Integracja VIVA B2B z Comarch ERP Altum

Logotyp hurtowni Viva b2b
+
Prowadzisz księgowość, a także posiadasz magazyn w programie Comarch ERP Altum? Chciałbyś pozyskiwać produkty z hurtowni VIVA B2B? Dzięki oprogramowaniu Sellasist możesz zarządzać stanami magazynowymi w systemie Comarch ERP Altum oraz pobierać produkty z hurtowni VIVA B2B i wystawiać je na Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl, OLX, Shopee lub w dowolnym sklepie internetowym, który podłączysz do Sellasist. Sellasist pozwoli Ci na kompleksowe zarządzanie sprzedażą oraz finansami Twojej firmy. Zacznij optymalizować swoją firmę i połącz hurtownię VIVA B2B z programem magazynowo-księgowym Comarch ERP Altum w Sellasist!

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Comarch ERP Altum z VIVA B2B w Sellasist?

  • Zarządzanie stanami magazynowymi, cenami i opisami produktów pobranych z hurtowni VIVA B2B i programu Comarch ERP Altum.
  • Obsługa wielu źródeł pochodzenia produktów w jednym magazynie.
  • Możliwość tworzenia wielu magazynów w Sellasist.
  • Przesyłanie szczegółowych danych o produktach tj. nazwa, EAN, zdjęcia, opisy itd. z hurtowni oraz Comarch ERP Altum do Sellasist.
  • Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen pomiędzy hurtownią, Comarch ERP Altum i Sellasist.
    Synchronizacja odbywa się tak często, jak umożliwia to API danej hurtowni.
  • Możliwość automatycznego wystawienia produktów pochodzących z hurtowni VIVA B2B na Allegro, OLX, eBay, Arena, Amazon i Shopee.
  • Możliwość integracji Sellasist z dowolnym oprogramowaniem sklepu internetowego.
  • Przesyłanie zautomatyzowanych powiadomień e-mail i SMS do klientów.
  • Synchronizacja pomiędzy programem Comarch ERP Altum, hurtownią VIVA B2B a Sellasist statusów zamówień.
  • Wygodna, bezawaryjna realizacja zamówień.
  • Zarządzanie w Sellasist łańcuchem dostaw z magazynu hurtowni VIVA B2B.

    Wszystkie procesy magazynowe możesz wykonać przy pomocy smartfonu, tabletu bądź skanera kodów kreskowych, co znacznie przyspieszy kompletowanie i pakowanie zamówień oraz automatycznie zarządza statusami i dokumentami, minimalizując ryzyko ewentualnych pomyłek oraz komplementując dane w Sellasist.

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień.
    Wszystkie procesy magazynowe możesz wykonać przy pomocy smartfonu, tabletu bądź skanera kodów kreskowych, co znacznie przyspieszy kompletowanie i pakowanie zamówień oraz automatycznie zarządza statusami i dokumentami, minimalizując ryzyko ewentualnych pomyłek oraz komplementując dane w Sellasist.
  • Automatyzacja powtarzających się w Twojej firmie czynności.

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z VIVA B2B oraz podłączenie Comarch ERP Altum jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zintegruj hurtownie VIVA B2B z Sellasist

Z Sellasist nie będziesz martwić się o uzupełnienie stanów magazynowych — z pomocą naszego oprogramowania zaimportujesz produkty z hurtowni w bezawaryjny i szybki sposób. Integracja z hurtowniami cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród użytkowników oprogramowania Sellasist. Dzięki podłączeniu hurtowni do Sellasist zyskujesz dodatkowy zewnętrzny magazyn, który jest widoczny w systemie i możesz korzystając z niego wystawiać produkty na marketplace’ach takich jak Allegro, eBay, Amazon.

+180 integracji z hurtowniami do wyboru

W Sellasist masz możliwość integracji Twojego sklepu internetowego z hurtowniami dostępnymi w naszym katalogu, oferującymi produkty z różnych branż. Jeśli hurtownia, z którą chcesz współpracować, nie jest dostępna na naszej stronie — napisz do nas i stworzymy wybraną przez Ciebie integrację. Integracja z hurtownią VIVA B2B jest możliwa wyłącznie w abonamencie płatnym.

Jak rozpocząć sprzedaż produktów z hurtowni VIVA B2B?

