na karcie złożonego przez niego zamówienia. Jeśli nie chcesz tracić czasu na pisanie powtarzalnych treści wiadomości e-mail, możesz utworzyć powiadomienie. Po utworzeniu powiadomienia wystarczy wybrać je z listy, aby natychmiast wczytać treść.

    Jak utworzyć powiadomienie?


    1. Przejdź do Administracja ⇨ Powiadomienia ⇨ Dodaj powiadomienie.

    2. Utwórz powiadomienie o dowolnej treści, pamiętając, by jako typ wiadomości wybrać Zamówienie - wiadomość do klienta.

    3. Zapisz powiadomienie.



    Jak wczytać treść powiadomienia?

    Po utworzeniu powiadomienia możesz wczytać jego treść podczas pisania wiadomości e-mail na karcie zamówienia.

    1. Przejdź do Zamówienia ⇨ Zamówienia.

    2. Edytuj zamówienie.

    3. Rozpocznij tworzenie e-maila, i jako Zdefiniowany szablon wybierz utworzone wcześniej powiadomienie.


    4. Treść zostanie wczytana. Możesz ją teraz dowolnie edytować.

    5. Na koniec wyślij wiadomość, klikając Wyślij.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodasz powiadomienia

    Oceń tę informację:

    - +