Integracja Rodium z Płatności przy odbiorze

Logotyp hurtowni Rodium
+

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Płatności przy odbiorze oraz Rodium jest bardzo prosta. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zintegruj hurtownie Rodium z Sellasist

Z Sellasist nie będziesz martwić się o uzupełnienie stanów magazynowych — z pomocą naszego oprogramowania zaimportujesz produkty z hurtowni w bezawaryjny i szybki sposób. Integracja z hurtowniami cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród użytkowników oprogramowania Sellasist. Dzięki podłączeniu hurtowni do Sellasist zyskujesz dodatkowy zewnętrzny magazyn, który jest widoczny w systemie i możesz korzystając z niego wystawiać produkty na marketplace’ach takich jak Allegro, eBay, Amazon.

+180 integracji z hurtowniami do wyboru

W Sellasist masz możliwość integracji Twojego sklepu internetowego z hurtowniami dostępnymi w naszym katalogu, oferującymi produkty z różnych branż. Jeśli hurtownia, z którą chcesz współpracować, nie jest dostępna na naszej stronie — napisz do nas i stworzymy wybraną przez Ciebie integrację. Integracja z hurtownią Rodium jest możliwa wyłącznie w abonamencie płatnym.

Jak rozpocząć sprzedaż produktów z hurtowni Rodium?

1. Jeśli chcesz zintegrować Sellasist z Rodium w pierwszej kolejności należy nawiązać współpracę z hurtownią Rodium, by uzyskać dostęp do plików z asortymentem oferowanym przez Rodium.

2. Po otrzymaniu pliku z dostępem skontaktuj się z naszym działem handlowym, który przedstawi Ci warunki wdrożenia integracji z hurtownią Rodium w Twoim Sellasist. Koszt podpięcia integracji w zależności od hurtowni jest jednorazową równowartością abonamentu za utrzymanie integracji z hurtownią Rodium.

3. Czas realizacji zlecenia integracji z hurtownią Rodium wynosi do 10 dni roboczych, ponieważ musimy dokonać bezbłędnej synchronizacji po połączeniu API z Twoim Sellasist.

4. Po dokonaniu integracji przesyłamy dokładną instrukcję konfiguracji, którą znajdziesz również pod tym linkiem.

Poznaj korzyści współpracy z hurtownią Rodium przez Sellasist

  • Automatyczne dodawanie i aktualizowanie produktów.

    Produkty podczas importu są automatycznie dodawane wraz z ich kategoriami oraz atrybutami, które zostaną automatycznie przypisane bądź stworzone. Podczas kolejnych aktualizacji dodawane są nowe towary wraz z brakującymi kategoriami. Możesz wybrać kategorie z hurtowni Rodium, z których asortyment ma zostać pobrany do Sellasista.

  • Ustawienie marży do ceny sprzedaży.

    W prosty sposób ustawisz i narzucisz własną marżę, wskazując procentowo jej wysokość. Sellasist może automatycznie doliczyć marżę do cen w całym asortymencie. Możesz zmieniać jej wartość w zależności od ceny i kategorii produktu. Np. możliwe jest ustawienie marży 15%, gdy cena produktu wynosi od 50 do 100 zł i marży 30%, gdy cena waha się w przedziale 101 – 200 zł. System pozwala skonfigurować dowolną ilość progów cenowych.

  • Doliczanie prowizji od sprzedaży Allegro.
    Sellasist może automatycznie doliczać kwotę prowizji obowiązującej w danej kategorii Allegro, dzięki temu koszty prowadzenia sprzedaży w serwisie pokryje Kupujący.
  • Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen

    Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen w oprogramowaniu Sellasist jest w pełni zautomatyzowana, dzięki czemu unikniesz pomyłek. Dodatkowo, dzięki oprogramowaniu Sellasist masz pewność, że korzystasz z najaktualniejszych zdjęć, opisów i cen w ofertach, ponieważ są one przygotowywane i aktualizowane przez hurtownię Rodium.

  • Łatwy dostęp do bazy produktowej hurtowni Rodium.
    Oszczędzasz czas, ponieważ zdjęcia, opisy i warianty produktów są automatyczne przesyłane do Sellasist i możesz je wykorzystywać, przy wystawianiu ofert w dowolnym kanale sprzedaży.
  • Integracje z wieloma hurtowniami.

    Możesz nawiązać współpracę z wieloma hurtowniami jednocześnie. Dodatkowo możesz ustawić własne reguły wyliczania cen — inne dla każdej zintegrowanej hurtowni. Z opcji masowego wystawiania ofert skorzystasz na dowolnym marketplace.

Włącz szybkie płatności Płatności przy odbiorze w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności Płatności przy odbiorze zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności Płatności przy odbiorze jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z Płatności przy odbiorze przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności Płatności przy odbiorze z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez Płatności przy odbiorze.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności Płatności przy odbiorze z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela Płatności przy odbiorze.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności Płatności przy odbiorze z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności Płatności przy odbiorze wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora Płatności przy odbiorze. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

Zobacz również integrację Rodium z innymi systemami:

Rodium + Integracja z Marketplace

Rodium + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Rodium + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Rodium + Integracja z Kurierami

Rodium + Integracja z Płatnościami

Rodium + Pozostałe Integracje