Integracja eMAG z Apaczka

Sellasist - integracja z eMAG
+
Apaczka
Sellasist w prosty sposób ułatwi zarządzanie Twoim asortymentem i sprzedażą w sklepach internetowych oraz eMAG. Dowolne konto eMAG powiążesz z przewoźnikiem Apaczka. Dzięki temu możesz obsługiwać wiele kanałów sprzedaży w różnorodnych konfiguracjach w jednym, wygodnym panelu Zamówień. Dzięki integracji Apaczka z eMAG, numer przesyłki wraz z linkiem do śledzenia drogi wysyłki możesz automatycznie przesyłać do klienta.

Co zyskasz dzięki bezpłatnej integracji eMAG z przewoźnikiem Apaczka?

  • Możliwość podpięcia integracji z Apaczka do dowolnego konta eMAG.
  • Hurtowe lub automatyczne nadawanie przesyłek do zamówień.
  • Automatyczne przekazywanie numeru i statusu przesyłki do eMAG.
  • Automatyczne powiadomienia e-mail i SMS do klienta.
  • Automatyczne generowanie oraz bezprzewodowe drukowanie listów przewozowych.
  • Definiowanie kosztów wysyłki od wagi i wartości zamówienia w eMAG.
  • Automatyczne zamawianie podjazdu kuriera według indywidualnych ustawień.
  • Mapowanie metod dostawy dostępnych w Sellasist z oferowanymi przez eMAG przewoźnikami.
  • Przesyłanie statusów przesyłki z Apaczka oraz zarządzanie statusami zamówienia w Sellasist.
  • Przejrzysty menadżer wysyłek.
    Z poziomu Sellasist sprawdzisz m.in. dane odbiorcy, numer listu przewozowego, metodę wysyłki, datę nadania status dostarczenia przesyłki oraz poniesione koszty. Nie musisz logować się na strony przewoźników. Wszystko jest dostępne w jednym systemie! Dzięki różnorodnym filtrom z łatwością wyszukasz przesyłki z eMAG, nadane w określonym przedziale czasowym bądź przez konkretną osobę lub te dostarczone.

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z przewoźnikiem Apaczka oraz podłączenie konta eMAG jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

W jaki sposób będzie wyglądała integracja eMAG z Sellasist?

Sellasist zintegrowany jest z drukarkami fiskalnymi, systemami ERP, kurierami i szybkimi płatnościami, dzięki czemu wygodnie możesz zarządzać zamówieniami pochodzącymi z eMAG. Sellasist gwarantuje Ci narzędzia do kompleksowej, automatycznej obsługi wielokanałowej sprzedaży. Do Sellasist możesz podłączyć dowolną liczbę sklepów internetowych oraz platform handlowych, co pozwoli Ci na realizowanie strategii omnichannel w jednym miejscu. Gwarantujemy pełną automatyzację pracy przy zarządzaniu asortymentem, w trakcie procesu realizacji zamówień pochodzących z eMAG oraz wystawianiu ofert eMAG.

Co zyskujesz dzięki integracji eMAG z Sellasist?

  • Nowe możliwości sprzedaży.
  • Szybszą obsługę zamówień.
  • Większą efektywność sprzedaży.
  • Bezbłędną realizację zamówień.
  • Kontrolę nad wystawianiem ofert.
  • Oszczędność środków finansowych.
  • Większą widoczność ofert w marketplace.
  • Omnichannel dostosowany do Twoich potrzeb.
  • Lepszą komunikację z klientami eMAG.
  • Pełen pakiet narzędzi do obsługi wielokanałowej sprzedaży.

Integracja Sellasist z Apaczka

Integracje systemów kurierskich są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży internetowej i do obsługi eMAG. Podłączenie konta Apaczka do menadżera Sellasist da Ci możliwość pełnego wykorzystywania API kuriera. Dzięki Sellasist w znaczący sposób oszczędzisz czas i pieniądze. Menadżer sprzedaży posiada pełną automatyzację z przewoźnikiem Apaczka, która pozwoli Ci na szybkie zarządzanie wysyłkami i powiadomieniami do klientów, nadawanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera po odbiór przesyłek.

Tryb zbierania i pakowania zamówień

Nadawaj szybko przesyłki bez Twojego udziału! Aplikacja WMS pozwoli Ci na bezbłędną i w pełni automatyczną realizację zamówień. Wystarczy, że w trybie pakowania zeskanujesz kod produktu, a Sellasist automatycznie wydrukuje etykietę adresową. Czynność ta spowoduje automatyczne wysłanie powiadomienia z listem przewozowym do klienta. Nieważne, czy zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego, czy z marketplace, użytkownik zostanie poinformowany o statusie swojej przesyłki.

Zobacz również integrację eMAG z innymi systemami:

eMAG + Integracja ze Sklepami Internetowymi

eMAG + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

eMAG + Integracja z Kurierami

eMAG + Integracja z Płatnościami

eMAG + Integracja z Hurtowniami

eMAG + Pozostałe Integracje