1. Jeśli chcesz zintegrować Sellasist z VIVA B2B w pierwszej kolejności należy nawiązać współpracę z hurtownią VIVA B2B, by uzyskać dostęp do plików z asortymentem oferowanym przez VIVA B2B.

2. Po otrzymaniu pliku z dostępem skontaktuj się z naszym działem handlowym, który przedstawi Ci warunki wdrożenia integracji z hurtownią VIVA B2B w Twoim Sellasist. Koszt podpięcia integracji w zależności od hurtowni jest jednorazową równowartością abonamentu za utrzymanie integracji z hurtownią VIVA B2B.

3. Czas realizacji zlecenia integracji z hurtownią VIVA B2B wynosi do 10 dni roboczych, ponieważ musimy dokonać bezbłędnej synchronizacji po połączeniu API z Twoim Sellasist.

4. Po dokonaniu integracji przesyłamy dokładną instrukcję konfiguracji, którą znajdziesz również pod tym linkiem.

Poznaj korzyści współpracy z hurtownią VIVA B2B przez Sellasist

  • Automatyczne dodawanie i aktualizowanie produktów.

    Produkty podczas importu są automatycznie dodawane wraz z ich kategoriami oraz atrybutami, które zostaną automatycznie przypisane bądź stworzone. Podczas kolejnych aktualizacji dodawane są nowe towary wraz z brakującymi kategoriami. Możesz wybrać kategorie z hurtowni VIVA B2B, z których asortyment ma zostać pobrany do Sellasista.

  • Ustawienie marży do ceny sprzedaży.

    W prosty sposób ustawisz i narzucisz własną marżę, wskazując procentowo jej wysokość. Sellasist może automatycznie doliczyć marżę do cen w całym asortymencie. Możesz zmieniać jej wartość w zależności od ceny i kategorii produktu. Np. możliwe jest ustawienie marży 15%, gdy cena produktu wynosi od 50 do 100 zł i marży 30%, gdy cena waha się w przedziale 101 – 200 zł. System pozwala skonfigurować dowolną ilość progów cenowych.

  • Doliczanie prowizji od sprzedaży Allegro.
    Sellasist może automatycznie doliczać kwotę prowizji obowiązującej w danej kategorii Allegro, dzięki temu koszty prowadzenia sprzedaży w serwisie pokryje Kupujący.
  • Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen

    Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen w oprogramowaniu Sellasist jest w pełni zautomatyzowana, dzięki czemu unikniesz pomyłek. Dodatkowo, dzięki oprogramowaniu Sellasist masz pewność, że korzystasz z najaktualniejszych zdjęć, opisów i cen w ofertach, ponieważ są one przygotowywane i aktualizowane przez hurtownię VIVA B2B.

  • Łatwy dostęp do bazy produktowej hurtowni VIVA B2B.
    Oszczędzasz czas, ponieważ zdjęcia, opisy i warianty produktów są automatyczne przesyłane do Sellasist i możesz je wykorzystywać, przy wystawianiu ofert w dowolnym kanale sprzedaży.
  • Integracje z wieloma hurtowniami.

    Możesz nawiązać współpracę z wieloma hurtowniami jednocześnie. Dodatkowo możesz ustawić własne reguły wyliczania cen — inne dla każdej zintegrowanej hurtowni. Z opcji masowego wystawiania ofert skorzystasz na dowolnym marketplace.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Comarch ERP Altum. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Comarch ERP Altum do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Comarch ERP Altum umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Comarch ERP Altum z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Comarch ERP Altum

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Comarch ERP Altum.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Comarch ERP Altum z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Comarch ERP Altum. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Comarch ERP Altum, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Comarch ERP Altum do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Comarch ERP Altum.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Comarch ERP Altum pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Comarch ERP Altum. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Comarch ERP Altum. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Comarch ERP Altum i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Comarch ERP Altum po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Comarch ERP Altum mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Comarch ERP Altum. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Comarch ERP Altum z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Comarch ERP Altum w Sellasist.

Zobacz również integrację VIVA B2B z innymi systemami:

VIVA B2B + Integracja z Marketplace

VIVA B2B + Integracja ze Sklepami Internetowymi

VIVA B2B + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

VIVA B2B + Integracja z Kurierami

VIVA B2B + Integracja z Płatnościami

VIVA B2B + Pozostałe Integracje